Permalänk

Gforce 4 fx 5600

min polare köpte ett fx 5600 så skulle han börja spela Counter-Strike och då märkte han att han hade kass fps suger detta kort lr är det nån inställning som man ska haxxa

Visa signatur

fNisSah...

Permalänk
Medlem

Om du börjar att använda dig av skiljetecken så kanske någon orkar läsa. (<-- testa den, den kallas punkt, är mkt bra för att avsluta med.)

Men nu ska ja inte bara vara spydig, kortet i sig är väll inte det bästa men det borde enligt mig duga till CS. Vet inte vad det beror på rikigt men se till så han inte har massa små skit program i bakgrunden och att Vsync är av.

Visa signatur

System #1 - Intel 6700K@4.8GHz + Corsair H110i PnP ~ ASUS ROG MAXIMUS VIII RANGER ~ 32GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2400MHz ~ 2x Gainward GeForce GTX 980 Ti 6GB 'GS' ~ 2x 512GB Samsung EVO 850 ~ Corsair RM1000W ~ Acer 27" Predator G-Sync XB271HU
System #2 - Intel 2500K@5.0GHz + Corsair H60+PnP ~ ASRock P67 Extreme4 ~ 16GB DDR3 ~ Gainward 980Ti 'GS' ~ BenQ 24" XL2430T ~ 2x512GB Samsung EVO 840 ~ 750W Corsair TX

Permalänk

ok.. jag vet vad punkt är, Men tack för hjälpen ändå

Visa signatur

fNisSah...

Permalänk
Medlem

Geforce 4 och FX är två olika serier kort.
Lär dig det som spinxen sa.
Och säg aldrig mer "haxxa"

Permalänk

Jag får väl använda mig av vilka ord somhelst. Jo jag vet men jag tänkte mig inte för.

Visa signatur

fNisSah...

Permalänk
Medlem

haxxa är när man skjuter genom något på cs så du vet

Permalänk

det har nog med att vertical sync är på, stäng av och han bör flippa upp på 300 fps med rätt inställningar i cs.

Visa signatur

bygger, reparerar och modifierar kompressoraggregat.
http://phasechange.se/