Permalänk
Medlem

tror med det är något sådant.. Jag anmälde mig ganska tidigt och fick mina mail på några sec =P

Ganska bra att dom gör så just nu är det väldigt svårt att komma in på servrarna.. iaf Kain :S

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Jag har ingen armor men jag har Sword of watershadow. rare som fan. och lika bra som long. coolt att ha nagot anurlunda. ska satsa på bronse nu, men e lite för seg för att verkligen spela just nu. nästan lvl 17 nu

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Sitter oxå och väntar på mailet :D, och för att det ska gå snabbt så har jag redan laddat ner clienten.

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk

Trevligt nu har de lagt in 2 servrar till. hmm fasen vad irriterande kanske får börja om på en ny gubbe då.

Visa signatur

CHASSI: Addtronics 7896a | MB: DFI LanParty-UT| HDD: 1 Maxtor 80 gig @ ata133 | CPU: AMD X2 3800+ @ 2500 mhz [250*10] | [color="blue"] Minnen[/color]: Gskill 2x1024 |GFX: XFX 7800gt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
Jag har ingen armor men jag har Sword of watershadow. rare som fan. och lika bra som long. coolt att ha nagot anurlunda. ska satsa på bronse nu, men e lite för seg för att verkligen spela just nu. nästan lvl 17 nu

Vilken mob droppar det?

Permalänk

Ingen som sitter och trycker på en oanvänd cdkey? Jag upptäkte att fileplanets var slut, och nu sitter jag på lan som den enda personen som inte kan spela Lineage 2.

Permalänk
Medlem

Hur vet man att dem är slut?
Jag signade i går och väntar fortfarande på mailet.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genbak
Hur vet man att dem är slut?
Jag signade i går och väntar fortfarande på mailet.

Jag skrev att fileplanets är slut. Jag signade också igår, på den officiella sidan, men det börjar bli lite bråttom om det ska bli något spelande alls =/

Permalänk
Medlem

Typiskt, jag som så gärna ville prova detta spel.

Permalänk

vafasen e det bara jag som får connection lost, då och då? eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
vafasen e det bara jag som får connection lost, då och då? eller?

Njae...det händer för mig med....men inte direkt ofta....

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Permalänk
Medlem

Re: Re: Lineage II

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coca
Jag spelade Koreanska betan av Lineage2 och det var helt ok redan i Betan.
Dock inte så bra att jag kommer spela det och nej det kommer knappast slå WoW.
Blizzard är stora över hela världen. Skaparna av Lineage2 är bara stora i Korea/Asien.

Sen ditt påstående att Lineage2 skulle ha mer än WoW är verkligen taget ur röven.
Vad jag har läst om WoW och vad jag upplevde under Koreanska Betan så har WoW mycket mera att erbjuda just nu.

ALLA NPC's i spelet har quests. Även dom som står i shopperna å säljer saker
Sen kan du plussa saker så därmed finns det inget som heter "den fetaste armorn i spelet" eller "det fetaste svärdet". Förutom det finns extrema castle sieges, clan fighter, softa allianser, flygande drakar, skatt-system (clanerna som håller castles får skatt).

Visa signatur

sCaz har lirat online sedan direktmodemanslutning var hett.
OSW Sim Racing Rig | HTC Vive | 27" Acer 165 Hz IPS G-sync
Gigabyte Z170X-Gaming 7 | 6700K | 16GB DDR4 | 3x Samsung SSD's
ASUS 1080 Ti ROG STRIX OC | EVGA G2 850W | NH-D15 Triple | Steelseries H

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Lineage II

Citat:

Ursprungligen inskrivet av scaz
Sen kan du plussa saker så därmed finns det inget som heter "den fetaste armorn i spelet" eller "det fetaste svärdet". Förutom det finns extrema castle sieges, clan fighter, softa allianser, flygande drakar, skatt-system (clanerna som håller castles får skatt).

Jag längtar till skarpa versionen av spelet kommer!..mmm....ska lätt betala för att spela detta online....mitt första MMORPG och jag gillar det skarpt!!!!....

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Permalänk
Medlem

Låter ju bra. men jag stör mig på att folk gör så att dom inte loggar ut, tar plats för andra för att kunna komma in sen. hade dom inte gjort det så hade det inte varit omöjligt att komma in. så man får typ komma när europa och usa sover annars kommer man inte in. dom har lite för många beta testare just nu.

Visa signatur

Permalänk

skulle vara trevligt med 2 servers till och att man fick föra över sin gubbe till en av dom nya

Visa signatur

AMD Athlon 64 FX-53 2.4 GHz 1 MB | MSI K8N NEO2 Platinum-54G | 200GB western digital | Ati Radeon9800Xt 256 | Crucial PC4000 BallistiX DDR 1024MB |

Permalänk
Medlem

Finns det någon möjlighet att köra spelet i "fönsterläge" (ej fullscreen)?

Edit: Undrar en sak till, går det att ändra lösenordet som man skriver in när man ska logga på? Har så lång och det tar sån tid att skriva in, blir ju några gånger varje gång man ska spela. Var gör man det?

Permalänk

det ända som är lite trågit är väl att det tar överdrivet lång tid att lvla, kan inte tänka mig hur lång tid det tar när man är vid lvl 19

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk
Avstängd

MAN CLICKAR SIG JU FRAM I EN 3D MILJÖ! snälla bara det förstör hela spelkänslan + att om styrningen är saer kommer PvP suga hårt särskilt i stora strider

så varför vänta på detta crap spel.. tycker personligen att WoW betan inte var någon höjdare heller rekomenderar erfarna mmorpg spelare som gillar PvP att titta närmare på www.darkfallonline.com

Visa signatur

Det krävs en bra musiker för att spela metal.. för att spela hiphop krävs bara en dålig uppväxt....
p4 2ghz 640mb sd 9800pro
http:// <- tryck där!

Permalänk

har inget bättre för mig, nu kan jag iaf lira ngt i en månad

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk
Avstängd

jo iofs det är ganska dött på spelmarknaden klarade Far Cry single player det var väl det ända.. man får vänta tills hl2/doom3 kommer

Visa signatur

Det krävs en bra musiker för att spela metal.. för att spela hiphop krävs bara en dålig uppväxt....
p4 2ghz 640mb sd 9800pro
http:// <- tryck där!

Permalänk
Medlem
Citat:

*erhm* helften om äns det av npc:arna har "quest" alternativet som kan trycka på. Helften av dem ger ingen quest för att det är meningen att man ska prata med dem som en del i en quest. Så i en stad så kanske det fins runt 8 quest som är spridda över 20 levels. Sen är en del av dem bara skit. T.ex. en man skulle döda 50 vargar och sen får man en hanske som man annars kan köpa för 63a.
Om man ska ha kul i lineage 2 så är det klanspel som gälle annars fins där inget att hämta.

Visa signatur

Jag har dysslexi!

Permalänk
Medlem

Bläää... Sitter på level 19.75 och vill bli knight. Seg level

Permalänk
Avstängd

fan va skoj, det blir jue roligare hela tiden... Idag bara idag blev ja rik. Lootade: Bow of forest, Sword of Reflexion, Dwarfen Mace och 12 st. Doom Daggers. Har köpt mig bästa none grade armor på hela kroppen. kostade fan 130k sammanlagt. Och nu samlar jag cash till Viper's Canine.

Btw så är jag en orc fighter på level 17 på server 1.

Visa signatur

[coIor="blue"]some text[/color] produces some text (colored blue)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snaze
fan va skoj, det blir jue roligare hela tiden... Idag bara idag blev ja rik. Lootade: Bow of forest, Sword of Reflexion, Dwarfen Mace och 12 st. Doom Daggers. Har köpt mig bästa none grade armor på hela kroppen. kostade fan 130k sammanlagt. Och nu samlar jag cash till Viper's Canine.

Btw så är jag en orc fighter på level 17 på server 1.

Vem droppar sånt?

Är själv utanför Gluiden village. Har inte loggat in på 3 dagar nu då man tröttnade på att spela i menyn vid minst 10 tillfällen.

Permalänk

Snälla jag kör på 5:e serverna o heter Koodia in game. Snälla! kan någon ge mig lite ad? typ skulle räcka med 15k, ber på mina bara knän.

Permalänk
Medlem

Yes! Äntligen knight! Synd bara att man saknar sisådär 140k till sitt longsword bara ://

Permalänk
Medlem

Det är så jävla skönt när man får sin soulshot. Alltså spelandet förändras helt. Mycket snabbare/Lättare att levla. Sen har man dock bara den "Non-name" Soulshot. Men de spelar ingen roll. Jag levlade 50 % på 40 min. Är dock fortfarande bara level 13...

Visa signatur

If it bleeds, we can kill it!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av El-eke
MAN CLICKAR SIG JU FRAM I EN 3D MILJÖ! snälla bara det förstör hela spelkänslan + att om styrningen är saer kommer PvP suga hårt särskilt i stora strider
[/url]

jag kan springa med min PS2 kontroll, så jag behöver då inte klicka mig fram. sen kan du använda pil tangenterna.

Hum, levlade 2 levlar idag är 18 nu, går fort om man kitar.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hurra! Mitt grafikkort gick sönder samma dag man blir knight!
Jaja, jag kommer ändå levla ifrån mitt guild

Permalänk
Medlem

kitar? vad är det?

föresten, någon som hört någon om Character transfer grejen eller?

Visa signatur

:: "Ut med det gamla, och in med det nya." ::