Permalänk
Medlem

Fileplanet hostar filen för nerladdning. Väntetid är typ 30-45min om man har vanligt konto där. Min hastighet låg runt 200-220kb/s med min 2mbit linan är jag tankade.

Permalänk

ohh nice tack för du sa det, ska bara vänta 65 mins innan jag kan tanka men sen lär det gå fort, i morgon får jag hoppas på lite lir

Visa signatur

CHASSI: Addtronics 7896a | MB: DFI LanParty-UT| HDD: 1 Maxtor 80 gig @ ata133 | CPU: AMD X2 3800+ @ 2500 mhz [250*10] | [color="blue"] Minnen[/color]: Gskill 2x1024 |GFX: XFX 7800gt

Permalänk
Medlem

jag förstår det inte....jag kan logga in, efter kraftigt tryckande på Log In knappen, men sen när man ska välja server..så står det lite info om servrarna....och just nu 23:50 så står det på server #2 server stat: Normal men det är som när man ska logga in, det händer inget när man trycker på confirm...har det med att alla i USA har loggat in/hålller på att logga in som gör att det går så segt att det inte händer någonting eller?.....plz hjälp....

BTW jag är en Orc Warrior vid namn Thurgal om ni mot förmodan skulle se mig någon gång, så kan ni väl hälsa!

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Permalänk
Medlem

Japp, servrarna är pinsamt överbelastade Jag har inte lyckats spela på ett par timmar. Tejpa fast enterknappen och ta en promenad.

Jag är f.ö lungt med i en Sweclockers klan Men eftersom att jag antagligen inte spelar på samma server som er, så

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Japp, servrarna är pinsamt överbelastade Jag har inte lyckats spela på ett par timmar. Tejpa fast enterknappen och ta en promenad.

Haha, skall ske, fast det får bli imorgon!....det ska komma upp en server till nu under veckan, står det på www.lineage2.com så, det kanske löser LIITE av problemen....det återstår att se iofs!

Sen imorgon så, på dagen, kanske det är lite mindre trafik på servrarna, så man kommer in lättare, aja, det återstår att se!

EDIT: jag har ju för fan en brandvägg hemma, så inte undra på att det inte funkade som det skulle....läste på lineage-sidan där det stod att man skulle ha port 2009, 7777 och 2106 öppna...fixade med det, och vips så gick det MYCKET enklare att logga in!!....

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tycker det är inte så svårt att komma in.

Jag e aldeles strax lvl 14, ska iaf spela till lvl 16 i natt. så når jag 19 i morgon och kan fixa knight quest bara få min weapon mastery lvl 3 och mitt glasius sen går det lite fortare, mindre down time och så. ska mecka lite pengar och fixa long sword sen blir det bronse armor och när jag blir lvl 20 även kite shield.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

Ok ang. in-loggningen den här säger allting om det:

http://www.clubrubika.com/random/NetCongAbleNo.html

Den här säger en hel del oxå

http://www.angelfire.com/linux/clan_dad/L2_wallpaper.JPG

Permalänk
Medlem

Den var ganska så bra jaja, börjar trötta på att levla nu, men jag har bara 70% kvar till lvl 15

Visa signatur

Permalänk

haha den nedersta bilden var klockren

hmm updaterat hela morgonen men sen la den av pånågon ljud-fil, kommer inte ens in på deras sida just nu av någon anledning.

Visa signatur

CHASSI: Addtronics 7896a | MB: DFI LanParty-UT| HDD: 1 Maxtor 80 gig @ ata133 | CPU: AMD X2 3800+ @ 2500 mhz [250*10] | [color="blue"] Minnen[/color]: Gskill 2x1024 |GFX: XFX 7800gt

Permalänk
Medlem

nån som startar en sweclockers clan då? vilken server spelas på mest ni swecare då? kör själv Kain... ni?

Visa signatur

:: "Ut med det gamla, och in med det nya." ::

Permalänk
Medlem

Jag kommer köra på server 3 (unofficial euro server).

Permalänk
Medlem

Var det inte server 4 som skulle vara euro?
Jag spelar iaf på tvåan. Orkar inte byta

Permalänk
Medlem

Jag lirar för tillfället på server #1
tycker det är synd att man inte kan ha samma karaktär på flera servrar!....iaf inte som jag märkt! :/

hoppas att det inte är så på fullversionen! och appropå fullversionen...hur kommer betalningen att gå till....dras det automatiskt varje månad eller får man en AVI hem med ett OCR-nummer som man ska betala eller?..Någon som vet?...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det bross nog på hur man vill betala, men dom ska göra typ kontant kort till spelet.

Jag spelar på 1an och jag bryr mig inte om servern ligger på månen, det laggar inte så att det stör mig. är Lvl 15 nu, precis fått min elemental heal så nu behöver jag inga gay helare som bara blir anfallna när dom ska hela en.

Equip:
Gladius, Bone pice of BP, ska köpa Bone pice gaiters. gör skeleton shield questen nu. sen ska jag fixa mer pengar till ett longsword. kommer nog bara nå lvl 16 i kväll kanse lvl 17 om jag har flyt. hittat grymmt bra fiender att levla på och tro det eller ej, man e ensam där för ingen e så hög level eller har så bra equip än men jag gillar det starkt.

Visa signatur

Permalänk

Måste fråga, hur mycket ska updateras? Jag har tankat installationen från file planet och har updaterat ett ganska bra tag nu.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blizzardo
Måste fråga, hur mycket ska updateras? Jag har tankat installationen från file planet och har updaterat ett ganska bra tag nu.

Är det L2PreludeSetup.exe? För med den har jag och jag behövde inte uppdatera.

Permalänk

Om den bara står och tuggar vid uppdateringen (som ska gå väldigt snabbt) så kan du testa använda exe filen i \lineage II\system\ mappen istället.

Permalänk

Hmm nej det var l2_beta_gsi.exe låg på ungefär 1 gig. Lite irriterande om jag måste vänta hela kvällen på att uppdateringen ska bli färdig, den tankar runt 15k max från uppdateringsserven. Jag testade att tanka hem från deras sida men det blev bara skit av det.

Edit: aha ska testa det där i system mappen.

Edit2: aja kom in nu iaf, är en Dvärg men finns inga npcs

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ang3l
Appropå fullversionen...hur kommer betalningen att gå till....dras det automatiskt varje månad eller får man en AVI hem med ett OCR-nummer som man ska betala eller?..Någon som vet?...

Jag kan med säkerhet säga att du inte kan få en avi.
Kostanden för att skicka ut en avi till massor av spelare i världen skulle ligga i mångmillion klassen.

Det kommer att vara kreditkort (Svenskt bankkort med VISA, Mastercard osv funkar bra).

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

Skräp server som e upptagen som fan, jaja man kommer väl in tillsist.

Ni som spelar på Batrz vad heter ni vad e ni för klasser och vilken lvl?

Jag e Elf, lvl 15

Visa signatur

Permalänk

Jag är Human/Fighter lvl 13, namn: lesbianeskimo .

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coca
Jag kan med säkerhet säga att du inte kan få en avi.
Kostanden för att skicka ut en avi till massor av spelare i världen skulle ligga i mångmillion klassen.

Det kommer att vara kreditkort (Svenskt bankkort med VISA, Mastercard osv funkar bra).

Tackar och bockar för den informationen!

UiBi Jag är lvl 9 Orc heter Forgash

Visa signatur

Permalänk

Ingen som har lust att hjälpa en Dwarf tillrätta i den här världen?
Förstår inte vart jag kan finna wolfskins?

Heter Snowypike

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lesbian^eskimo
Jag är Human/Fighter lvl 13, namn: lesbianeskimo .

dig har jag sprungit förbi några gånger.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Någon av er som kan logga in nu alls?....för mig står det bara att jag ska försöka senare! :/

Visa signatur

Permalänk
Medlem

barz, agility, 13 (snart 14... går faan trögt) DE fighter.
jag vill bli assassin nuuuuu

jag toastar marsh zombies nu, har ni nå bättre förslag?
soda är ju livsfarlig, man kan ju åka på typ 7adds om dom poppar upp lite fel, och heal-spellsen tar sån jäfflans tid att kasta.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
dig har jag sprungit förbi några gånger.

vad heter du då?

edit: någon annan som har problem att komma in på bartz? har inte funkat för mig i någon timme nu , men det står att den är online :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lesbian^eskimo
edit: någon annan som har problem att komma in på bartz? har inte funkat för mig i någon timme nu , men det står att den är online :/

jag har samma problem jag med....det funkar inte att komma in på Bartz, på lineage2.com på server status står det

test server #1 - normal

så...jag fattar inte! är sugen som fan på att spela...men icke! :/

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Snart level 11. Ska bli 12 inatt. Gjorde precis SoS-questen.

Permalänk
Medlem

Kan inte heller logga in. Får access failed hela tiden.