Permalänk
Medlem

Jopp. Okej för att utvecklarna vill att man ska fortsätta spela för att ha roligt, men det är väl ändå tänkt att det ska vara roligt från början också? Har bara spelat en fighter (20) och en mage (15), men ändå?

Att bara läsa historien om Stitches (http://www.worldofwar.net/journals/?id=633) är roligare än mina 35 lvls sammanlagt i Lineage.

Visa signatur

Sitter här och pillar mig i naveln.

Permalänk
Medlem

Men då får ni tänka på att ni inte har tagit del av spelets alla funktioner, långt ifrån. Chronicle 1 är inte ens släpps än.

Permalänk
Avstängd

ska vi kanske starta en riktigt fet Swec klan och sno lite siege?

Visa signatur

9800PROAIW bytes mot 6600le/gt

Permalänk
Medlem

Ja, varför inte? Synd bara att alla spelar på olika servrar

Permalänk

jag är med på det

Visa signatur

AMD Athlon 64 FX-53 2.4 GHz 1 MB | MSI K8N NEO2 Platinum-54G | 200GB western digital | Ati Radeon9800Xt 256 | Crucial PC4000 BallistiX DDR 1024MB |

Permalänk
Medlem

Kan alla skriva vilka servrar dom spelar på då? Jag spelar på Sieghardt.

Permalänk
Medlem

jag spelar på alla men ska börja spela på Sieghardt för de laggar minst där på kvällarna så det ^_^

vilken lvl är du? starta SweC Clan

föresten en fråga bara... vad står Net Cong för??

Visa signatur

:: "Ut med det gamla, och in med det nya." ::

Permalänk

jippie!!! gjorde nyss pet quest, har nu en liten pet wolf i min ägo så jävla tufft kanske postar bild på han sen.

Edit: personer som är intresserade av klan kan ju alltid höra av er till mig "lesbianeskimo" jag har själv startat klanen Hellsing på Bartz, 3 medlemmar än så länge(inkl mig) begge vänner irl.

Permalänk

Är det bara jag som tycker att det är fult när den dära "Forcefield" liknande effekten bildas när man slår på någon/något? :S

Permalänk

jahopp jävligt kul! blev nyss av med min pet pga hunger. matade den massor men inget hände! den blev bara hungrigare och hungrigare för att sedan dra! har skickat till gm nu! jag kräver min varg tillbaka!

Permalänk

jag spelar på Sieghardt heter ShadowChaser

Visa signatur

AMD Athlon 64 FX-53 2.4 GHz 1 MB | MSI K8N NEO2 Platinum-54G | 200GB western digital | Ati Radeon9800Xt 256 | Crucial PC4000 BallistiX DDR 1024MB |

Permalänk
Medlem

Hur gör man Pet Quest ?

Visa signatur

If it bleeds, we can kill it!

Permalänk

man går till martin i Gludin village, obs måste vara minst lvl 15.

fick svar från gm, dom kunde inte fixa, så akta er för att bli av med era pets pga hunger oxå!

Permalänk

Usch vilken tid det tar att lvla, aja ska väll lira lite till

Visa signatur

CHASSI: Addtronics 7896a | MB: DFI LanParty-UT| HDD: 1 Maxtor 80 gig @ ata133 | CPU: AMD X2 3800+ @ 2500 mhz [250*10] | [color="blue"] Minnen[/color]: Gskill 2x1024 |GFX: XFX 7800gt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blizzardo
Usch vilken tid det tar att lvla, aja ska väll lira lite till

Ja herregud, om man då fick lvla och göra pet-quests

Börjar bli ganska less på att sitta och titta på samma screenshots hela tiden.
Jag vill ha mail från NCSoft

Permalänk
Medlem

Pet quest, funkar den ens? jaja, sitter utan armor med 145k och väntar på någon som vill säla ett longsword till mig. träffade epiiik idag. eller vad du heter.

jaja godnatt

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Har du inte heller köpt armor än Uibi? Hahah, Jag skippar det för att köpa vapen och levla snabbare. Sen köper jag nåt billigt om jag skulle råka hitta.

Visa signatur

If it bleeds, we can kill it!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
Pet quest, funkar den ens? jaja, sitter utan armor med 145k och väntar på någon som vill säla ett longsword till mig. träffade epiiik idag. eller vad du heter.

jaja godnatt

Jaha! klart den funkar

Permalänk
Medlem

jag finns på Bartz under namnet Krook iaf
är lvl8 nu

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Medlem

Jag sitter med wooden mail och gladius.. Ska skaffa bättre skor och handskar. Sen ska jag spara ihop 90k och skaffa bronze

Permalänk

Jag är extremt gimpad just nu och i stort behov av pengar. Har ingen breastplate, inga byxor, ingen hjälm och mina andra items jag har är skit samt att jag inte har mer än 12,000a ungefär =/ , (ni får gärna lämna bidrag =P)

Permalänk
Medlem

Vi spelar inte på samma server Nyah nyah

Jag skulle inte heller må dåligt av lite pengar.. Måste fixa ihop 87k

Permalänk

Är nästan fast vid lvl 16 känns det som, går för segt för att jag ska orka stå ut med att köra helt 100% säkert och gör jag inte det så dör jag bara. varit uppe vid 25% tre gånger nu för att sedan halka ner till 15% igen pga en helt onödig död. Är nog mycket beroende på att jag nästan varit uppe och spelat 2 dygn nonstop nu utan mycket till sömn, aja ska spendera tid med flickvännen och sen blir det hårda tag igen! under tiden kan ju ni skramla ihop lite pengar att ge till mig när jag återvänder eller hur pojkar =D (givetvis får ni stryk av min gimp gubbe om ni inte gör det)

Permalänk
Medlem

jag är bara lvl 7 atm, behöver verkligen pengar, har typ 3k.a ...
och det skulle sitta väldigt fint med ett fint svärd nu (håller ju fortfarande på small sword)

Permalänk
Medlem

Jag hade small sword till lvl11 sen skaffade jag mig svärdet i SoS questen. Nu är jag lvl13 och jag ska köpa en nytt snart, håller på att spara pengar.

Visa signatur

An enemy that is pure evil? Right or wrong are not what separate us and our enemies. It’s our different standpoints, our perspectives that separate us. Both sides blame one another. There’s no good or bad side. Just two sides holding different views. - Squall, FF8

Permalänk

spelar på S...sweclockers servern:) är lvl 8 förtilllfället.
någon som kan starta klan? hur mycket kostar det? hur gör man?

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk
Medlem

Man kan starta klaner på level 10. Har inte riktigt koll på hur man gör
Jag spelar också på Sieghardt. Level 15.. Level 16 om ett litet tag, men det verkar som om dom tog ner servrarna igen

Permalänk
Medlem

Jag spelar på Bartz och är en Orc Fighter lvl 11 just för tillfället.... Forgash heter jag....ser ni mig så heja på mig!. . . . .

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Permalänk
Medlem

Sitter och väntar på mailet... Har hört att det ska ta 2-11 dagar nu. Jobbigt man inte fick nys om detta tidigare

Visa signatur

yeye

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gulpan
Sitter och väntar på mailet... Har hört att det ska ta 2-11 dagar nu. Jobbigt man inte fick nys om detta tidigare

1 teori som jag har tänkt på ang. de som inte får mail nu.....kan vara att de väntar med att skicka ut några mail med tanke på att alla servrar är i stort sett överbelastade hela tiden, så de väntar tills de sätter upp den nya servern innan de skickar ut mail till "nya" spelare....det är min teori...kan vara fel, men som sagt..en teori!...

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?