Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZKYNET
så är det inte

Hur kan du säga något sådant utan att tala om hur det egentligen är?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marwin
Hur kan du säga något sådant utan att tala om hur det egentligen är?

Ja, det skulle jag med bra gärna vilja veta.
Men framför allt så vill jag veta vad han tycker att BF/PG är!

Permalänk

JB-Prod:

Jag har hamnat i samma situation att jag ligger i ett jävla föreningskåp. Skulle få BBB VDSL

Sen efter 4 mån uppsägningstid och en mån försenafsen uppkoppling så kan jag inte få det.. Jävla kul så här sitter man som en dum kossa utan något abb. JÄVLA kul. Undrar om det får vara så.

Vill veta hur det gick för dig.

Kunde du få någon anslutning ADSL eller VDSL över huvudtaget eller vad hände??

/Martin

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rollokola
JB-Prod:

Jag har hamnat i samma situation att jag ligger i ett jävla föreningskåp. Skulle få BBB VDSL

Sen efter 4 mån uppsägningstid och en mån försenafsen uppkoppling så kan jag inte få det.. Jävla kul så här sitter man som en dum kossa utan något abb. JÄVLA kul. Undrar om det får vara så.

Vill veta hur det gick för dig.

Kunde du få någon anslutning ADSL eller VDSL över huvudtaget eller vad hände??

/Martin

Nope, fick aldrig någon VDSL-uppkoppling. Trots att jag hade varit lovad en utav både Bostream och Bredbandsbolaget, vid ett flertal tillfällen.

Telestationen är full för alla andra operatörer förutom Telia, så det blev ingen ADSL-uppkoppling heller. Tog ComHem i slutändan.

Var ju lite i samma situation som dig, sa upp ett fungerande ADSL-abonnemang efter det att xDSL-ansvarig på huvudkontoret hos Bredbandsbolaget lovat mig en uppkoppling. Denna person la undan den sista anslutningen som Bredbandsbolaget hade på den stationen, så när skanova sa nej till VDSL blev det inget ADSL heller. :o(

Tycker att det är märkligt att skanova inte behöver bygga ut stationer som är fulla, eller dela med sig av sina platser (som de alltid verka ha).