Fuskar denna kille, eller inte? (Counter-Strike)

Permalänk
Hedersmedlem

Fuskar denna kille, eller inte? (Counter-Strike)

Ja avgör själva:

http://w1.485.telia.com/~u48507516/Fusk.WMV

Klicka bara på länken så spelas den upp i Windows Media Player

EDIT: Här är en annan sjuk sak av samma snubbe.

http://w1.485.telia.com/~u48507516/fusk2.WMV

Ni som har svarat, är ni 100% säkra på att killen använder sig av fusk ? eller kan det vara "skill" ?

Permalänk
Medlem

Han måste ha fuskat. Eller obeskrivlig tur. Man ser att han letar fram målet i kikarsiktet och avfyrar, inte bara avfyrar vilt som man skulle göra annars

Visa signatur

[Stationär] Intel Core 2 Duo E6600 | 2x1024Mb RAM | 8800GTS 640MB | 1230GB HDD | Samsung 206BW @ 1650x1080 | Windows XP x64 - Ubuntu 7.10
[Bärbar 1] Intel Core Duo T2300 | 2GB RAM | ATI X1400 | 80GB HDD | 15.4"-widescreenskärm @ 1280x800
[Bärbar 2] AMD Sempron 3300+ | 1024MB RAM | ATI X200 | 60GB HDD | 15.4"-widescreenskärm @ 1280x800

Permalänk
Medlem

e du dum? ser du inte att han fuskar! stoor! han siktar efter killen och sen skjuter

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

Jo han fuskar.

Jag gjorde något liknande i Italy genom huset men då visste jag att fienden var där och det tog över 10 skott

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk

Tror det stavas w.a.l.l. h.a.c.k

Visa signatur

Serru...

Permalänk

haha lol stor fuskare...

Visa signatur

Dator: P4 processor på 3,0 ghz, 1gb ram, 250 gb hårdisk, ati radeon 9800 graffe kort, m.m. vill ni veta mera pm:a

Permalänk

Tror nog att han fuskar, eftersom han siktar sen drar musen efter ett mål och skuter...

Permalänk
Medlem

Japp, fusk.

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2000+
Japp, fusk.

jo det borde ju du se, med din Sharingan och allt

Permalänk
Medlem

Hmm, kan man verkligen se igenom den väggen med WH?

Jag skulle annars tippa på grym tur

Permalänk
Medlem

hahahaha!! mest wh

Permalänk

Behöver inte vara fusk, då man spelar clanwars så kanske nägon blivit dödad på ett ställe och säger var de är ungefär och sedan får personen i fråga in ett tur skott eller ett erfarenhetsskott. I klipp nr 2 är detta möjligt eftersom det låter när han springer där utanför och om man spelat tillräckligt mycket kan man bedömma var han är och skjuta honom.

Men lite mystiskt kan det vara men behöver inte vara 100% fusk, kan vara 100% tur.

Permalänk
Medlem

Är det här en fiskmås?:

Permalänk
Medlem

Man blir alltid fuskanklagad på de_nuke. För det första är väggarna tunna som löv, för det andra så HÖR man i spelet också, det är inte dötyst som i dina filmklipp.

Jag har gjort värre saker än det där, det var nog bara tur

Permalänk
Medlem

Jag säger fusk.

Permalänk
Medlem

WH lätt... fast lägg ner cs har jag gjort nu i alla fall

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk

Lägger min röst på fusk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ColtrasteN

...det går ju inte ens att se med sharingan.. plus att han har den täckt.. plus att det bara är hans avatar.

Första filmen är jag 99% säker på fusk (100% kan man aldrig vara), andra är jag 80% säker på fusk.. en intressant sak är ju att namnet är censurerat, varför?

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem

Jo röstar på fusk i båda alternativen. Man kan nog se rätt så tydligt. Brukar vara väldigt försiktig med uttalanden men detta verkar rätt uppenbart wallhack.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myris
...det går ju inte ens att se med sharingan.. plus att han har den täckt.. plus att det bara är hans avatar.

Första filmen är jag 99% säker på fusk (100% kan man aldrig vara), andra är jag 80% säker på fusk.. en intressant sak är ju att namnet är censurerat, varför?

Ifall personen fuskar kanske hans namn inte ska "smutsas" ner

Permalänk

iom att ahn följer personen så är det förmodligen wh

Visa signatur

Prescott 2.8GHz l 1024Mb ram l Asus 9600XT l Audigy2 l
Seagate 120Gb l Nec ND1300 l
Logitech Z-2200 l Samsung 172X l

Permalänk
Testpilot

Har du inte demo-filerna? då kan man kolla på dom med wallhack påslaget och se om han följet exakt efet huvudet t.ex.
Lite skumt att har får HS på båda skotten om det inte skulle vara fusk.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Lätt WH ingen tvekan om det.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

jag tror inte att han har wh och man ser inte vem som är spelaren även om han skulle ta bort sensuren P.G.A dålig kvalité på filmen ;).....

Detta är nog bara vanlig tur

Permalänk
Medlem

varför strök du namnet... och att tror det var du som fuska :P...

men han fuskar..

som dom kollar det i cs l0tt0

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ColtrasteN

Behövde inte ens använda den för att se att det där var fusk

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

Jag säger som tjarven, brukar vara väldigt försiktig med att fuskanklaga folk, men i det här fallet var det helt uppenbart.

Javisst går det att haxxa rejält mycket genom väggarna på nuke, men det här var inga sprayningar eller ens kvalificerade gissningar, han bara siktar rakt på helt plötsligt och sätter hs direkt.

Jag är 99% säker på att han fuskar, och då är det fan illa för att komma från mig.

Permalänk
Medlem

Skulle inte behöva vara fusk, vanlig "haxning" skulle jag säga, inte ovanligt. Studerar man lite så ser det lite mistänkt ut men jag skulle inte säga till 100%, behövs mer "bevis".

Visa signatur

: AMD Ryzen9 9900X : 64GB RAM : Nvidia RTX 4070 Ti Super :

Permalänk
Medlem

(1a filmen) killen har varken Tur eller Fusk..
Han hör antagligen, eller nån säger i micken, att det är folk vid rampen..
han vet då att det är folk där, och skjuter därför där dom brukar sitta, (han har lärt sig, och tittat i free fly mode, att dom brukar sitta där i hörnet) och han skjuter därför där... precis som vem som helst skulle gjort....

Permalänk
Medlem

msn-buggen

Visa signatur

Det är bättre att köra huvudet i väggen, än att inte använda det alls!
"Tja jag undrar vad som kom först Half-Life eller Counter-Strike betan? vill gärna ha säkra källor"- Darker.