Är det någon som hört något om asrock P4VT8+

Permalänk
Medlem

Är det någon som hört något om asrock P4VT8+

Är det någon som hört något om asrock P4VT8+ ?
Det är ju skitbilligt och verkar ju på pappret bra.

Visa signatur

Yllot

Permalänk
Medlem

jag har ett sådant!!! var köpte du ditt??
jag köpte mitt i gbg i ett ställe som heter ases-data !!
men jag vet inget om det ... mer än att det duger!!
och det är ASUS coporation som gör det

Permalänk
Medlem

ASRock i största allmänhet gör riktigt bra kort för att vara ett budget-märke. Flera av deras brädor har fått "bästa budget-val" osv i olika tidningar, och jag kör själv ett ASRock på servern som jag är riktigt nöjd med. Så jag ser inte att P4VT8+ skulle vara dåligt heller. Men man får tänka på att det är budgetgrejer, inte gjorda för så mycket OC och sådant :P.

Medsas: Att det är ASUS Corp som gör korten beror på att sedan ASUS lyckades bli ett riktigt prestigemärke för något år sedan ville de ändå kunna vara kvar på budgetmarknaden, därför startade de en underkoncern (typ) för just budgetkort. Därav ASRock.

Visa signatur

I cannot find my faith // Any god will do // Nothing said is new // Nothing said is true // Fly away my hope

Permalänk
Medlem

Det låter bra det där .
Men något måste man väl kunna klocka det ialla fall? Det har ju en del inställningar i alla fall.

Visa signatur

Yllot

Permalänk
Medlem

Jadå, FSB skall man kunna ändra på alla modeller tror jag. Men på mitt ASRock-kort finns t ex ingen inställning för någon spänning alls i hela systemet, inte ens V-core till processorn, och det förstör ju förutsättningarna för någon seriösare överklocking.

Visa signatur

I cannot find my faith // Any god will do // Nothing said is new // Nothing said is true // Fly away my hope

Permalänk
Medlem

har ett sånt också

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tiwaz
har ett sånt också

Vad tycker du då? Klockar du nåt?

Visa signatur

Yllot

Permalänk