Permalänk
Medlem

Du kommer inte behöva ladda hem den. kolla officiella sidan eller warcry...

Jag tar mig friheten att klippa o klistra:

Test server announcement

The test server will be opening in a few short days! We have a lot of details related to the Test server, so lets get started!
-Initially, we will be selecting around top 20 clans to participate in an invitation-only castle siege. The siege will be held on Thursday, June 10th at approx. 2:00pm PDT.
-After the castle siege event, we will open the Test server to the public, most likely on Friday, June 11th. At that time you will be able to log in using your Lineage II account and password to the Test server.
-After the castle siege, the next thing we’ll be looking to test will be the Antharas raid.
-More extensive testings will be held after the launch of Chronicle 1 on the live service.

Some ground rules:
-Character/item wipes can come with only minimal or no notice, so please do NOT play on the Test server as your primary server.
-GMs will not provide support for the Test server.
-The same rules for the Live service apply here, specifically the Rules of Conduct and Agreement of Usage.

That’s it, and hope to see you all online!

EDIT: MISSA INTE DESSA CASTEL SIEGE BILDERNA: http://lineage.warcry.com/scripts/images/gallery.phtml?id=113...

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

Hur blir det med lvl osv på den där test servern? Måste ju lvla upp en bra bit om det skall bli nått att testa med, man kan ju inte spendera 2 veckor på att komma upp i lvl på den server..
Jag hörde nått på irc att de skulle ha mycket mera xp/adena per kill stämmer detta?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Dom kopierar över charsen som är inbjudna. Sen eventuellt boosta dom lite.

Visa signatur

"Say what you mean, Mean what you say"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av epiic
Dom kopierar över charsen som är inbjudna. Sen eventuellt boosta dom lite.

Jo men det skulle ju vara en öppen testning imorgon med väl? Och då kopieras väl inte några chars över? Eller?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Typ berserK subs och SoC kommer antagligen få vara med

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Om någon mot förmodan missat:

http://boards.lineage2.com/tm.asp?m=320506

Visa signatur

MacBook 13,3"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snekeft
Om någon mot förmodan missat:

http://boards.lineage2.com/tm.asp?m=320506

ojoj, detta ska bli skoj! enligt http://www.lineage2.wrw.be/avalanche_1.php blir det runt 10 CET, så... klockan 11 här i sverige då eller? Några från erica som vill joina mej i detta?

Visa signatur

joråsåatte

Permalänk
Medlem

Je e med på min assassin har powrshot och en kass kniv till mortalblows

har gärna 1m karma på den

Vad blir kl exakt i svensk tid?

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Jag tror det blir kl 23:00 GMT+1 (glöm inte: möts 30min tidigare utanför) men jag är inte säker på det, har alltid haft probs med tidzoner

Har själv startat en LE archer för just sånna här events!
Lirar på Kain. Nån annan från kain som ska va me på det här, i så fall, EF eller SODA?

Visa signatur

MacBook 13,3"

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ca[[pp
Word gött med ledighten nu... ligger några % ifrån 38 och känner att jag har börjat tröttna på krators och premos...

Fyfan ja, de är hemskt tråkiga. Ligger 5% över level 38 nu.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ca[[pp
förövrigt är känslan av att vara högre än damme... oslagbar?

Jag kommer säkert ikapp

Jag vill varna för Cruma-syndromet. Har de två senaste dagarna suttit 10 timmar i sträck och spelat Cruma och min hjärna känner sig aningen mosad.

edit: Härligt det här http://boards.lineage2.com/tm.asp?m=320861

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av damme
Fyfan ja, de är hemskt tråkiga. Ligger 5% över level 38 nu.

Jag kommer säkert ikapp

Jag vill varna för Cruma-syndromet. Har de två senaste dagarna suttit 10 timmar i sträck och spelat Cruma och min hjärna känner sig aningen mosad.

edit: Härligt det här http://boards.lineage2.com/tm.asp?m=320861

15% in på 39 nu

fin bild

Permalänk

Fanken vad jag retar mig på vissa idioter!

Jag stod i ett warehouse och skulle dumpa vissa saker..

Sen var de en som hade problem med att han bara slog på npcer, jag frågade om han behövde hjälp.

Han sa: är du en gm? om inte håll tyst.

2 sec senare loggar han ut, sen loggar han in igen och då funkar det..
hade ju varit enklare att trycka på ctrl.. Men det är iaf sista gången jag bara är snäll utan att nån frågar i l2..

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Salvekvic
Fanken vad jag retar mig på vissa idioter!

Jag stod i ett warehouse och skulle dumpa vissa saker..

Sen var de en som hade problem med att han bara slog på npcer, jag frågade om han behövde hjälp.

Han sa: är du en gm? om inte håll tyst.

2 sec senare loggar han ut, sen loggar han in igen och då funkar det..
hade ju varit enklare att trycka på ctrl.. Men det är iaf sista gången jag bara är snäll utan att nån frågar i l2..

Han delevlade för att farma. Vilket man inte får göra.
Det var därför han var otrevlig. Jag har sett många göra så. De går upp till fete levels (typ 30) och dödar sedan npc's så att de går ner i levlarna tills de är lvl 10 eller mindre. De har fortfarande kvar alla sina hp/skills osv från de höga levlarna men de nitar mobs fort som fan och får mer pengar för dem.
Sedan säljer de adenan för riktiga pengar, och det får man inte heller.

Visa signatur

Love is a perky little elf dancing a merry little jig and then, suddenly, he turns on you with a miniature machine gun. -Matt Groening

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av varland
Han delevlade för att farma. Vilket man inte får göra.
Det var därför han var otrevlig. Jag har sett många göra så. De går upp till fete levels (typ 30) och dödar sedan npc's så att de går ner i levlarna tills de är lvl 10 eller mindre. De har fortfarande kvar alla sina hp/skills osv från de höga levlarna men de nitar mobs fort som fan och får mer pengar för dem.
Sedan säljer de adenan för riktiga pengar, och det får man inte heller.

Sen när kan man göra det på en inne i warehouse?
De brukar ju bara gå på vakterna vid in/utgångarna

Visa signatur
Permalänk
Medlem

det går bara på vakterna.

Glömm inte kines jakten i kväll

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Avstängd

Fyfan... jag har spelat i ca 4 timmar med BARA den första questen för lvl 40 bytet. Det är så oerhört tråkigt... Springa runt som en galning runt hela världen, baaaaah. Well well 2 quests kvar :/

Visa signatur

[coIor="blue"]some text[/color] produces some text (colored blue)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av varland
Han delevlade för att farma. Vilket man inte får göra.
Det var därför han var otrevlig. Jag har sett många göra så. De går upp till fete levels (typ 30) och dödar sedan npc's så att de går ner i levlarna tills de är lvl 10 eller mindre. De har fortfarande kvar alla sina hp/skills osv från de höga levlarna men de nitar mobs fort som fan och får mer pengar för dem.
Sedan säljer de adenan för riktiga pengar, och det får man inte heller.

Det är klart man får delevla, det finns inga regler för att man inte får det. Som magiker kan man verkligen behöva extra SP och då kan man ju offra xp för att sammla på sig mer SP. (kanske utan att verkligen gå ned en level iofs.)

Farmar gör nästan alla. Om de inte köper adena på nätet.
Så fort du jagar mobs som är ljusblå eller lägra kan det ju ses som att farma, eftersom du går på betydligt svagare mobs. Mindre xp men snabbare drops.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wizz1980
Det är klart man får delevla, det finns inga regler för att man inte får det. Som magiker kan man verkligen behöva extra SP och då kan man ju offra xp för att sammla på sig mer SP. (kanske utan att verkligen gå ned en level iofs.)

Farmar gör nästan alla. Om de inte köper adena på nätet.
Så fort du jagar mobs som är ljusblå eller lägra kan det ju ses som att farma, eftersom du går på betydligt svagare mobs. Mindre xp men snabbare drops.

Du får inte farma för att sedan sälja adenan. Det är olagligt. Och NCsoft gör vad de kan för att stoppa det.

Visa signatur

Love is a perky little elf dancing a merry little jig and then, suddenly, he turns on you with a miniature machine gun. -Matt Groening

Permalänk
Hedersmedlem

De flesta farmar i viss mån, det är inget fel med det. Det är om man säljer adenan eller föremål man bryter mot ToS.

För övrigt tycker jag att man får för mycket sp Hade 120k för mycket vid 36. Undrar hur mycket för mycket jag har vid 40. Har redan 70k mer än jag behöver vid 38.50xx. Efter det där intensiva crumandet har jag inte riktigt orkat spela så mycket.

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Medlem

E det många som röjer runt i SODA`?? eller hur blev det med den saken?

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Har varit ganska upptagen med mina transfer quests som tar en jädra massa tid att utföra. Dock fick inatt tid över att jaga ner nurka med min guild Divine tillsammans med andra lösdrivare. Han besegrades men tyvärr fick ingen klan en level-up

Permalänk
Hedersmedlem

Var er i EF på Sieghardt, vi var tre från mecha och inga andra Fick en av dem dödad, vill ju inte gå röd med sin karaktär. Funderar på att skapa en karaktär som det inte gör något om de får karma som jag kan döda adena inc:are med.

Ca[[pp: Man kan inte levla upp till 4 i prelude. Den delen är borttagen.

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av damme
Var er i EF på Sieghardt, vi var tre från mecha och inga andra Fick en av dem dödad, vill ju inte gå röd med sin karaktär. Funderar på att skapa en karaktär som det inte gör något om de får karma som jag kan döda adena inc:are med.

Ca[[pp: Man kan inte levla upp till 4 i prelude. Den delen är borttagen.

aha.. det visste jag inte, finns det ens någon mening med att ha ihjäl honom då? Förutom nöjet förståss.

Permalänk
Hedersmedlem

Tyvärr inte vad jag vet Bra drops kanske?

Har tagit igen lite på dig men det beror nog på att du questar nu. Har inte spelat så mycket på senare tid. Mådde dåligt som tusan efter de där långa crumapassen. Har i alla fall 35% kvar till 39 så det blir väl en 3½ timme cruma imorgon och sedan göra klart lvl 35-questen och börja på de andra. Sedan cruma igen, suck. Man blir så less på cruma. Jävligt bra exp men så trååkigt.

Ska dra till VoD så fort jag är i level för det. Lite variation i alla fall.

edit: Mecha har startat en till klan nu som vi har hämtat proof till. Nu är det bara att vänta på att ledaren ska samla SP till lvl2 och lvl3 (stackaren).
edit2: Är det någon som vet helt säkert vad som gäller för pvp och drops när man är vit och när man är lila?

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Medlem

Ja vet, cruma blir satans jobbigt efter ett tag.
Någon som vet nått bra ställe att gå solo i vid lvl32? EG är tråkigt.

Visa signatur

"Andreas Hedlund har gått igenom alla tänkbara mjukvaruproblem. Nu har han kommit fram till hårdvaran.
Modermodemet, själva hjärtat i hårddisken, fungerar inte."
[i]- SAF-tidningen Stockholm, nr 4, 4 juni 1999[/i]

Permalänk
Medlem

har fyllt alla mina platser nu, 3 röda chars alla är lvl 20+ min elf har 8miljoner adena. och är lvl 23. nu ska jag lvla den uta bara helvete. ska först köpa katana så jag har till C1. 2 om jag kan för dom kommer kosta 9m st då om allt blir som det ska. så köp men ni ska inte dela med er av den infon. till alla, låt det stanna hos oss svenskar

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Avstängd

Uibi hur fick du ihop 8miljoner adena???

Visa signatur

[coIor="blue"]some text[/color] produces some text (colored blue)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Salvekvic
Fanken vad jag retar mig på vissa idioter!

Jag stod i ett warehouse och skulle dumpa vissa saker..

Sen var de en som hade problem med att han bara slog på npcer, jag frågade om han behövde hjälp.

Han sa: är du en gm? om inte håll tyst.

2 sec senare loggar han ut, sen loggar han in igen och då funkar det..
hade ju varit enklare att trycka på ctrl.. Men det är iaf sista gången jag bara är snäll utan att nån frågar i l2..

Då svarar man "Ja, jag är en GM. Om du inte skärper dig ryker ditt acc omgående".

Permalänk
Medlem

4mill från folk som slutat, 2st mill dropp vis EG. 2 mille farmande.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Säljer jag allt jag har så skrapar jag väl ihop runt 3 mil.. och då är jag 39

klar med 35, 37 (jobbig är bara förnamnet på denna) och är 20% klar med 39an