Permalänk
Medlem

Undrar samma sak, vad ska man beställa. Jag vill sätta fast smäflänsar på graffeminnena, vad ska jag välja för något?!?

Permalänk
Medlem

vad är: "FedEx Number" ?

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb

Permalänk
Medlem

Beställde deras fetaste kylpasta och heat-spreadars ^^.

20kr: FedEx är typ världens största transportföretag (man ser bilarna här i Sverige ibland också), och om ett företag är kund hos FedEx så får de ett FedEx-nummer helt enkelt. För leveransen och sådant. Inget vi leech-beställare behöver bry oss om ;).

Visa signatur

I cannot find my faith // Any god will do // Nothing said is new // Nothing said is true // Fly away my hope

Permalänk
Medlem

Rollbar:
tack, beställde nyss tejp å fläns, lär väl märkas om jag får nått i framtiden.

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb

Permalänk
Medlem

Npgra flänsar fanns väl inte? Bara heatspreaders?

Visa signatur

A64 3200+ @2700mhz (270*10) | 3dmark01: 25027 | Projekt: Lian-Li
Tillsammans med ÖA försvann den sista anledningen att hänga kvar på swec.

Permalänk
Medlem

Men alltså, allvarligt nu! vad ska jag beställa då? Jag fattar ingenting utav det där! vad är heatspreaders för nåt då? Kostar frakten något förresten?

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Kan någon skriva vad som är "LÖNT" och beställa för jag vet inte vad som ÄR vad... helt många saker... pleeasseee

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Medlem

ta värmeledande tejp + heatspreader lr nått.. de e bara å läsa vad allt är, precis som vi andra gjorde.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag beställde som sagt ett fläktfilter, så det inte kommer in så mycket damm, spelar inte så stor roll, men den är ju gratis :D, sen behöver jag kanske en i fronten, då beställer jag en till min pappa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arganis
Kan någon skriva vad som är "LÖNT" och beställa för jag vet inte vad som ÄR vad... helt många saker... pleeasseee

Kör ole dole doff, ska jag göra nu så får vi se vad man får :D:D

Visa signatur

MSI K8N Neo2 plat, 3200+ Winchester,
TwinMOS Speed Premium PC3500 512MB CL2.5 Winbond BH-5, 40 Gb IBM, 120 Gb WD, T7600gt, Antec truepower 550W

Permalänk
Medlem

Tror ni man kan använda de där "Heat spreaders"+ tejpen för att kyla minnena på ett 9800pro kort? Isåfall vilken av de två "Heat spreaders" ska man ta?
Eller finns det något annat från sidan som kan vara användbart för detta ändamål?

Permalänk
Medlem

Gratis är gott
Beställde ett heatspreader variety bag "6 pcs" och ett 80mm filter
varför bara en heatspreader när man kan få sex? (pun intended)

Visa signatur
Permalänk

Är frakten gratis? Jag måste veta det ifall jag ska beställa.

Visa signatur

Abit NF7-S rev 2.0 | XP2400 Mobile @ 2640 MHz AQYHA 0429 | X800pro <flashat> XTPE | 2x512 mb TwinMos Twister pc3700 | Maxtor,Samsung 280GB | DangerDen RBX,MAZE4,DHC,Eheim1048 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Noremal
Gratis är gott
Beställde ett heatspreader variety bag "6 pcs" och ett 80mm filter
varför bara en heatspreader när man kan få sex? (pun intended)

Har du art. nr. på de eller lite mer namn, så man kan best. samma sak ser lovande ut

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Medlem

Ni som whinear över att ni inte fattar vad något på sidan är och inte vet vad ni skall beställa: Då har ni förmodligen inte tillräkligt stor koll inom området för att ha nytta av någon utav prylarna heller :P. Det är inte heatsinks eller fläktar och sånt man kan beställa precis.

Visa signatur

I cannot find my faith // Any god will do // Nothing said is new // Nothing said is true // Fly away my hope

Permalänk

Vilken av Theratach tapes är 412:an? Art nr står inte när man läser på "products" så jag vet inte vilken det är man ska välja som "free sample".

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av graffe-mannen
Vilken av Theratach tapes är 412:an? Art nr står inte när man läser på "products" så jag vet inte vilken det är man ska välja som "free sample".

om du tittar lite längre ut, före måtten står det 412, de finns i 2 olika storlekar har jag för mig!

Permalänk
Medlem

de stod att t411 och t410 var för att legga mellan kylfläns och tex minne

Permalänk

Kostar frakten något?

Visa signatur

Abit NF7-S rev 2.0 | XP2400 Mobile @ 2640 MHz AQYHA 0429 | X800pro <flashat> XTPE | 2x512 mb TwinMos Twister pc3700 | Maxtor,Samsung 280GB | DangerDen RBX,MAZE4,DHC,Eheim1048 |

Permalänk
Medlem

Undrar jag med någon som vet om den kostar något?

Visa signatur

Fractal Design Define S
ASUS ROG STRIX B450-F GAMING
Corsair (4x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance LP
Ryzen 7 2700X 3.7 GHz 20MB (NZXT Kraken X73 360mm)
RTX 3090 24GB ROG STRIX GAMING OC

Permalänk
Medlem

nä om du tar max 2 artiklar!

Permalänk
Medlem

men 2 samples blir det frakt då lr är det gratis ?

Visa signatur

Fractal Design Define S
ASUS ROG STRIX B450-F GAMING
Corsair (4x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance LP
Ryzen 7 2700X 3.7 GHz 20MB (NZXT Kraken X73 360mm)
RTX 3090 24GB ROG STRIX GAMING OC

Permalänk
Medlem

Antar det.. Dom lär ju itne skicka via postförskott :P..

Hoppas man får grejerna idag..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thakrillo
Jag skrev inget på företag, kanske därför jag inte fått nått....

det kunde man väl inte?
för mig stod det: "fill your company name" när jag struntade i den.

Visa signatur

Three men can keep a secret if two of them are dead

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Copy
det kunde man väl inte?

Köttskalle, tror du att du får nåt nu eller?

Visa signatur

"Måste bara skriva av mig lite"

vemfan har dödat size-taggen?? och varför?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Copy
det kunde man väl inte?

mellanslagsåklart

Permalänk
Medlem
Permalänk

vad e epoxy för något??? epoxy silver 10mg bi-pack?? snabbt svar tack???

Visa signatur

tre grader åt sb!

Permalänk
Medlem

jag beställde därifrån för något år sedan, fick några T-wings och lite värmeledande tape.

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)