Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk

lvl 74 traps assassin dags att döda baal på nm.

Visa signatur

Gillar att skälla på cs nördar.
mer CO-OP till folket!
Amd64 3200+ Abit kv8 guru Radeon AX800pro 256Mb vivo 1024Mb ddr 120gb hdd.

Permalänk

90% av alla som spelar har ju sroc nu....

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mikeman
Japp...
Mitt inne i tristram på "normal" finns ett rör precis jämte ett av husen längst upp.
Man kan gå ner i det och man kan då välja om man vill warpa till nightmare eller hell.

Där har du knepet.

Inte för att jag spelar Diablo längra men du skojar va
?

Permalänk
Medlem

Alltså, klarade act3+act4 och ancients på två timmar. Hell är svårt, särskilt när alla är sorcs utan vettig equip. Usch..

Permalänk
Medlem

Alla är sorcs i början för att kunna komma igång med mf-andet. Ganska självklart tycker jag. Själv så har jag väntat på att min kompis ska komma hem från danmark så vi ska sätta igång, jag funderar på att bryta trenden och köra en hammerdin från start.

Permalänk
Medlem

Verklig trendbrytare hörru dom som inte är sorkar är hammeradins. Bryt trenden och gör en melee necro

Permalänk
Avstängd

Jag vet inte vad en hammerdin är riktigt, men en gissning är Paladin med blessed hammer + all bonus, är det korrekt?

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

Fyfan. Sitter i princip fast på lvl 75 nu. Baalruns fungerar inte med cold imunes och kass equip.

Permalänk
Medlem

Har varit med om att en baalrun var lyckad av ungefär 20.. Lvl 61 och kommer ingen vart.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
Jag vet inte vad en hammerdin är riktigt, men en gissning är Paladin med blessed hammer + all bonus, är det korrekt?

Blessed hammer och synergier (blessed aim och vigor) och concentrate som gör all skada.
En hammerdin kör 15k skada med 10 skillers och bästa items, full res och mycket life, max block också vilket gör de jävligt starka.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
VR-fantast

Hur många här kör HC? Vore fint o köra ett litet game.. är ~LVL 20 atm.

Permalänk
Medlem

Jag måste klara normal först.

Edit:
Råkade spela D2 med fraps påslaget så HD'n tömdes... först nu som jag märkte det... filmerna var på 4Gb styck.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
VR-fantast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9

Om du inte är ladder kan jag boosta dig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halldin
Om du inte är ladder kan jag boosta dig

Kör ladder.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Någon som slutat på d2?

Fan allt går utför för mig..
Har inga items och det jag har är kasst

Bussigt om någon skulle vilja donera lite items till mig.

Permalänk
Medlem

ja 99% är värdelösa tyska noobsorcs, går inte köra public baals..i hell iaf

Visa signatur

hej.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halldin
Hur många här kör HC? Vore fint o köra ett litet game.. är ~LVL 20 atm.

Kör ladder, är bara lvl 10 just nu. Inga som vill lira nu iaf.

Visa signatur

Signatur?

Permalänk
VR-fantast

Ja, HC Exp Ladder om man ska vara exakt
Om det går o samla ihop en större grupp man kan grisa ihop lite exp.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9

Edit:
Råkade spela D2 med fraps påslaget så HD'n tömdes... först nu som jag märkte det... filmerna var på 4Gb styck.

Hur lång var en film då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fesoj
Hur lång var en film då?

3.15 min

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Man märker vell om man har frapes på? Ser vell nå stora gula siffror då? (fps)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SES
Man märker vell om man har frapes på? Ser vell nå stora gula siffror då? (fps)

Den funktionen var avstängd.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

äh... fan vad segt det är.. inga ordentliga baal runs eller.. tur att jag slutade powerexpa vid 85 då jag låg 10a på sorc laddern så man slipper bry sig.

Men meph nm ger så kassa drops..vill ju hitta occu / lidless men han ger mig bara stealskull, frostburns, waterwalk och massa whistans.. gah

Har nån en +5str large charm att ge bort eller nått på scl så finns jag på *Buck

Permalänk
Medlem

Varför kör du inte hell meph eller pindle då? Hittade ik armor idag

Permalänk
Citat:

Hur mkt MF?

Permalänk
Medlem
Citat:

hell meph är lite jobbig.. vill fixa 87 innan det..

pinde droppar oftast sååå kass men när han väl droppar så

Permalänk
Medlem

Hell meph är inte alls jobbig. Locka honom bara ut på bryggan och dunkar honom från andra sidan. Hihi.

Rockefeller: Runt 250 and rising Hittade oculus och lite annat förut idag.

Permalänk
Medlem

huhu, 34 res viper och mosers circle på två runs...även ik gloves och lite annat.. nu går det frammåt

Permalänk
Medlem

Hehe jag har 3 i mf men jag har hittat 27 vipermagi och lite annat skit..

Visa signatur

: AMD Ryzen9 9900X : 64GB RAM : Nvidia RTX 4070 Ti Super :

Permalänk
Medlem

Heh, folk erbjöd mig 3 arcaines valor+Grand father för min oculus. The botting has begun...