Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Duke Nukem Forever kommer släppas före HL2...

hehe så sant så

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av K-D][Aramis
Valve suger...

Jaha.. Och varför suger Valve nu då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av niklas6666
Jaha.. Och varför suger Valve nu då?

jag litar inte på dom längre och dom är otroligt sega...

som andra har sagt så släpps nog duke nukem forever innan HL 2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av K-D][Aramis
jag litar inte på dom längre och dom är otroligt sega...

Är ju bättre att dom gör klart spelet innan dom släpper det. Att släppa ett halvfärdigt spel tjärnar väl ingen på?

Permalänk
Hedersmedlem

Re: Re: DOOM 3 (Viktigt!)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av niklas6666
Prata om det när det släpps i Sverige. Lika mycket nerladdat för det! Eller?

När det väl är släppt i Sverige är det ju omöjligt för oss att veta om det är en piratkopia eller inte. Alltså måste det vara OK att prata om ett spel när det går att köpa i svenska butiker. Lägg ner det där nu. Det leder ingen vart.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myris
Eh, är det inte ännu värre när en moderator öppet erkänner att denna tankar olagligheter, moderatorerna ska ju så att säga representera forumet...

Att du bara orkar. Jag skrev det där bara för att visa att även vi "tankar olagligheter", men att vi inte pratar om det i forumet! Vi kan inte och har inga som helst ambitioner att stoppa piratkopiering eller att ens påverka våra medlemmar så att de slutar ladda hem piratkopior. Vi vill bara att forumet skall vara fritt från sådana diskussioner. Är det så j***la svårt att förstå? Tror du vi föredrar att folk bryter mot våra regler så att vi blir tvugna att dela ut varningar och stänga av folks konton? Nej, givetvis inte. Det leder bara till mer arbete för oss.

Permalänk

Re: Re: Re: DOOM 3 (Viktigt!)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kennel
När det väl är släppt i Sverige är det ju omöjligt för oss att veta om det är en piratkopia eller inte. Alltså måste det vara OK att prata om ett spel när det går att köpa i svenska butiker. Lägg ner det där nu. Det leder ingen vart.

Jag bryter väl ändå mot reglen, eller?

Edit: Orka prata mer om detta. Sorry Kennel om jag varit jobbig! Sov gott alla;)

Permalänk

Offtopic:
Jag tänkte att jag mitt i denna DOOM hysteri skulle passa på att fråga vad DOOM serien handlar om då jag är en trogen Half-life lirare och har varken lirat DOOM 1 eller DOOM 2. På olika screenshots har man sett masas dödskallar och sånt flyga runt och samtidigt så pratar folk om zombies osv. Så, är det någon gammal DOOM fantast som skulle kunna upplysa mig i frågan

ps. Jag frågade i denna tråd eftersom alla DOOM3 trådar dör som flugor ikväll ds.

Visa signatur

"Anna, Anna, släpp in mig Anna. Jag har förfrusit drabant-osten Anna, från Riksost du. Annars blir den smullig när den tinar du."

Permalänk
Medlem

I de gamla Doomspelen så råkar några klantiga typer öppna en portal till helvetet & som de väluppfostrade "små" demonerna de är så försöker de givetvis smita över till vår värld för att roa sig lite.
Nu råkar du samtidigt vara på plats som den enda överlevande & eftersom det står i ditt pass att du är en råbarkad & iskall marinsoldat så kan du ju inte låta bli att slakta allt som rör sig för att rädda din ynkliga lilla planet.

Storyn i Doom 3 upspelas precis som om de tidigare 2 aldrig hänt. Ett stort hänsynslöst företag har stuckit bort till Mars för att utföra diverse livsfarliga & konstiga experiment. Naturligtvis så lyckas även de att klanta till ordentligt.
Det finns ett helvete.
Innevånarna är alla stora, fula, livsfarliga & de har alla vaknat upp på jävligt fel sida av sängen.
Diverse forskare kunde ju inte hålla sina fingrar i styr utan i hemlighet så traskade de fram & knackade på dörren.
Nånting säger mig att de som öppnade var inte så förtjusta i besöket så istället fick de för sig att förvandla vår värld till en kunglig röjarskiva för diverse helvetestomtar & liknande pack.

Och gissa var du själv befinner dig...mitt i smeten...ha det så skoj =D

Om du gillar att skita knäck & bli uppskrämd i allmänhet så verkar detta iaf vara ett spel för dig...det kan bara omöjligt bli fel hehe

Visa signatur

"We're all prototypes for the future, products of today, manufactured by the past" - Zeilon, 2000

Permalänk
Medlem

Hehe, kolla detta:
"We did not find 2X or 4X antialiasing very playable at 1600x1200 on the VisionTek Radeon X800XT-PE on any system"

(från http://www2.hardocp.com/article.html?art=NjQ0LDQ= )

Jävlar vilken dator man ska ha för att köra på max, inte för att jag är en av dom som anser att man måste spela på 1600*1200 med massa aa utan nöjer mig oftast med 1024*768

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zeilon
I de gamla Doomspelen så råkar några klantiga typer öppna en portal till helvetet & som de väluppfostrade "små" demonerna de är så försöker de givetvis smita över till vår värld för att roa sig lite.
Nu råkar du samtidigt vara på plats som den enda överlevande & eftersom det står i ditt pass att du är en råbarkad & iskall marinsoldat så kan du ju inte låta bli att slakta allt som rör sig för att rädda din ynkliga lilla planet.

Storyn i Doom 3 upspelas precis som om de tidigare 2 aldrig hänt. Ett stort hänsynslöst företag har stuckit bort till Mars för att utföra diverse livsfarliga & konstiga experiment. Naturligtvis så lyckas även de att klanta till ordentligt.
Det finns ett helvete.
Innevånarna är alla stora, fula, livsfarliga & de har alla vaknat upp på jävligt fel sida av sängen.
Diverse forskare kunde ju inte hålla sina fingrar i styr utan i hemlighet så traskade de fram & knackade på dörren.
Nånting säger mig att de som öppnade var inte så förtjusta i besöket så istället fick de för sig att förvandla vår värld till en kunglig röjarskiva för diverse helvetestomtar & liknande pack.

Om du gillar att skita knäck & bli uppskrämd i allmänhet så verkar detta iaf vara ett spel för dig...det kan bara omöjligt bli fel hehe

klockrent

Visa signatur
Permalänk

ja du kanske en AMD FX-53 med 2GB ram et Gefroce 6800Ue eller 2st GT i Sli??

det kanske skulle kunna funka om man hade råd med det heheheheheh

sorry om jag är lite ur topic men spekulera i ett monster system är väl ok

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Legoloppa
ja du kanske en AMD FX-53 med 2GB ram et Gefroce 6800Ue eller 2st GT i Sli??

det kanske skulle kunna funka om man hade råd med det heheheheheh

sorry om jag är lite ur topic men spekulera i ett monster system är väl ok

Tror inte det heller funkar... deras "Ultra" inställningar var väll anpassade efter ett grafikkorts minne på 512mb (Om inte det nu va BS men har för mig jag läst det någonstans)

Visa signatur

-LIVERPOOL FC || YOU´LL NEVER WALK ALONE || LIVERPOOL FC-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av naken^
Tror inte det heller funkar... deras "Ultra" inställningar var väll anpassade efter ett grafikkorts minne på 512mb (Om inte det nu va BS men har för mig jag läst det någonstans)

PCLamer ... erhm... PCGamer troligtvis. Tyckte polarn dillade nåt om det.... Inte för att jag tror det kommer ändra på så mycket men en liten penisförlängare är det väl.

Visa signatur

MSI K9N SLI Diamond | MSI Diamond HDMI 7600GT | AMD X2 4200+ | 1GB Kingston HyperX| 32" LG 5000:1 screen | Asus EeePC 701

Permalänk
Medlem

Re: DOOM 3 (Viktigt!)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kennel
Tro inget, jag laddar själv hem piratkopierade programvaror och spel, men jag snackar inte om det i vårt kära forum.

No offense Kennel men du gjorde ju just det i samma mening som du sa att du inte gör det! Dvs du borde nu varna/stänga av dig själv eftersom du här på forumet antytt att du innehar piratkopierat material...

Visa signatur

Desktop spel m.m.: Ryzen 9800X3D || MSI X870 Tomahawk Wifi || MSI Ventus 3x 5080 || Gskill FlareX 6000 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Arbetsstation: Ryzen 7945HX || Minisforum BD790i || Asus Proart 4070 Ti Super || Kingston Fury Impact 5600 65 GB || WD SN850 2TB || Samsung 990 Pro 2TB || Fractal Ridge
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Vad är Doom3?

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem
Citat:

Nästa inlägg som bryter mot denna regel kommer, utan några som helst möjliga förmildrande omständigheter, bestraffas med varning eller avstängning.

Snygg räddning åt dig va, Kennel? Var god byt ut Medlem mot hjälte under nicket, tack

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av estoves
Varför står det student under din profil då ?

Suck på den.

Tolka suck som du vill.

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

Jag kanske får Doom3 om någon dag, har lyckats övertala en polare i Amerika att skicka det till mig Om han nu gör det eller inte får jag se, men om någon dag så kan jag kanske lira det!

Visa signatur

Intel 3,2ghz Shuttle sb62g2 1st 10000rpm Sata 39gb(wd) 1st 250gb maxtor extern 1st 300gb maxtor extern asus radeon 9800xt 256mb (5st 200gb seagate +120gb maxtor i servern)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zeilon

Det finns ett helvete.

Hehe, den redogörelsen tackar man mycket för! Blir till att köpa DOOM 3 när det kommer då.

Visa signatur

"Anna, Anna, släpp in mig Anna. Jag har förfrusit drabant-osten Anna, från Riksost du. Annars blir den smullig när den tinar du."

Permalänk
Medlem

Kommer så väl ihåg när doom2 kom.. när dom lagt till det andra hagelgeväret.. satan vad grymt det var Och sen när man som liten försökte speedruns på banorna.

Och största revolutionen var när man fick tag på D2CC och kunde börja spela nya banor på 2 player serial kabel.. haha gamla minnen. Hoppas D3 håller samma klass när det väl kommer hit.

Men som alla säger.. det är doom 3 vi väntar på.. inte baldurs gate 3, fallout 3 eller HL2.. om det är en fin clone av dom tidigare spelen så kommer det nog vara underbart.

[edit] och moderatorerna gör ett bra jobb att hålla trådar låsta och rena. Bara onödigt och dumt att försöka övertyga någon att man fått det från USA. Har man väntat 3-4 år på spelet överlever ni nog en eller 2 veckor till..

Permalänk
Medlem

antar att rätt många dratt hem det, ser iaf ut så om man kollar sig omkring, jag tänker dock inte ha det på burken förän jag handlat ett nytt graffekort, jag ska dra på spelet så det bländar

har jag väntat i 4 år kan jag vänta 2 veckor till tänker jag.

bra initiativ av moderatorerna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Westelindh!
antar att rätt många dratt hem det, ser iaf ut så om man kollar sig omkring, jag tänker dock inte ha det på burken förän jag handlat ett nytt graffekort, jag ska dra på spelet så det bländar

har jag väntat i 4 år kan jag vänta 2 veckor till tänker jag.

bra initiativ av moderatorerna

Är ditt grafikkort till salu?
msg me

Permalänk
Medlem

kan vi inte samla ihop alla doom3-trådar i en och samma, börjar allvarligt bli jobbigt att manövrera sig igenom spelforumet mellan alla doom3-trådar..
fast det är väl bara att låta bli att läsa det på en vecka eller så.

Visa signatur

(ü) Ironi borde vara ett skolämne. (ü)

Permalänk
Medlem

Skulle vara skönt med en enda stor tråd, ja.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Geeks
SweClockers

Tro det eller ej, men jag får Doom3 (orginal såklart) på onsdag

Så visst finns det folk utan piratkopior.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem

GF 5200 (klockat)
P4 3GHZ
512 mb (333mhz)

Funkar fint på medium settings i 800*600, har inte provat högre inställningar men skulle inte förvåna mig om det skulle kunna gå

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WIRN
GF 5200 (klockat)
P4 3GHZ
512 mb (333mhz)

Funkar fint på medium settings i 800*600, har inte provat högre inställningar men skulle inte förvåna mig om det skulle kunna gå

Smart

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem

Detta skulle varit i klarar din dator Doom3 tråden.
Trodde jag var där när jag läste inlägget ovanför.

Permalänk
Medlem

*Tråd anmäld*

Enligt Paragraf (§) 7

"All antydan på innehav av piratkopierat material är förbjudet."

Övermoderatorn Kennel skriver i det första inlägget i denna tråden:

"Tro inget, jag laddar själv hem piratkopierade programvaror och spel, men jag snackar inte om det i vårt kära forum."

Bryter klart och tydligt mot § 7.

Eller är det skillnad på folk och folk här i forumet ?

Så därför *Tråd anmäld* och förhoppningsvis en varning till Övermoderatorn Kennel, som vi alla hoppas skärper till sig i fortsättnignen.

Visa signatur

under Konstruktion !