Permalänk
Medlem

Ful svart kant på Lian Li lådor!

Titta på den här länken:

http://www.xtr.me.uk/gallery/lianlipc60/Dsc01206

Vad är det för en oerhört hemsk svart kant som syns överst på lådan?

Går den att ta bort? Den bryter ju totalt med den annars helt rena stilen!

Permalänk
Medlem

Tror inte det gåt att ta bort, eller det går ju säkert.
Men blir det inte en insänkning då, som ser förjävlig ut ?

Visa signatur

pilla aldrig med något som fungerar, det kostar bara en massa pengar i slutändan.

Permalänk

har också sett det.. om jag inte har fel så har den ingen funktion.. bara o plocka av o lacka i samma färg

Visa signatur

bygger, reparerar och modifierar kompressoraggregat.
http://phasechange.se/

Permalänk
Medlem

Det går att plocka av... är i plast, lacka vet jag inte om det är en sån bra ide...

Visa signatur

Jag vill ha en cykel

Permalänk
Medlem

är inte det typ kolfiber?

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

schjysst! vad finns under? tittar det fram någon hemsk baksida, eller bara fint aluminium som går att rengöra från eventuellt lim eller dylika rester?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
är inte det typ kolfiber?

kolfiber-lookalike möjligen.
http://www.dansdata.com/pc60.htm

Permalänk
Medlem

ser ut som "kolfiber" ta bort å byta ut mot alu

Permalänk
Medlem

Hur kan Lian Li göra något så stilvidrigt egentligen?

Permalänk
Vila i frid

Det ser riktigt snyggt ut på min svarta pc6070

Permalänk

Är super fint på mitt pc61....:) sitter en likadan bit på undersidan av fronten också...:)

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eobet
Hur kan Lian Li göra något så stilvidrigt egentligen?

Det ser snyggt ut gör så att den inte ser så stel ut...förstör inte alls tycker jag.....

Visa signatur

=-Datorn:Athlon 64 2249mhz (9x250) s939(Primestabil 3 dygn), Abit KN8 Ultra Pci-e, 2x512 mb Kingston PC-3200 ,Powercolor X800GTO 16, Seagate 200Gb+250Gb+250Gb, Antec Lanboy,Zalman Cnps 7700 & NB47J, Seasonic S12 430w=-=Soffleksakerna:Viewpia 32" LCD (Mördad Av Postverket),Xbox 360 Pe, Dilog DT355-=

Permalänk
Medlem

Ser ju bara häftigt ut, lian-li vill väll ha ett kännetecken kanske

Visa signatur

C2D E6550 | TWINX 6400PRO | Radeon HD 6550

Permalänk
Medlem

Måste se en låda i verkligheten, tror jag. Hoppas Wavemaster tråden som jag startade hoppar till liv snart, för det enda som hindrar mig från att köpa en sådan just nu är att PC60 har dammfilter och verkar ha bättre insug.

Permalänk

Det är ju snyggt med den där ju! om du tycker att den förstör det stilrena intrycket kan du ju alltid köpa en svart

Visa signatur

[2500+ barton - Aopen AK79D-400VN - Radeon 9200se - 512mb DDR - Maxtor 80gb - Compucase 6A21]
[Laptopen IBM R40] [Mobil Samsung D600 och SE T630][email: particle@gavle.to] [ICQ: 67844045]
[SWECLOCKERS.COM - datornördarnas egen himmel]

Permalänk
Medlem

Det är i alla fall kolfiberfake med klass, man får faktiskt titta rätt noga för att se att det är fake. Jag störde mig i början men inte nu längre.
Nåt som störde mig på den första bilden var Cooler Master cd-lucka.

Visa signatur

P4C 2,4@3,0 / P3 733@770

Permalänk
Medlem

Jag tycker det e fint som satne på mitt PC65b.

Visa signatur

Main: Intel i7-970 4.00 Ghz | 24GB DDR3-1600 | PowerColor 290X | Samsung 830 2x256GB
Server: Dual Intel E5645 2.53 Ghz | 24GB ECC DDR3-1333 | PERC 5/i | Samsung 8x2TB | Intel 320 80GB
XtremeSystems WCG

Permalänk

men det lär ju va nått som till hör chassit lr har jag fel? det lär ju knappast va nå misstag

Visa signatur

i7 3770k, 16 DDR3, Geforce 570 GTX, 5Tb

Permalänk
Medlem

Den ska vara där, det är den delen som håller fast fronten i chassit.

Visa signatur

Athlon XP 2500+ @ 2039Mhz, ABIT AT7-MAX2, 512MB RAM, Asus Radeon 9600SE, 2st Phillips 17" CRT, Asetek Waterchill.

Permalänk
Avstängd

Smälter in i den resterande fula saken...

Smaken som baken, skit på staken

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

De där kanterna har ju Lian Li alltid använt och jag antar att det är för att de inte vill "bocka in" en plåt från fronten där och svetsa ihop den med resten av kanterna. Jag själv tycker bara att det ser bra ut med en sådan detalj, skulle kanske se lite konstigt ut om precis allt var i aluminiumplåt.

Visa signatur

Jag vet att du inte kan, men om du hade kunnat hur hade du gjort då?

Permalänk
Hedersmedlem

Vänligen upprätthåll lite nivå på inläggen.

*Tråd rensad*