Permalänk
Avstängd

Kan man surfa med K700 som med datorn??

Inte med GPRS,UTAN SOM TYP MED DATAN...??nÅN SOM VET?

MVH

Mike

Permalänk
Medlem

nej..tror inte det..det är bara vissa sidor som funkar i mobilen..typ: SVT och aftonbladet

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zawamura
nej..tror inte det..det är bara vissa sidor som funkar i mobilen..typ: SVT och aftonbladet

okidoki

Permalänk
Medlem

förstår itne frågan.. vill du surfa genom datorn dvs slippa betala GPRS avgiften.. eller vill du surfa åp vanliga HTML sidor?

Permalänk
Medlem

det går att surfa på vanliga html-sidor... vet däremot inte hur många olika kodspråk mobilen klarar av. Har själv provat att surfa till sweclockers hemsida med den och det gick hur bra som helst. Det enda problemet är att det gick så sakta.

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dave84
det går att surfa på vanliga html-sidor... vet däremot inte hur många olika kodspråk mobilen klarar av. Har själv provat att surfa till sweclockers hemsida med den och det gick hur bra som helst. Det enda problemet är att det gick så sakta.

Jepp stämmer bra, men det blir en hel del scrollande i sidled =P

Annars skulle jag med vilja kunna använda vanliga anslutningen i datorn då det är lättare att tanka spel/teman/ljud mm fråån vissa sidor. För mig jag såg någon tråd om detta för ett tag sen.

Permalänk

Skulle det inte kunna gå att surfa via bluetooth? Då kan man ju tex glo på tv och surfa samtidigt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av datornörden
Skulle det inte kunna gå att surfa via bluetooth? Då kan man ju tex glo på tv och surfa samtidigt.

om k700 stöder sockets borde det gå

Visa signatur

(ü) Ironi borde vara ett skolämne. (ü)