Doom3,grafick problem

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kerberos
Sweclockers bryr sig eftersom de inte vill få sargade relationer med sponsorer och de som tillhandahåller hårdvara för recensioner.
Det är i varje fall vad jag tror.

Om nu Sweclockers har sagt att inget prat om Doom3 ska vara tilllåtet innan releasen i sverige på fredag, är det inte vår uppgift som gäster här att respektera det?

Edit: Stavning.

Ja det låter vättigt. Men nu när det går att få tag på kan man tona ner det lite tycker jag. Men håller med om att Doom 3 börjar bli tjatigt och då är det inte ens ute i Sverige än.

Permalänk
Medlem

Börjar bli trött på namnet Doom 3 även om det inte ens har kommit till Sverige än

Permalänk
Medlem

Jag är trött på alla jävla trådar som sönderpostas med skit
istället för att fyllas med något som faktiskt har med tråden att göra

om ni inte kan svara på frågan och hjälpa killen varför då posta ??

Jag är definitivt inte trött på Doom3 eftersom det nästan alldrig diskuteras om doom3 i trådarna
utan en massa mindre vetande skriver en massa åsikter om saker och ting

jag är även trött på post´s som den här
men hade folk inte börjat skriva OT så hade inte denna post blivit till

(stavar som ett as )

OT
Har du klockat kortet ? då kunde det ju tydligen uppstå grafik fel

Visa signatur

MSI K8N Neo4-F AMD 64 3000+@1.93GHz
Twinmos 1.5GB RAM
X800Xl + 360GB Hdd

Permalänk

'Nej det är inte kopia det är orginalet'

Permalänk
Medlem

10 personer har gnällt som sura gummor här, ni är inte moderatorer. Låt dom sköta sitt jobb utan att ni "skitar" ner tråden.

Gillar inte folk som försöker vara moderatorer.

Ni som gnäller, ni köper väl alla era skivor/spel/program och ni skriver inte bilen på föräldrarna, ellerhur?

Visa signatur

Kräm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Assman
10 personer har gnällt som sura gummor här, ni är inte moderatorer. Låt dom sköta sitt jobb utan att ni "skitar" ner tråden.

Gillar inte folk som försöker vara moderatorer.

Ni som gnäller, ni köper väl alla era skivor/spel/program och ni skriver inte bilen på föräldrarna, ellerhur?

Vad har om de som klagar betalar sina skivor/spel/program med saken att göra???

Grejen är att moderatorerna har bett oss medlemmar, gång på gång på gång, att inte prata om D3 innan den 13:e. Hur svårt ska det vara bara följa deras önskemål.

Visa signatur

[b]Non illigitamus carborundum [/b]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av {{{HAZZARD}}}
jaså du har också importerat?

fan vad du tjatar om att folk importerar i varje D3 tråd.

hade det varit jag som skrivit tråden hade jag tappat kontrollen på dig efter allt man läst.

här där jag bor är det jag + 6 andra som importerat.

Visa signatur

9800PROAIW bytes mot 6600le/gt

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst* inte diskutera Doom 3 innan sverige releasen. Så är det.

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor