Permalänk
Medlem

Finns det 12 mgbit bredband?

Jag är inte säker men min kompis säger att det finns,
så nu undrar jag finns det?

Visa signatur

- Varför använder du ie?
- Älskar du spywares eller?
- Välj en vettig browser Här!

Permalänk
Medlem

BBB VDSL. Finns ej längre dock. det var 12/9

Permalänk
Avstängd

jag har 100Mbit

Visa signatur

`Of course it runs NetBSD.''

Permalänk
Medlem

mg är inget giltigt prefix, menar du Mbit/s eller Gbit/s ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maud
jag har 100Mbit

intresseklubben antecknar....

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk
Avstängd

han menar nog 12Mbit , som kanske kommer fårn BBBs 12/9 tjänst de hade förrut .. hoppas de tar upp utbyggnaden snart igen ...

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Medlem

vad nu? litar du inte på dina kompisar?

Visa signatur

citera om du vill få svar.

Permalänk
Medlem

Som tidigare har skrivigts här så finns 12/9 fortfarande, man kan dock inte beställa det på nytt för nu verkar BBB endast satsa på ADSL linor. Dock kan man om man bor tillräckligt nära stationen när man flyttar få behålla sittt 12/9 VDSL.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maud
jag har 100Mbit

Men fan va cool du var då!

Visa signatur

"Bästa sättet att få ett arbete att verka svårt, är att skjuta upp det" - Winston Churchill

Permalänk
Avstängd

coolt som fan

Visa signatur

`Of course it runs NetBSD.''

Permalänk
Medlem

300Gb limit?

mindre coolt :/

Visa signatur

Workstation: i9-13900K @ 6.1 GHz - Asus Z790 ProArt - G.Skill 6400MHz 2x32 GB - Asus TUF 4080 16 GB
Samsung 990 Pro MVMe 1 TB - Kingston Renegade MVMe 4 TB - Samsung 990 Pro NVMe 4TB
ASUS ROG Strix Aura 1000W - EK-Nucleus AIO CR360 - LianLi O11 Dynamic EVO
LG 38GL950G - Sound Blaster Katana V2X Soundbar - Corsair RGB Strafe - G-Wolves Sköll
Server: i7-6700K @ 4.2GHz - Asus Maximus VIII - Corsair DDR4 4x16 GB - Samsung 950 MVMe 256GB - Samsung EVO 1 TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JD
300Gb limit?

mindre coolt :/

Nej, han har Bostream K-lan. Dock så lär det väl bli limit där med snart!

Permalänk
Avstängd

hehe ja alla stackare som har haft bra avtal med Bostream kommer få en hård trafikbegränsning strax

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk

Det är dock UPP TILL 12Mbit. Själv kommer jag upp i ca 11,5 på ca 1040m avstånd. Min upstream är dock "bara" 7,5-8Mbit.

Jag gissar att jag var en av de sista som hann beställa VDSL. Fick nämligen ett ADSL-papper (10/1Mbit) som bekräftelse i posten.

Visa signatur

forgotten touch / forbidden thought / we can never have enough / (you know i'm not dead) /
found below / the creatures scream / stranglehold / a god machine