Lastbilsspelet: Hard truck 18 wheels of steel

Permalänk
Medlem

Lastbilsspelet: Hard truck 18 wheels of steel

Tja, har spelat hard truck nu i snart 1 år! Har just nu fått reda på hur man skaffar stjärnor har sammanlagt 3 hela och kört 70 runder.. Nu till frågan: Hur skaffar man license jag vet vid viktstation men hur köper man de?! i notebook eller?
som sagt har 3 stjärnor och kört sammanlagt 70 rundor! Tacksam för alla svar!

Permalänk
Avstängd

spela across america versionen, så mkt bättre!!
Ha de så bra..

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem

Haha fanns det finns mer dårar än mig som gillar sådanna här spel

back to the topic airwaz var ett tag sen jag lirade det men har för mig att det står något i *help*
alltså i menyn ska det finns nått help eller tutorial. men är ju inte 100% säker men kolla

Visa signatur

Olen Jumala ja Rafaelin enkeli tulee hakemaan teiät!
Tackar Grillcliff för varningen och det kan du uppfatta hur du vill.

Permalänk
Medlem

Nope hittar inget tutorial eller help

Permalänk
Medlem

nån som vet när rig ´n roll kommer? nästa lastbils spel..

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IdefixXx
nån som vet när rig ´n roll kommer? nästa lastbils spel..

http://www.3dgamers.com/games/rignroll/

Här står det under 2005, men det har ju varit snack om att det ska komma i flera år, ända sedan King of the Road kom ut. Synd att det inte finns lite mer realism i de där spelen bara. Jag menar, hur ofta kör tio lastbilar iväg med samma last till samma ställe och bara den som kommer först fram får betalt? Jag skulle vilja se lite mer krav på entreprenörskap och samtidigt lite rolig och utmanande precisionskörning. Men marknaden för den här typen av spel är väl för liten för att det ska satsas ordentligt på utveckling.

Visa signatur

| Commodore Amiga 500 | 1 MB RAM | Extra Diskdrive | RF-Modulator | 20" Mono-TV | Workbench 1.0 | Moddat Svart Datorbord från IKEA | 330 Spel och Program |

Permalänk
Medlem

drygt men ändå att roande och charmigt spel på nått sätt(menar 18 wheels of steel across america nu)....man hämtar ett släp och sen är det en resa genom hela america som gäller....är nästan lite mysigt att sitta inne i cabinen medans det regnar och lyssna på lite musik...det är nästan lite avslapnande:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Avstängd

aa du! Grymt avslappnande, sätta cruise controllern å bara styra, soft spel om man har mkt tid över!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem

Men vet ni hur man köper license? känner mej ganska mobbad nu

Permalänk
Medlem

Ganska roligt om man titta på hur det går till i verkligheten med att vara lastbilsshafför. Har skälv jämfört lite och vissa saker stämmer, men det tar nog lite tid att framställa ett spel som e helt korekt enligt verkligheten, skulle vara sköj!

Permalänk
Medlem

Blev grymt sugen på detta spel!
Vart kan man köpa det och till vilket pris?

Permalänk
Medlem

mangemani
Vet du vad som behövs för att kunna köpa licens?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maddzzon
Ganska roligt om man titta på hur det går till i verkligheten med att vara lastbilsshafför. Har skälv jämfört lite och vissa saker stämmer, men det tar nog lite tid att framställa ett spel som e helt korekt enligt verkligheten, skulle vara sköj!

Men vissa saker känns rent av löjliga... Man kommer fram till lastningsstället, ställer ekipaget 10 meter från bryggan och trycker på en knapp så att lasten lastas. När man ska koppla en trailer så "sugs" den intill bilen, istället för att man ska behöva backa under den. Dessutom känns vägarna alldeles för smala och krokiga för att vara skalenliga.

Däremot håller jag helt med om att det är grymt mysigt att bara köra omkring utan att behöva lösa problem och skjuta monster med plasmavapen..

Visa signatur

| Commodore Amiga 500 | 1 MB RAM | Extra Diskdrive | RF-Modulator | 20" Mono-TV | Workbench 1.0 | Moddat Svart Datorbord från IKEA | 330 Spel och Program |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av airwaz
mangemani
Vet du vad som behövs för att kunna köpa licens?

licensen?har tyvär bara spelat across america versionen och där behöver man ingen licens(tror jag iaf)..är väl inte samma spel vi pratar om?tyvär vet jag ej=/

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jo samma spel 18 wheels of steel - across america men man behöver license för att hyra chaufför! och de köper man vid viktstation!

Permalänk
Medlem

jasså=/..hmm,jaja,nu kanske jag kom på det,du kör väl på carrer eller nått va?jag kör bara på free ride eller vad det nu heter,där behöver man ju inge sånt.

Visa signatur

Permalänk

Fyfan 18wos:aa e ju så soft älskar det spelet...Ska fan lägga in det å börja lira igen.:)
Asso har bara en fråga... Det heter ju 18wos:aa men alla släp har ju bara 16 hjul, skulle vara skit grymt om man kunde koppla på två släp. Någon som lyckats med det?

Jaja lisensen köper man i någon av butiken längs vägen, eller så köper man den vid viktkontrollerna har jag för mig.

Permalänk
Medlem

Vilka butiker ? och HUR?! hur ska man köpa dom står där som en idiot och trycker till a till ö men inget händer vart köper man dom i notebook? Ps kör med free mod. ds

Permalänk

Kanske lite offtipic men det är ett skönt spel =D, själv la jag av efter att spelet crashade hela tiden då man glömmde att spara hela tiden så nu ska det spelas =D

Visa signatur

Ursäkta att jag stavar dåligt, du får gärna rätta mig!

Permalänk
Medlem

mangemani kom på ordet inte licens utan certifikat!! har hyrt mig en chaufför..

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Luftwaffe
http://www.3dgamers.com/games/rignroll/

Här står det under 2005, men det har ju varit snack om att det ska komma i flera år, ända sedan King of the Road kom ut. Synd att det inte finns lite mer realism i de där spelen bara. Jag menar, hur ofta kör tio lastbilar iväg med samma last till samma ställe och bara den som kommer först fram får betalt? Jag skulle vilja se lite mer krav på entreprenörskap och samtidigt lite rolig och utmanande precisionskörning. Men marknaden för den här typen av spel är väl för liten för att det ska satsas ordentligt på utveckling.

Köper de där spelet direkt när det komemr ut på marknaden...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

NI kan köpa 18 WOS via webhallen, 169kr tror jag dem tog för det.

Visa signatur

,

Permalänk
Medlem

tyckte det va kul i en kvart, sen vart det rätt enformigt, som många spel nu för tiden...

Visa signatur

Dator: AMD Ryzen 5800X | Arctic Freezer II 280 | Arous X570S Pro AX | 2x16GB Hyper X Fury DDR4 3600MHz | 980 PRO 1TB | EVGA 3080 FTW Ultra | Fractal Design Torrent | Enermax Revolution 1050W | Win 10 PRO | Asus PG279Q
Server: HP Microserver Gen8 | Intel Xeon E3-1260L | 16GB DDR3 ECC | 240GB SSD | 2x8TB WD White Label | TrueNAS