Muskampen 2025: Segraren korad!

Vart har Multimediashopen tagit vägen?

Permalänk
Medlem

Vart har Multimediashopen tagit vägen?

Jag köpte i April en chippad Xbox av www.multimediashopen.se och åkte dit och hämtade den och allt var frid och fröjd.
Men sen slutade en handkontroll fungera och då skickade jag tillbaka den.
Bad dom skicka tillbaka en ny för ca 4 veckor sedan. Dom sa då att den var skickade men två veckor senare hade den inte dykt upp.
Då sa de att den förmodligen hade kommit bort i posten och att de skulle skicka en ny.
Efter ytterligare 1 ½ vecka hade det inte dykt upp nån ny kontroll och jag ringde igen. De sa att de skickat den några dar efter jag ringt och att den borde komma när som helst.
Nu har det gått en vecka till och jag har försökt få tag på dom i 1 vecka, men dom svara inte.

Dom svarar inte på någon telefon, mail, icq, irc-kanalen är invite only.

Enligt skatteverket slutade dom betala F-skatt den 7:e Juni. Men jag har haft kontakt med dom långt efter det.

Jag vet vart dom bor och vad hon som är registrerad på företaget heter men jag vill helst undvika att åka dit då det är en bit och de driver företaget från en lägenhet på Hisingen.

Vet att killen som driver företaget heter Niclas. Vet ej efternamn.

Om nån har något bra tips på hur jag kan leta reda på dem så skulle jag vara tacksam.

Eller så har dom bara semester men det verkar vara skumt att inte annonsera det på sidan, och även det med F-skatten är lite skumt.

EDIT: Hittade denna tråden men den var i fel forumsdel så skjut mig inte

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=32328...

Permalänk
Medlem

Snackade med Niclas för ca 2 veckor sedan och då skulle han iväg på semester sa han.

Permalänk
Medlem

Ok får väl hoppas att det bara är det...men det med F-skatten är skumt, för enligt hon på skatteverket så innebär det att företaget är nerlagt.

Permalänk
Medlem

När jag snackade med Niklas för ca 1-2veckor sedan, så sa han att förseningen berott på att dom håller på att skriva över företaget från Farim(som ägde det först) till honom, och att det var mycket papper och så...

Dock vet jag inte om jag fått mina grejjer än, för jag har varit bortrest, men känner jag multimediashopen rätt, så är det tomt i brevlådan när jag kommer hem :p.

Visa signatur

7 tycker jag.

Permalänk
Medlem

Snackade med Niclas nu. Andledningen till att dom inte har svarat är att dom har haft så mycket att göra med företaget.
Dom skall öppna butik i GBG och även finnas i stockholm.
Hoppas det går bra för dom, det enda dom behöver jobba på är supporten, men den lär ju bli bätte när allt har lugnat ner sig.

Permalänk
Medlem

ett tips , håll er borta från detta skumföretaget , dom lovar och lovar men sen så händer det inget ifrån deras sida , jag saknar oxo lite saker ifrån dom . Men varje gång man pratat med "supporten" så säger dom att sakerna är skickade osv osv , dvs bortförklaringar hela tiden , ska skicka denna tråden till multimediashopen och ska bli kul o se vad dom har och säga

Permalänk
Medlem

dom har redan läst den.

Permalänk
Medlem

Antagligen gör dom väl om sig till att bli AB.. för kursat har dom inte gjort..

Visa signatur

// http://www.bornofsin.se
We use them in a terminal sometimes called a console. You may think of them as DOS-boxes with attitude.

Permalänk
Medlem

Ja, dom "gör om" sig till AB.

Förövrigt fick jag min nya kontroll 2 dagar efter jag pratat med Niclas senast. Mycket nöjd.
Men dom borde somsagt jobba på supporten, även om det inte är något fel på den när man väl kommer fram

Permalänk
Medlem

Vad fint att dom ger sin syn på saken i tråden ..