Jag köpte i April en chippad Xbox av www.multimediashopen.se och åkte dit och hämtade den och allt var frid och fröjd.
Men sen slutade en handkontroll fungera och då skickade jag tillbaka den.
Bad dom skicka tillbaka en ny för ca 4 veckor sedan. Dom sa då att den var skickade men två veckor senare hade den inte dykt upp.
Då sa de att den förmodligen hade kommit bort i posten och att de skulle skicka en ny.
Efter ytterligare 1 ½ vecka hade det inte dykt upp nån ny kontroll och jag ringde igen. De sa att de skickat den några dar efter jag ringt och att den borde komma när som helst.
Nu har det gått en vecka till och jag har försökt få tag på dom i 1 vecka, men dom svara inte.
Dom svarar inte på någon telefon, mail, icq, irc-kanalen är invite only.
Enligt skatteverket slutade dom betala F-skatt den 7:e Juni. Men jag har haft kontakt med dom långt efter det.
Jag vet vart dom bor och vad hon som är registrerad på företaget heter men jag vill helst undvika att åka dit då det är en bit och de driver företaget från en lägenhet på Hisingen.
Vet att killen som driver företaget heter Niclas. Vet ej efternamn.
Om nån har något bra tips på hur jag kan leta reda på dem så skulle jag vara tacksam.
Eller så har dom bara semester men det verkar vara skumt att inte annonsera det på sidan, och även det med F-skatten är lite skumt.
EDIT: Hittade denna tråden men den var i fel forumsdel så skjut mig inte
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=32328...