Permalänk
Medlem

Tävling

HEj allhopa,
nu är det så att det här är en liten tävling,
snyggaste wallpaper.
Sen kommer det bli någon sorts röstning om vilken som är snyggast.
Säger bara Good luck.

Visa signatur

HaX_BoX
XP2100+AMD-GeForce3Ti500-120gb[hdd]-512MBddrram-SB 5.1ive!

Permalänk
Avstängd

Göra själv eller bara lägga upp? Tror det blir svårt att hålla tråden ren från rip-offs.

Visa signatur

DDR, Beatmania & Pop 'n Music. For life.

Permalänk

japp håller med Apanson..... tror många kommer tex sno en bakgrund sen säga att dem gjort den men cool ide om det blir nått ska jag nog ställa upp

Permalänk

låter kul...men de dröjer ju sin lilla tid å göra en wallpaper...så ja vet inte om ja orkar va me

Ska bli skoj å kolla på allas bidrag senare

Visa signatur

<Macbook Pro 15":: 2.0Ghz :: 1.5gig ram>

Permalänk
Medlem

http://www.myran.com/art.htm
De tre första där är i wallpaper format och skulle kunna användas som det om man ville..

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Avstängd

Myris: Jo, man skulle iofs kunna göra så att en version i projektformat måste finnas med för giltigt bidrag.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Får kolla typ ganska noga på dom och om jag ser någon som har snott någons så blir det Kick/ban.
Eller han får inte vara med på röstningen. tipsa ni också om ni tror något.

Ni väljer själva hur ni gör dom, ni behöver ju inte göra en självaminerad men bara ni inte tar en typ snygg bild och skriver lite text då är det "IG"

Visa signatur

HaX_BoX

Permalänk
Medlem

Om du bestämmer ett tema eller att nått element måste finnas med så minskar du chansen att nån fuskar. t ex att det måste stå sweclockers.com på den.

Permalänk
Medlem

DEt ligger något i det IDOLON säger ok.
NU är det så här att om wallpaper ska vara G så måste men ha två bilder, en typ Pro bild asså halvfärdig sen den färdiga.

Visa signatur

HaX_BoX

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Apanson
Myris: Jo, man skulle iofs kunna göra så att en version i projektformat måste finnas med för giltigt bidrag.

Va? Asså.. dom tre är mina bidrag till tävlingen

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myris
Va? Asså.. dom tre är mina bidrag till tävlingen

Ja, fattade det. Men dom fanns ju i PSD, då kan man ju se hur/vad du gjort.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ja, fattade det. Men dom fanns ju i PSD, då kan man ju se hur/vad du gjort.

Mm.. ska jag maila dom till dig så du får se? Bara 400 meg

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Nej tack, har ont om diskutrymme.

OnT: Mitt bidrag är här: Klicka!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Nej tack, har ont om diskutrymme.

OnT: Mitt bidrag är här: Klicka!

Okej

About:blank som bidrag? Intressant...

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

About:blank som bidrag? Intressant...

Clean and simple.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jo, men inte du som har gjort den

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Äsch, you got me.

Ska hitta på nåt med Photoshop så ska vi se.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Du kan ju komprimera till skitkvalitet, då kan du också lägga upp dem så alla kan komma åt dem utan att riskera att nån tar biderna.

Visa signatur

Python-IRC på svenska: #python.se

Permalänk
Medlem

ska man börja från grunden i te.x ps eller får man börja fixa på en bild man har tagit med kameran?

Visa signatur

mvh

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sebastianj
Du kan ju komprimera till skitkvalitet, då kan du också lägga upp dem så alla kan komma åt dem utan att riskera att nån tar biderna.

Jag tror inte PSD stöder komprimering, och jag bryr mig inte så mkt om om ngn stjäl dom.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Jag tror inte PSD stöder komprimering, och jag bryr mig inte så mkt om om ngn stjäl dom.

¨
Man kan ju ändra upplösningen till typ 120*160 eller nåt. Bara för att kunna sprida det. Eller så struntar man i att ifrågasätta eftersom du knappast ljuger ändå...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Om ngn verkligen vill se så är det bara att ge mig lite webspace så uppar jag

Edit-
Och jag vill verkl inte göra om ngn av dom till typ 200x200, det tar typ 100 år att ändra storleken när man har mergat lagren, vill inte ens tänka på hur lång tid det skulle ta när det inte är mergat

Edit 2-
http://www.myran.com/fracbg.jpg
Ngn annan än jag måste ju också komma med bidrag till "tävlingen"

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av goga_fett
ska man börja från grunden i te.x ps eller får man börja fixa på en bild man har tagit med kameran?

Du får inte direk bara ta en snygg bild och skriva något, men om du tar en sjyst bild själv och ficksar till den och redigerar den lite så får jag avgöra om den är godtjänd.

Visa signatur

HaX_BoX

Permalänk
Medlem

får väl ta och skicka in min senaste skapelse har använt Cinema 4D och Photoshop bör noteras att den inte är helt klar...har tänkt att finputsa lite när jag fått lite kritik.

Mitt bidrag

om man skulle visa upp arbetsfilen så säg till så lägger jag upp den någonstans.

Visa signatur

denna signatur är inte vettig, den är inte heller tänkt att ha någon djup filosofisk mening som man kan tro. allt jag vill säga med denna signatur är att jag inte har nånting att skriva.

Permalänk
Medlem

Definitivt ingen vinnare, men helt hemmagjort iaf!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Mitt lilla bidrag: .

Mest gjord för att jag inte hade något att göra utan internet. Har ingen PSD dock :/ Finns givetvis utan "SWECLOCKERS.COM" om någon skulle vilja ha den

Visa signatur

CTMod Developer (WoW UI Mod)
http://www.CTMod.net

Permalänk

Så ni får lite att välja mellan:

Visa signatur

Permalänk
Medlem

en gammal en

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/Sententia_Hig...

edit: Har max-filen, så jag kan göra en större version om denna inte godkänns. Tar bara en jäkla tid tyvärr.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/wallpaper-blu...
1024 x 768 för tillfället.
Kan förstora om det behövs, eller om nån vill ha en större verision.

Visa signatur
Permalänk