Permalänk

Gta San Andreas?!

Är det någon som vet när Gta San Andreas kommer ut?!

Visa signatur

I am 38% addicted to Counterstrike. What about you?

Permalänk
Medlem

Grand Theft Auto: San Andreas Action 30-Sep-2005

Visa signatur

[AsusP7P55D[i5-760@4.00Ghz[Kingtiger2x2Gb@9-9-9-24-1600Mhz[6870@ CF]

Permalänk
Medlem

Oj satan 1 år kvar. Varför dröja så läänge ?

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Avstängd

btw, kommer det vara möjligt att spela multi i san andreas?
hoppas det iaf

Visa signatur

TA TILLBAKA ÖA !!

Permalänk
Medlem

de kan ju inte vara möjligt att de kommer -05 ?!

Visa signatur

TsunamiTwins! Geeken! Gaken svek
Tsunami!!! :S

Permalänk
Medlem

PC versionen brukar ju släppas långt efter PS2, om det nu var den ni pratade om :/.

Permalänk
Medlem

jag så på en demo och då stog det oktober -04 men det va väll ps2

Visa signatur

TsunamiTwins! Geeken! Gaken svek
Tsunami!!! :S

Permalänk
Medlem

Men Gta-Vc kom ju inte så långt efter på pc en ps2 ? kom ju nästan sammtidigt.

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem

JO det är PS2 det gäller. Precis som med vice så kommer PC versionen på våren året efter så vi får hålla ut ett tag.

Hensan: nej de kom inte samtidigt, inte ens nästan.

Visa signatur

||Vanligt sunt förnuft är inte särskilt vanligt ||

Permalänk
Medlem

PS2 releasen är 29:e oktober 2004.
PC releasen är nång gång nästa år.

PC-versionen GTA:VC släpptes typ 6 månader efter PS2-versionen.

Permalänk
Medlem

Grand Theft Auto: San Andreas (PS2)
Publisher: Rockstar Games
Developer: Rockstar North
Genre: Action
Release Date: 10/26/2004

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hensan
Oj satan 1 år kvar. Varför dröja så läänge ?

To play with your brain....och göra dig galen!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av paschenDale
btw, kommer det vara möjligt att spela multi i san andreas?
hoppas det iaf

Har hört att det inte skulle finnas en multiplayer funktion i GTA: SA, men det kommer säkert ett tunnel program så det är lungt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgF
de kan ju inte vara möjligt att de kommer -05 ?!

Varför inte det? Lika med alla GTA spel ju.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hensan
Men Gta-Vc kom ju inte så långt efter på pc en ps2 ? kom ju nästan sammtidigt.

Om du tycker runt ett halv år är nästan sammtidigt så har du en riktigt dålig tidsuppfattning.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk

jag tänke iallafall köpa det när det kommer till PC

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
To play with your brain....och göra dig galen!

Har hört att det inte skulle finnas en multiplayer funktion i GTA: SA, men det kommer säkert ett tunnel program så det är lungt.

Varför inte det? Lika med alla GTA spel ju.

Om du tycker runt ett halv år är nästan sammtidigt så har du en riktigt dålig tidsuppfattning.

För mig känndes det också som nästan samtidigt då jag sket fullständigt i ps2 releasen :P.

Visa signatur

I7 4770K, MSI Z87-GD65, Gainward GTX770 SLI, 32 Gb Kingston CL11 2400Mhz XMP Beast , Corsair 750D, 2x Seagate Barracuda 3TB Raid 1, Sandisk Extreeme II 240 GB, be quiet! Dark Power Pro10 850W, Logitech G510+G400+G930+Z680

Permalänk
Medlem

Fattar inte varför spel ska komma till konsoller först och till PC jättesent.

Spel ska upplevas på en dator - Inget jävla fjoll-playstation!

Permalänk

Ja det är väl för att mer folk ska köpa spel till konsoller. Skulle det släppas till Pc samma dag. Då skulle alla som har PS2 och en PC. Köpa den till pc:en.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk

I det här fallet är det för att SA är PS2 exklusivt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GiiX
Fattar inte varför spel ska komma till konsoller först och till PC jättesent.

Spel ska upplevas på en dator - Inget jävla fjoll-playstation!

playstation är absolut inget fjoll.

ganska självklart varför ett spel som GTA San Andreas släpps på PS2 långt före PC.

säljer mycket mycket mer, sällan SP-spel säljer bra på PC om det inte är ett sims eller liknande som är för sånna som vanligtvis inte spelar spel. Det pga alla nördar laddar ner spelen.
Visst går det på PS2 också men det är inte i lika stor utsträckning.

För mig blir det GTA SA till PS2, mycket bättre kännsla

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Re: Gta San Andreas?!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mini_mupp
Är det någon som vet när Gta San Andreas kommer ut?!

kommer om 31 dagar!

---------->>> http://cd.gtaportal.com/eu/

Permalänk
Medlem

Så mycket skönare känsla på ps2:an.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Molotov]
playstation är absolut inget fjoll.

ganska självklart varför ett spel som GTA San Andreas släpps på PS2 långt före PC.

säljer mycket mycket mer, sällan SP-spel säljer bra på PC om det inte är ett sims eller liknande som är för sånna som vanligtvis inte spelar spel. Det pga alla nördar laddar ner spelen.
Visst går det på PS2 också men det är inte i lika stor utsträckning.

För mig blir det GTA SA till PS2, mycket bättre kännsla

MEn nu är det ju så att GTA:SA är ju inget litet spel utan ett större spel än The sims 2. Angående PS2 så är det ju en totalt värdelös spel konsol som är seg, ful och tar ass lång tid att ladda, jag skulle tipa på att det tar ca 5 minuter för att ladda GTA:SA. GTA:VC sålde mer på PC än PS2 och PC markanden är mycket större än konsol marknaden. Den ända anledning till att GTA:3-SA kommer ut till PS2 före PC är att RockstarGames och Sony playstation har ett kontrakt på tre spel "UTPRESSNIG" bara för att sälja PS2. SP Spel som GTA serien Består ju en vis genre som är väldigt bra+att grafiken på PC är mycket bättre än på PS2.

Visa signatur

HaX_BoX
XP2100+AMD-GeForce3Ti500-120gb[hdd]-512MBddrram-SB 5.1ive!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HaXBoX
MEn nu är det ju så att GTA:SA är ju inget litet spel utan ett större spel än The sims 2. Angående PS2 så är det ju en totalt värdelös spel konsol som är seg, ful och tar ass lång tid att ladda, jag skulle tipa på att det tar ca 5 minuter för att ladda GTA:SA. GTA:VC sålde mer på PC än PS2 och PC markanden är mycket större än konsol marknaden. Den ända anledning till att GTA:3-SA kommer ut till PS2 före PC är att RockstarGames och Sony playstation har ett kontrakt på tre spel "UTPRESSNIG" bara för att sälja PS2. SP Spel som GTA serien Består ju en vis genre som är väldigt bra+att grafiken på PC är mycket bättre än på PS2.

Den s.k. "utpressningen" gäller bara inom konsolerna och inte PC.

Permalänk
Medlem

Det här verkar bli ett äckligt bra spel.
Hoppas bara att dom har satsat på kvalitet i dom nya funktionerna, och inte bara försökt göra spelet så stort och mångsidigt som möjligt utan att ha kvalitet i det hela.
Risken finns att man glömmer sitt verkliga liv och försvinner in i spelet helt. För så höll det banne mig på att hända när jag lirade Vice City. Var totalt uppslukad.
Har både PC och PS2, men jag ska se om jag inte kan hålla mig till 2005 då det kommer till PC. Det är helt enkelt inte lika njutbart att spela PS2.

Gamespot hade gjort en fördjupning i spelets funktioner

http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/preview_6110172.html

Tydligen måste man ta körkort och grejer i spelet, och att man måste öva upp killens körteknik. Sedan kan man styla sina bilar och trimma dom...

Grymt!

Visa signatur

Dell Studio 1749

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HaXBoX
MEn nu är det ju så att GTA:SA är ju inget litet spel utan ett större spel än The sims 2. Angående PS2 så är det ju en totalt värdelös spel konsol som är seg, ful och tar ass lång tid att ladda, jag skulle tipa på att det tar ca 5 minuter för att ladda GTA:SA. GTA:VC sålde mer på PC än PS2 och PC markanden är mycket större än konsol marknaden. Den ända anledning till att GTA:3-SA kommer ut till PS2 före PC är att RockstarGames och Sony playstation har ett kontrakt på tre spel "UTPRESSNIG" bara för att sälja PS2. SP Spel som GTA serien Består ju en vis genre som är väldigt bra+att grafiken på PC är mycket bättre än på PS2.

du bara svammlar.

har du siffror på hur mycket dom andra GTA-spelen sålt på PS2 förhållande till PC?
PC-marknaden är kanske större men konsollmarknaden växer och det är förståligt varför det kommer fler bättre sp-spel på konsoll än PC.

GTA-spelen må vara stora men störra än the sims tror jag icke.

Jag garanterar att det inte tar 5 minuter att ladda GTA:SA på PS2.
Sen tycker jag att det är bättre kännsla på PS2 när man kör bil osv och siktet med kontroll löstes bra i GTA:VC.
Sen har PC-versionerna det där typiska "PS2 portnings kännslan" i sig.

vad menar du med att PS2 är en totalt värdelös spelkonsoll? Det finns hur mycket underbara spel till PS2 som hellst.
Om du definierar den dålig pga att pc och dom andra konsollerna kanske har bättre grafik så blir du automatiskt diskvalificerad från denna diskution.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HaXBoX
MEn nu är det ju så att GTA:SA är ju inget litet spel utan ett större spel än The sims 2. Angående PS2 så är det ju en totalt värdelös spel konsol som är seg, ful och tar ass lång tid att ladda, jag skulle tipa på att det tar ca 5 minuter för att ladda GTA:SA. GTA:VC sålde mer på PC än PS2 och PC markanden är mycket större än konsol marknaden. Den ända anledning till att GTA:3-SA kommer ut till PS2 före PC är att RockstarGames och Sony playstation har ett kontrakt på tre spel "UTPRESSNIG" bara för att sälja PS2. SP Spel som GTA serien Består ju en vis genre som är väldigt bra+att grafiken på PC är mycket bättre än på PS2.

öööh.. vad är skillnaden på seg och tar lång tid att ladda?..

sjävklart ska sa komma till ps2 först.. de e fan så mer känsla å pilla det på en konsol än på en jävla äcklig pc. spel ska spelas på en konsol inte på nån ordbehandlare som mer å mer blir nå spelgrej, konservatism!... även fast alla spel fungerar 10 ggr bättre på pc pga mus tgbord. men de e känslan, känslan

Visa signatur

en liten klurig sötisdjur ... hihi PUSS. jag älskar gaylord

Permalänk
Medlem

själv tycker jag att spel ska spelas på en pc.
Konsoler suger och har ingen "känsla" alls.

Permalänk
Medlem

Det är nog snarare du som inte har nån spelkännsla

RTS och FPS går på PC, dom flesta andra spelen som kommer är ju nu förtiden ren skit.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Tja om leveranserna stämmer så skall man ha det nästa vecka

Visa signatur

n00b

Permalänk
Medlem

Om GTA:SA har COOP så kan jag vänta 2 år:)

Permalänk
Medlem

Hur många av alla som klagar på ps2:an har ens spelat GTA på den ?
Det är mycket bättre känsla i bilkörningen på där, vilket ju utgör en stor del av spelet.
Att det kanske är lite svårare att sikta där gör inte så mycket då det finns autosikte.