Permalänk
Medlem

Bara jag som har problem att ansluta telefonen till datorn via bluetooth?
Hittar den från datorn men kan inte ansluta från mobilen..

Permalänk
Medlem

Då har vi löst det problemet, A925 med firmware: 30.80.15 Kan ej spela mp3 filer från minneskortet. Däremot kan A925 med firmware: 30.80.20 spela mp3 filer från minneskortet.

Permalänk
Medlem

Därja, alla fick ha rätt så ingen behöver känna sig utstött

Nu, hur ändra utseendet på "hem"-sidan? Måste jag låsa upp telefonen för det?

Visa signatur

Vill bli datornörd igen

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av midiland
Då har vi löst det problemet, A925 med firmware: 30.80.15 Kan ej spela mp3 filer från minneskortet. Däremot kan A925 med firmware: 30.80.20 spela mp3 filer från minneskortet.

Men om man, som jag, har firmware 30.80.19? Jag kan tyvärr inte testa eftersom jag inte har något minneskort..

Permalänk
Avstängd

Hur för man över filer till minneskortet på A925an?

Visa signatur

"Death solves all problems - no man, no problem." -Joseph Stalin
I Bite

Permalänk
Medlem

Välj en fil på datorn -> Högerklicka och välj kopiera -> Anslut telefonen till datorn -> Dubbelklicka på "Min A925" ikonen på skrivbordet i datorn -> Dubbelklicka på D:\NoName -> Klicka dig vidare till mappen för olika filer, tex en mp3 fil ska ligga i audio/unfiled och en video fil i video/unfiled osv.

Permalänk
Medlem

Är det någon som har skickat in sin a925 till någon av dom företagen som har rekomenderats för att låsa upp telefonen här på forumet och kan säga att det funkar och dom inte krånglar or det är något fel och så???

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Medlem

Här kommer mailinställningarna för er som vill ha:

epost: 07xxxxxxxx@mobil.tre.se

användarnamn: 07xxxxxxxx
lösenord: koden till 3Svar

imap: imap.tre.se
smtp: smtp.tre.se

Edit:
Angående diskussionen om att spela mp3-låtar från minneskortet; jag har 30.80.15 och kan spela från minneskortet.

I min A920 har jag också 30.80.15 och även den kan spela från minneskortet.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av Audiochicken
Men om man, som jag, har firmware 30.80.19? Jag kan tyvärr inte testa eftersom jag inte har något minneskort.. [/QUOT

Funkar med min ".19"

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem

Kan man installera .sis filer på minneskortet? eller måste dom ligga på telefonen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Storföretagaren
Men vad är det här?!
Fick veta nu att det aldrig gått och ringa till mig. Så jag provade att ringa. Nähä. Det går inte att nå abonnenten. Men du kan lämna telefonnummer bla bla bla...

Här ligger telefonen (925) med fulla staplar och maximal 3G täckning (Gröna ringen) Men ingen kan ringa mig...

Men kan det ha och göra med att jag ringde från min Z1010 (Comviq 3G)?
3G till 3G blir krock i näten? Vilken Tragikkomik.

Din A925 verkar ju helt fucked up. Klaga och be att få en ny.

Permalänk
Medlem

DaHa med mailinställningarna, Tackar!

Storföretagarn, du har inte tryckt på "upptaget" när nån ringt till dig? Jag märkte häromdagen att alla efterföljande inkommande samtal då automagiskt får upptagetton också...

Visa signatur

Vill bli datornörd igen

Permalänk
Medlem

Om eDoom.
Det finns en eDoom konvertering till A925, länk gär:
http://home.comcast.net/~stevesprojects/#EDoom

Visa signatur

01000010011011110101101001101111

Permalänk
Medlem

en liten fråga om epost. Är det gratis eller vad kostar det? (från mobilen A925 alltså)

Permalänk
Medlem

Vet inte om detta har varit med förut. Iallafall, här är ett program för att ändra desktop/skins: http://www.symbianware.com/index.php?pl=m_a92x

Man ska vara lite försiktig med programmet. Slå INTE på "screenlock". Autostart låter lite farligt för mig också.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dunde
Vet inte om detta har varit med förut. Iallafall, här är ett program för att ändra desktop/skins: http://www.symbianware.com/index.php?pl=m_a92x

Man ska vara lite försiktig med programmet. Slå INTE på "screenlock". Autostart låter lite farligt för mig också.

Jag körde lite med det förut. Funkar bra men jag tycker att det vanliga gränssnittet är skönare

Permalänk

Ingen som har tips på en fungerande irc klient?

Visa signatur

“The body is but a vessel for the soul, a puppet which bends to the soul's tyranny. And lo, the body is not eternal, for it must feed on the flesh of others, lest it return to the dust from whence it came. Therefore must the soul deceive, despise and murder men.”

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nosferatu Zodd
Ingen som har tips på en fungerande irc klient?

SymIrc funkar, men texten hamnar tyvärr nästan utanför :/

Permalänk
Avstängd

Någom som vet någon ordbehandlar typ word till A925?

Visa signatur

I Bite

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zugar
Någom som vet någon ordbehandlar typ word till A925?

Jag vet bara en Quick Office. Men den kostar. Det vore bra om det fanns en ordbehandlare som var gratis. Nån som vet?

Permalänk
Medlem

Finns det nåt sätt att låsa knapparna och skärmen? Det fungerade inte att göra det med tracker.

Visa signatur

THE STATUS QUO IS GAINING MOMENTUM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rodent
Finns det nåt sätt att låsa knapparna och skärmen? Det fungerade inte att göra det med tracker.

Fungerar inte, <av knapp> + <spelknapp 2> ?

Permalänk

kanpen ovanför röd lur + kanppen med två prickar, så låser man den

Permalänk
Medlem

Här kommer ett tips på GPS program som ska fungera med a925:an interna gps. Beta som går ut den 1:a december. Ska även gå att installera egna kartor. http://www.p900-gps.com/ .

Permalänk
Medlem

Man kan också sätta på automatiskt skärmlås (tex 1 minut) i kontrollpanelen. Det gör att man måstre trycka lite extra på skärmen för att den ska gå igång.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lfreddek
Här kommer ett tips på GPS program som ska fungera med a925:an interna gps. Beta som går ut den 1:a december. Ska även gå att installera egna kartor. http://www.p900-gps.com/ .

Låter nice någon som kan testa det eller redan har testat?

Visa signatur

I Bite

Permalänk
Inaktiv

Hur vet man vilken firmwire man har installerad?

Permalänk

öppna menyn där du har alla program (lådan lägnst upp till höger) sen trycker du på visa>systeminformation sen så står det där.

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Storföretagaren
Men!!!

Sonic fungerar ju inte!

Läst att vissa fått det fungera men då kommer inget ljud!

Varför kan jag inte skicka SMS? Hur gör man?

Verkar ju som att ingenting funkar för dig.

Beror det på att du inte kan eller är det din telefon som är helt störd?

Permalänk

Jag har inga av problemen du har Storföretagaren