Permalänk
Medlem

Mjo,

Det såg inte så vidare bra ut i Mozilla, plagiat tycker jag inte det är. Det ser man ju på din kod också. Plus at den inte renderar korrekt alls i mozilla. Jag ger dig en länk här så kan du ju få se själv hur det ser ut.

Annars var den snygg.

http://w1.680.telia.com/~u68004568/web-fel1/

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Medlem

Tack för att det finns vettiga människor som förstår ordet inspiration i denna världen...

Strukt:

Det verkar som om mina "width: 100%;" på innehållet, inte känner av höger kolumnen som ligger med "float: right;".
Kan detta stämma.
Sedan verkar inte bakgrundsfärgen på vissa divar fungera.
eller så fungerar inte "height: 100%" som de "ska" heller!

Någon som har kommentar på denna slutsats?

Visa signatur

iMac Core Duo 2GHz, 1GB RAM, 256MB VRAM, Mac OS 10.4.6, iLife '06

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av patrik88
Tack för att det finns vettiga människor som förstår ordet inspiration i denna världen...

Fast, lite mer än bara inspiration skulle jag då kalla det. Inget större fel i det dock, även om jag tycker du borde nämna hans sida åtminstonde i koden.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av patrik88
Någon som har kommentar på denna slutsats?

Sidan validerar inte. Är min kommentar i frågan.

Visa signatur

Python-IRC på svenska: #python.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av patrik88
Tack för att det finns vettiga människor som förstår ordet inspiration i denna världen...

Jo men hade du nämnt att du använt den sidan som inspiration hade inte jag och andra reagerat på samma sätt. Jag tycker också det är mer än bara inspiration men ett rent plagiat är det ju då inte med facit i hand. Lycka till med sidan, ser bra ut.

Visa signatur

Martin,
SPELKONTROLL - Tillbehör för TV-spel till bästa pris!

Permalänk
Medlem

Jag ser ingen likhet förutom bg color

Permalänk
Medlem

patrik, tror du seriöst det där räknas som inspiration? lägg ned, du snodde exakt samma meny, layour m.m. Visst, du kanske gjorde bilderna själv och skrev koden själv, men det är fortfarande plagiat.

trist att du tjänar pengar på andras arbete.

Visa signatur

Visionär bakom Sveriges största publika spelsatsning. Säger jag mer så blir jag förmodligen bannad igen.

Ställ krav! Involvera er! Tänk utanför sandlådan.

Permalänk
Medlem

Påstådd plagiering...

Vissa idenna tråd påstår att den sida som jag söker kritik på är ett plagiat av hoglind.org...
Jag har nu tagit kontakt med sidans skapare och han anser inte att det är ett plagiat och godkänner min inspiration från hans sida.

Ni kan altså sluta vara oroliga alla ni som varit det...

Visa signatur

iMac Core Duo 2GHz, 1GB RAM, 256MB VRAM, Mac OS 10.4.6, iLife '06