Permalänk

Skära i mobo?? akta dig för det... då mobos består av lager utav kretsar o bös! inget att rekomenderar iaf!

Permalänk

Helt klart unikt chassi. Man kan dock undra om du varit en stor Iron Maiden fan som yngre...

Om du gillar uppmärksamhet så har PCGamer en liten sektion varje nummer där de visar en bild på ett moddat chassi som läsarna skickat in. Ditt monster skulle lätt komma med i tidningen

Visa signatur

Konsekvens av fortkörning - en limerick:
En rätt vältränad herre i Prag
/ tog en rundtur på cykel en dag. / "Det gick relativt fort, / och när varvet var gjort / var min lillebror äldre än jag."

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bAwA*
Jag tror vi har en svartsjuk kille här

Jag tycker bygget är imponerande, men hur lyckas du tolka mitt inlägg som svartsjukt?

Permalänk
Medlem

Ooooooo vad nice!
Bara du inte kör in för mycket blingbling

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
va ju tvungen å unna familjen lite tid.. å nu e de sovdags..(sen tog ju, mod dels shoppingen lite tid .. ..)

Men du grabb1....

tänk lite på oss som väntar.... jag vet inte om jag kan vänta tills du vaknar

Men jag funderar helt klart på om du ska få titta lite på min bäris

Ses om på fredag....

Visa signatur

Space is big
Space is dark
It’s hard to find a place to park

Permalänk
Medlem

ok det kommer updates på chassit idag..

vissa kanske kommer ihåg "hjärtat" som jag tänkte skulle pumpa i burken .. kan bara säga på G ..

dessa komponenter behövs för att göra en 12v akvariepump att pumpa i takt med att hdd´s jobbar :)... så meningen är att "hjärtat" som skall göras i latex skall pumpa i takt med att hdds jobbar ...ville bara visa vad jag sysslat med nör inga updates kommit

verkar ha slut på utrymme på comhem så lite svårt med bilder verkar det som :\

Permalänk
Medlem

bilden funkar inte :'(

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

shit... hur mycket extra pengar har du lagt ut då?

Visa signatur

aNJo

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mod_Mannen
Jag tycker bygget är imponerande, men hur lyckas du tolka mitt inlägg som svartsjukt?

Fick för mig det, Tro fortfarande att du är det:p

Visa signatur

Amd 1833mhz@2370mhz | 333mhz@431mhz | Q-Tec 350W | Twinmos Pc3200 2x256@8-3-3-3.0 |Big LoL! Airwolf pwned -http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=362234

Permalänk
Medlem

du har inte uppdaterat på flera timmar!

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk

Vem är inte lite svartsjuk på den burken? jag skulle ju inte bli ledsen om jag vaknade upp med den burken istället för det sönderkapade chieftech chassit som ja nu har mina trasiga komponeter i.

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk
Medlem

Lär bli najs det också

Permalänk
Medlem

Vill se hur du gjorde för att få in 120mm fläkten!

Permalänk
Medlem

Nu börjar det likna något Väldigt tjusigt.

Tycker dock att du målat lite för mycket vitt på fronten.

Visa signatur

[Workstation] CPU: Intel Xeon E3-1240v5 + Noctua NH-U12S | MB: Supermicro X11SSH-LN4F | RAM: Samsung 32GB 2133MHz ECC DDR4 | SSD: 2x Samsung 850 Evo 500GB | GPU: Asus GeForce GTX 970 OC | CHASSI: Fractal Design Node 804 | PSU: Corsair RM650x |

| iMac 27" Late 2013 | MacBook Pro 13" Early 2015 | Server/NAS 36TB |

Permalänk
Medlem

chassit ska ses i IRL .. färgerna e inte så skarpa som dom ser ut på bild ...det nästan lyser om dom på bilderna...

ok har börja fått form på delen där 120mm sitter och nätagget ska in ..:)

nu så flödar luften från "munnen" i nedre delen front till övre del bakstycke

nu ska det dit lite plexi å pryls

Permalänk
Medlem

Ser bra ut

Permalänk
Medlem

kan inte finslipa förrän jag vet att plexit blir som det ska, så det blir bättre

Permalänk
SpelClockers

ojoj imponerande bygge!
tyckte först att det var för mycket saker på det , men nu , Jävlar vad snyggt!

Visa signatur

Admin på Geeks Gaming

Permalänk
Medlem

GoTaLL, skaru till dhw04? Kommer och kollar isåfall ;P

Visa signatur

GA-Z97X-GAMING 3 | Core i7 4790K 4,0GHz | BallistiX Sport 16GB | Gigabyte GeForce GTX980 G1 4GB | Crucial MX100 256GB+512GB SSD | Fractal Design Define R5 | EVGA SuperNova G2 850W | CM Nepton 240M

Permalänk
Medlem

men var ska du ha "hjärtat" då?? om du har det inne i datorn så kan man ju inte se det eller? du har ju inga fönster

Visa signatur

God Jul
:D

Permalänk
Medlem

det brukar lösa sig om man bara vill tillräckligt mycke ...

det är lite pillande med det kan jag ju lova ..så det ligger inte först på listan... men alla delar finns dock

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
chassit ska ses i IRL .. färgerna e inte så skarpa som dom ser ut på bild ...det nästan lyser om dom på bilderna...

ok har börja fått form på delen där 120mm sitter och nätagget ska in ..:)
http://w1.217.comhem.se/~u21703855/server/100.jpg
nu så flödar luften från "munnen" i nedre delen front till övre del bakstycke

nu ska det dit lite plexi å pryls

Ser att du har stympat fler dockor

Visa signatur

D4MN Y0U W1SH

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
verkar ha slut på utrymme på comhem så lite svårt med bilder verkar det som :\

Vill du kan jag fixa ett subdomän åt dig där du kan slänga upp alla bilder!

PMa mig så får du mitt msn så löser det sig ganska kvickt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scream112
Vill du kan jag fixa ett subdomän åt dig där du kan slänga upp alla bilder!

PMa mig så får du mitt msn så löser det sig ganska kvickt!

tackar som fasen men jag har fixat så jag får dubbelt utrymme imorron ..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
tackar som fasen men jag har fixat så jag får dubbelt utrymme imorron ..

Ok... erbjudandet kvarstår... ifall du ska ha en hemsida tillägnad ditt bygge eller så!

Permalänk
Medlem

en bild...

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

mäktigt imponerad... och detta är din första stora mod eller? aja riktigt bra.. hade ändrat vissa små detaljer... tex hade inte spacklat prollen... skoj att läsa tråden... fortsätt så...

Visa signatur

forum.wallabou.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JockeTC
en bild...

hehe, varit lite bortskämd kanske?? så när det "bara" blir EN bild så blir vi ledsna??

han sa iofs hans utrymme för bilderna började sina... o skulle la bli mer utrymme för han imorn...

men vadå? lite tålamod får man ha... den som väntar på något gott!

Permalänk
Medlem

mjo.. den som väntar på nått gott, väntar alltid för länge

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk

Absolut fräckaste jag sätt!
Jävlar asså!