Permalänk
Medlem

F5 börjar tona bort på tangentbordet..

Visa signatur

Data!
www.upl.se
P4 3.2 GHz Prescott E | ASUS P4C800E-Deluxe | Gainward 6800 256MB ULTRA | Tagan 480W | 1024 DDR | 160 GB S-ATA

Permalänk
Medlem

ok ..haft mycke idag då det bidde problem med plexit :\

ok fortfarande bakstycke då jag fått till en hyffsad lösning .. lite annorlunda å mysigt

ska spackla å slipa lite till men det måste ju torka emellan .. :\ ... men men sen blir det nog nå kul innanför fönstret

har lite problem idag med bilder då jag inte kan slänga upp vad som helst utan det ska ju vara grejjer som är nå å visa åsså

men det kommer

Permalänk
Medlem

Som sagt, när man trycker på F5 så kommer det alltid nått gott

Visa signatur

Data!
www.upl.se
P4 3.2 GHz Prescott E | ASUS P4C800E-Deluxe | Gainward 6800 256MB ULTRA | Tagan 480W | 1024 DDR | 160 GB S-ATA

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

jävligt nice chassi

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL

Jävligt nice faktiskt , Undra när jag själv ska våga sprätta upp mitt chieftec :/ , Föresten så har du pm

Permalänk
Medlem

hehe gott råd: ställ den inte för nära väggen :p..
tapeter är känsliga..

Visa signatur

no.. im not suffering from retardedness.. im enjoying every second of it..

Permalänk
Medlem

kan nog modda en bit av väggen med ...efter detta så e de ett ganska litet problem ;P

Permalänk
Medlem

Vad hände med de bakre fläkthålen?

Permalänk
Medlem

dom gick hädan ... urklippt ... och ny aluminium skiva med plexi in ... med ett fint lite snidat hål i :)... 120mm fläkten upptill räcker för att kyla då genomströmmningen mellan den fram och den bak blir bra ...

att ha för mycke fläktar och ingen genomströmmning är som att klistra dasspapper på skinkan å hoppas arslet torkar sig själv

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt må jag säga !!!!

Permalänk

Jag blir lika ledsen varje gång det tar slut :'(

Visa signatur

viNyL^ / cMon @ IRC

Permalänk

Ursnyggt, bara man kunde hänga med på gurklanet.

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Medlem

Still going strong =P

Permalänk
Medlem

ok utsidan "måste" bli klar så jag kan har burken med mig på "gurklan" i mórron så idag skall det lekas.. ..

och gurklanet finns det plats på blir inte så mycke folk men destå lättare å vinna priser ;P .... kan ju hojta till om du vill komma

Permalänk
Medlem

såg att du fått spackel på fläkten där bak.. blir inte den tung på ena sidan å börjar skaka då?

Visa signatur

I R teh s0eT

Permalänk
Medlem

ok har inte fått nå mer utrymme idag heller men men , det löser sig ..

första lagret färg på plats, lite kuligt ser det ut..

och nej det blir inte obalans i fläkten då den har gjorts rents sen är den målad men snurrar fint

ikväll ska hela utsidan bli klar och leds etc ska in så det blir lite kuligt , sen ska min hårdvara in som skall bytas ut då nån köper moderkort , cpu´s och minnen för då skall det in nya prylers

Permalänk
Medlem

mycket... brutalt

Visa signatur

mvh

Permalänk
Medlem

snyggare kan de inte bli!

Permalänk
Medlem

var tog fläkten vägen då?

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

vilken fläkt ? sitter ju upptill..

Permalänk
Medlem

Skulle vara snyggt om du böjde ut chassi plåten (som du gjort nedanför 120mm fläkten) äver på 120mm fläkten, skulle bli rätt nice tror jag:) Nice btw

Visa signatur

Jag är jag och du är du?

Permalänk
Medlem

oooooh!
min F5-tangent börjar bli sliten!

Visa signatur

[[Asus Commando - - C2D E6320 @ E6700 - - 4GB TWIN2X - - PC HD 2900XT - - Antec Solo - - X-Fi Xtream Music - - NX-8060]]

Permalänk
Medlem

snyggt, jag gillar färgerna på baksidan, snyggt jobbat

Visa signatur

[Citera]

Permalänk
Medlem

Grabben jobbar ju snabbare än va man jhinner kolla udnerbart!

Visa signatur

Citera mig! ananrs hittar jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem

oki ...va ju tvungen å fixa nåt som ska sitta innanför plexit i bakkant.. :)..

ska bara som en begåvad ung herre sa en gång i tiden ;P
detta "ska bli" ...

Permalänk
Medlem

du är ond tar död på massor av dockor

Permalänk
Medlem

trevligt med så snabba uppdateringar! men vad ska det bli i mitten av den uppslitna plåten på baksidan?

Visa signatur

I R teh s0eT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av smider
trevligt med så snabba uppdateringar! men vad ska det bli i mitten av den uppslitna plåten på baksidan?

det är plexit på baksidan... det är där det sista jag la in ska sitta.. efter lite modifikation

Permalänk
Avstängd

Ett verkligt imponerande projekt, även om det inte riktigt faller mig i smaken - jag är mer för stilrenhet. Men jag gillar verkligen allt slöjdande och airbrushande, och eftersom bygget dessutom är unikt är det tummen upp!