Permalänk
Medlem

Du skall inte sova ännu !!!!!
Men cool idé

Permalänk
Medlem

nej det kommer förhoppningsvis mera senare ikväll då ungarna lagt sig å huvvet får tänka ifred

den kommer finnas synlig på gurklanet

Permalänk
Medlem

haha sjukt kul att följa denna tråd! sjuk fantasi men sånt e bara roligt! keep up the good work!

Visa signatur

I R teh s0eT

Permalänk
Medlem

DU MÅSTE VISA UPP DATORN I PC-HEMMA!!!!!!

whoops, caps:/ im lazy btw;)

Visa signatur

Jag är jag och du är du?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
nej det kommer förhoppningsvis mera senare ikväll då ungarna lagt sig å huvvet får tänka ifred

den kommer finnas synlig på gurklanet

jo och du ska bara veta att vi ska umgås då *humping*

Visa signatur

Space is big
Space is dark
It’s hard to find a place to park

Permalänk
Inaktiv

tycker att du har gjort en ruggit snygg låda. huvdet i lådan har du fått riktigt snyggt, diggar det. vad hadde du som insperation till lådans motiv? en av dom snyggaste moden jag har sett och snaggaste.

Permalänk
Medlem

Vart är detta "gurklan"..

Hmm lite barnskrik kanske vore helt perfekt hehee. typ när du startar datorn hörs ett hjärtskärande skri :D:p

Visa signatur

Citera mig! ananrs hittar jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem

Underbart!
snyggaste jag sett på LÄNGE!

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt!

/André

Permalänk
Medlem

lova bara att du inte gör så mot dina barn!

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

www.gurklan.com är lanet så går av stapeln i helgen ..blir nog inte så apmycke folk men kan va kul

tråden har bara börjat ..insidan kan bli kul :)...
vart å handlat lite nu på kvällskvisten

Permalänk
Medlem

nu är det mörkt...BILDER!!!

Visa signatur

[[Asus Commando - - C2D E6320 @ E6700 - - 4GB TWIN2X - - PC HD 2900XT - - Antec Solo - - X-Fi Xtream Music - - NX-8060]]

Permalänk

Ge mig bilder!! *abstinens*

Visa signatur

AMD64 4000+ | 2048MB Corsair Value Select | Geforce 7800GTX 256MB | Asus A8N-SLI Premium

Permalänk
Medlem

VI VILL HA BILDER!!! *sitt-stejkar*

Visa signatur

[[Asus Commando - - C2D E6320 @ E6700 - - 4GB TWIN2X - - PC HD 2900XT - - Antec Solo - - X-Fi Xtream Music - - NX-8060]]

Permalänk
Avstängd

Ni som gapar som fågelungar, tror ni att GoTaLL har en massa nya bilder som han inte har lagt upp här i tråden eller? Nej, det tror inte jag iaf, så sluta tjata! Bilderna kommer väl när han har tagit nya.

Permalänk
Medlem

lol...

oki jag hade betsämmt mig för att ge fan i bakstycket därför det är det man ser minst .. men det kunde inte sluta gnaga.. jag skulle ju börja med insidan :\

men men "idiot" som man är eller "sjuk" så började man med bakstycket.. (dom där små fläktarna ska "bort, bort , bort")

så ser den ut den som skall börjas göra om ..92mm fläkt från start men vill a 120mm

och där har vi den nya som skall göras iordning i tjock aluminium ..
har lite plexi etc som hade plats i bakstycket med

går segt idag ...men har fullt med delar..så det kommer

Permalänk
Medlem

är det ett blå CCFL du har där bak ? eller kanske LED men ändå.. jag skulle tycka att det ser mer "evil" ut om du bara använder dig utav röda LED/CCFL

Permalänk
Medlem

har alla möjliga kuliga prylers.. såfolk som är intresserad kan ju följa med tråden en tag.. de e ju ett långtidsprojekt även då det gå undan "ibland" :)... ska försöka hålla tempot uppe så "fågelungarna" ska bli nöjda,, (me=gillar fågelungar, bra att modda med )

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mod_Mannen
Ni som gapar som fågelungar, tror ni att GoTaLL har en massa nya bilder som han inte har lagt upp här i tråden eller? Nej, det tror inte jag iaf, så sluta tjata! Bilderna kommer väl när han har tagit nya.

Jag tror vi har en svartsjuk kille här

Visa signatur

Amd 1833mhz@2370mhz | 333mhz@431mhz | Q-Tec 350W | Twinmos Pc3200 2x256@8-3-3-3.0 |Big LoL! Airwolf pwned -http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=362234

Permalänk
Medlem

ehh, va? blå ccfl? vad schabblar du om ;), inte har du väl något sånt installerat, ser ju ut som om det bara är ljuset runt om som spelar dig ett spratt: XiruN

Visa signatur

Det är väl ingen gas i CCFL? Insidan är väl målad med flouricerande färg som sedan beyses med UV-ljus?
- Fräsbanan

Permalänk
Medlem

jo det kanske det är, men det ser nästan ut som om han har det

Permalänk
Medlem

det blåa menar du ..nej det är från fösntret i bakgrunden..
det som sitter i "so far" är 3st röda 12v leds...och det som lyser blått i burken är för att ena sidan e öppen och att jag inte täppt till hålet i "rummet"

Permalänk

Neeeeeeeeej här kan det ju inte ta slut! vill ju veta hur det fick me plexit på baksidan!

Grymt nice hurru, fast nu känner ja mig mindre nöjd med mitt trächassi som ja gjorde

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=4083236...

Visa signatur

viNyL^ / cMon @ IRC

Permalänk
Medlem

absolut inte slut ... lol ...detta e bara början .. har börjat fila lite på vad man kan kapa bort från ett mobo..och vart man kan göra hål i det etc

Permalänk

måste bara säga att jag är GRYMT imponerad, orkar inte vänta tills vi får se bilder på det färdiga chassit *thumbs up*

Visa signatur

AMD64 4000+ | 2048MB Corsair Value Select | Geforce 7800GTX 256MB | Asus A8N-SLI Premium

Permalänk
Medlem

låter trevligt .. håller på å sågar i bakstycket ... :).. skickar bilder så fort det finns nå å visa

Permalänk
Medlem

värst va du va långsam ikväll :/

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

va ju tvungen å unna familjen lite tid.. å nu e de sovdags..(sen tog ju, mod dels shoppingen lite tid .. ..)

Permalänk
Medlem

Arrgh! Me want many picturepainting.

Permalänk
Medlem

Kul och se lite anorlunda mod för en gång skulle.
Alla dessa standard mods med graverade plexisidor och neonrör börja kännas rätt trist och gammalt.

Tummen upp!