tips på bra, nya och roliga spel.

Permalänk
Medlem

tips på bra, nya och roliga spel.

ja precis som ni kanske har förstått så vill jag ha tips på bra och nya spel till pc. Som ni tycker är värda att prova på. Så sätt igång bara och börja tipsa.

nej jag har inte sökt och jag hade inte tänkt göra det heller eftersom jag vill ha nyare spel

Visa signatur

| Asus TUF Gaming X570-Plus| Ryzen 5 3600X 4,4Ghz | 16Gb Corsair | Asus RTX 2070 ROG OC | Kingston SSD | Corsair CX550W | Phanteks Eclipse P400S |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

men det har väl inte släppts än elr?

Visa signatur

| Asus TUF Gaming X570-Plus| Ryzen 5 3600X 4,4Ghz | 16Gb Corsair | Asus RTX 2070 ROG OC | Kingston SSD | Corsair CX550W | Phanteks Eclipse P400S |

Permalänk
Medlem
Permalänk

Counter-Strike: Source kanske..
Ja tycker iaf att de va skojigt

Visa signatur

HP Pavilion dv7-3130eo laptop | Netgear Readynas Duo 1TB | Benq W1000+ 100" | Xbox One

Permalänk
Medlem

Testa Flat Out-demon. Finns på Fragzone.

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Demot.

Visa signatur

DFI Lanparty Ultra-D :: x2 4400+ :: x1800XT 512MB :: Corsair TWINX2048-3200C2 ::

Permalänk
Medlem

Tribes: Vengeance rekommenderar jag.

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xaixon
Demot.

Gå och lägg dig.

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk

Football Manager 2005.
Mycket roligt spel om du gillar sport/manager.
Bättre än fd. Championsip Manager serien.

Visa signatur

Main: Intel i7-9700K | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair Vengance 16GB 3200mhz | ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING | Asus GeForce GTX 1080 Ti ROG Strix Gaming OC | Asus ROG Swift PG329Q 32"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Max
Gå och lägg dig.

Ska det, snart.

Visa signatur

DFI Lanparty Ultra-D :: x2 4400+ :: x1800XT 512MB :: Corsair TWINX2048-3200C2 ::

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xaixon
Ska det, snart.

trine.

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

ja tribed verkade intressant såg ut och vara ganska likt ut men det kanske det inte är. aja jag ska ta reda på lite mer om detta spelet

Visa signatur

| Asus TUF Gaming X570-Plus| Ryzen 5 3600X 4,4Ghz | 16Gb Corsair | Asus RTX 2070 ROG OC | Kingston SSD | Corsair CX550W | Phanteks Eclipse P400S |

Permalänk
Medlem

RCT3 släpptes idag och jag köpte. Positiv överaskning så här långt.

Permalänk
Medlem

The lord of the ring: "nånting... iaf de nya spelet. Släpptes/släpps nu i dagarna. Från de jag har sett verkar det jävligt tufft...

Permalänk
Medlem

ni får väldigt gärna skriva ner länkarna till spelen som ni tipsar om så blir det lite lättare för mej att ta reda på vad det är

Visa signatur

| Asus TUF Gaming X570-Plus| Ryzen 5 3600X 4,4Ghz | 16Gb Corsair | Asus RTX 2070 ROG OC | Kingston SSD | Corsair CX550W | Phanteks Eclipse P400S |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaXiMuZ
ni får väldigt gärna skriva ner länkarna till spelen som ni tipsar om så blir det lite lättare för mej att ta reda på vad det är

Googla själv istället

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!