World of Warcraft tråden!

Permalänk
Medlem

Från 10k/s till 500k/s på en liten stund... Du är en ängel!

Permalänk

Haha, jag som just pmade samson om den. Var osäker på ifall du ville att många skulle tanka hem den ifrån dig.

Permalänk
Medlem

Håller på att installera den nu... Sen får man testa det lite, sugna på att lira lite ihop?
Måste ju lära sig grunderna nu

Permalänk
Medlem

jag måste ju tanka hela skiten på 2,5 gig...

Permalänk
Medlem

Jag klistarde in en länk runt 00:00 med en länk till nforce forum, om det fortfarande funkar att använda sig av det så tar det inte lång tid att tanka

Permalänk
Medlem

Äh, tankar via Blizzard Downloader, ska ändå gå och sova nu, får hoppas det är hemma när jag vaknar

Permalänk

vart fixar jag konto och sånt då ??

Permalänk
Medlem

Fan.. jag borde inte ha sovit.

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanzaki
Fan.. jag borde inte ha sovit.

Fan.. jag borde inte ha glömt av det. !!!!

Permalänk
Medlem

Fan vad otur, bara några timmar ifrån... Hoppas dom öppnar sidorna igen så det inte är helkört :\

Visa signatur

7 tycker jag.

Permalänk

Verkar som rätt många från SweC fick nycklar i alla fall, kul att man har ett gäng lvlars försprång från alla nya lol det var grymt trångt i newbie land.

Permalänk
Medlem

WOW Openbeta-fusk?

Jag har hört att det ska vara möjligt att få tillgång till openbetan genom att fakea sin ip eller ange fake zipcode etc.

Är detta möjligt på nåt sätt?

Visa signatur

Warm regards

Permalänk
Medlem

eooo! läste fel på frågan..vänta lite nu måste jag tänka..är seg på morgonen
och nu till svaret, har inte en aning.. -.-

Permalänk
Medlem

Nu sitter man och tankar det i varje fall... ska bli kul att se hur det går

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Försökte regga i en timma, gick läskigt slött och fick bara massa errors
Aja, hade vart kul o testa iaf
2.5 gig åt skogen

Permalänk
Medlem

Jag spelar på Realm 20, det vore kul ifall vi Swecers kunde köra tillsammans.
Jag spelar som undead mage btw.

Edit: Mitt ingame name är Vecna

Permalänk

Jag laddar ner betan via länken på www.worldofwarcraft.com just nu.

Konto registrerade jag alldeles nyss på signup.worldofwarcraft.com, den "cdkey" man skall skriva in står på sidan.

Permalänk

Skapade precis mitt konto på signup.worldofwarcraft.com

Visa signatur

Argaste

Permalänk
Medlem

Är det Europa closedbeta key man får på Webhallen om man förhandsbokar?

Permalänk
Medlem

WUIIII. Jag registrerade mig nyss

Ska updatera nu och ska skapa en gubbe

Men namnet blir Buranshe

Edit:

Btw, complete knappen på Step 6 fungerar inte.. men det går att logga in på WoW.

Edit2: Aja bytte till Human Warior istället.. heter fortfarande samma.. någon annan som är human?

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk

Perkele, jag såg hos min flickvän och hann därför inte registrera ett account. Jag som har laddat i HUR länge som helst för denna beta, alla som jag känner fick key. Finns det ingen chans i världen nu att jag kan få ett account?. Vet inte vad jag tar mig till annars. Är alla keys slut?!.

Snälla vafan, tar självmord om dom är slut.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk

pull: läs mitt förra inlägg på denna sida.

Permalänk
Medlem

https://signup.worldofwarcraft.com/agreement.html

Blizzard har fått upp sin reggning... bara att regga där.

Permalänk

Har just testat logga in på wow's officiella forum med konto jag skapade, det gick bra :). 2 timmar kvar av nedladdningen.... dusch, frukost, rakning sen kan man sätta sig och vänta :).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pull
Perkele, jag såg hos min flickvän och hann därför inte registrera ett account. Jag som har laddat i HUR länge som helst för denna beta, alla som jag känner fick key. Finns det ingen chans i världen nu att jag kan få ett account?. Vet inte vad jag tar mig till annars. Är alla keys slut?!.

Snälla vafan, tar självmord om dom är slut.

registrerade ett konto på signup.worldofwarcraft.com alldeles nyss, verkade inte vara något problem. nu om jag bara kan få hem själva spelet så tror jag inte det ska va nått problem...

testa, jag tror nog det finns plats kvar

EDIT: visst lite folk som han före

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Same here.. Reggade 4 konton på den adressen.
Fungerar toppen

Och en snubbe har testat ett av kontona, och det fungerar

Visa signatur
Permalänk
Medlem

reggade också ett, fan vad schysst

Permalänk
Medlem

Verkar som att det kommer att vara 200 000st online ikväll.

Visa signatur

Oldtimer :)

Permalänk
Medlem

Reggade mig också men det blir error när man trycker complete *gäsp*

Permalänk
Medlem

Reggat två extra till mina brorsor också. ska lira imorgon kväll