Permalänk

Har lackat 2 gånger nu.Nu är det tänderna kvar,vilken färg??? vet jag dock inte

Har även testat att lägga på lite färg på chassit (Duttat på med en svamp)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Självklart guldtänder

Visa signatur

/car2ns

Permalänk

No offense men det känns mest som om detta e nåt dåligt ripoff från GoTalls och Wolwerines moddar... Tycker att du ska hålla dej till dom mer stilrena chassina som du tidigare gjort.

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

jag tycker du ska ha några av tänderna beige-gula nånting så de ser lite ovårdade ut, och så ska några vara guld tänder skulle va riktigt riktigt snyggt

Visa signatur

| 5950x | G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600mhz cl 16 | x570 Aorus Master | 3080 Aorus Master | Gigabyte Aorus NVMe Gen4 M.2 2280 | Fractal Design Define 7 XL | Corsair H115i Pro XT | Corsair HX1000i 1000W |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av graffe-mannen
No offense men det känns mest som om detta e nåt dåligt ripoff från GoTalls och Wolwerines moddar... Tycker att du ska hålla dej till dom mer stilrena chassina som du tidigare gjort.

Jag tycker att han ska modda som han själv vill, det är ju endå hans liv och han moddar för sig själv, han moddar ju inte åt dig på beställning.
Det blev bättre med hammarlack på skallen.
Ang. tänderna så ser nog guld rätt bra ut.

Visa signatur

Fujitsu Siemens Amilo Xi 1546 :: Core 2 Duo T5600 :: 1024mb :: X1800 ::

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av graffe-mannen

Ja det är alltid lika kul med folk som inget har å göra hemma,äh jag skriver några meningslösa saker på swec så slår jag sönder ett par timmar.Varför skulle jag göra nåt dj*vla rippoff som du påstår.Denna modd på burken har förändrats mins 20 gånger,från det jag hade tänkt från början.det blir kanske 20 till innan jag känner att jag är klar.

EDIT: Dom som klagar mest, har jag märkt att dom oftast inte moddar själva.En ganska rolig detalj

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd
EDIT: Dom som klagar mest, har jag märkt att dom oftast inte moddar själva.En ganska rolig detalj

Så sant som det var skrivet. Förmodligen är det för att dessa personer har en massa ideer om hur de vill att det ska se ut och så kan de inte ändra på sig när du ändrar på saker och ting.

Det kan bli smått irriterande för oss som läser och man ofta ser men massa skit om förändringarna osv.

Ge positiv kritik eller skriv vad som skulle kunna ändras på. Man vill ju inte se något som detta "Fan vad fult, skrota skiten" när man moddar och lägger upp en liten logg.
Det måste kännas ganska jobbigt när man har lagt ned tid på modden och så får man en massa skit bara för att denna modden inte är i samma stil med de förra.

Visa signatur

Fujitsu Siemens Amilo Xi 1546 :: Core 2 Duo T5600 :: 1024mb :: X1800 ::

Permalänk
Medlem

jag tycker det blir nice som fan!

Visa signatur

Citera mig! ananrs hittar jag inte tillbaka!

Permalänk

Blev jävligt tufft med det silvriga.
Fast tror det blir snyggast om du bara tar ungefär 2/3 av lådan så. Inte hela vägen upp licksom
More updates ;P

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem

nää nu måste ja försvara de som e kritiska till ditt bygge lite:

alltså man lägger upp en logg på ett publict forum och begär i princip bara ja-sägare och "wow" "wee" "fantastiskt". Det är förståligt att du tar åt dig när du lagt ner en massa tid och nån säger att det inte är snyggt men så ligger det till alla tycker inte att det är snyggt, som det senaste kritiska inlägget då han säger vad han tycker + ger konstruktiv kritik.

citerar mig själv lite:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golliwog
har lite funderingar om du inte kan försöka smälta in döskallen lite i själva chassit tycker fortfarnade det ser lite påklistrat ut.

Om du ex modulera upp lite PP runt kanterna så det mer ser ut som den sticker ut då behöver du ju inte måla den helt heller utan mer på sidorna och så den gradvis blir orginalfärgen den är i nu...

sen kanske färga de 2 fläktkontrolsplåtarna i samma färg så de inte skär sig lika mycket.

sen har du funderat på att drybrusha i lite vit/grått på själva strukturen?

PS det buckliga måste va kvar ger mer dynamik till fönstret DS

sist så skulle det nog va rätt snygt om du målar fläktkontrolersplåtarna med drybrush ev lite flytspackel som du sen gör lite mönster i för att få lite ådring...

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golliwog
nää nu måste ja försvara de som e kritiska till ditt bygge lite:

alltså man lägger upp en logg på ett publict forum och begär i princip bara ja-sägare och "wow" "wee" "fantastiskt". Det är förståligt att du tar åt dig när du lagt ner en massa tid och nån säger att det inte är snyggt men så ligger det till alla tycker inte att det är snyggt, som det senaste kritiska inlägget då han säger vad han tycker + ger konstruktiv kritik.

citerar mig själv lite:

sist så skulle det nog va rätt snygt om du målar fläktkontrolersplåtarna med drybrush ev lite flytspackel som du sen gör lite mönster i för att få lite ådring...

Jag håller med. Om du lägger upp en logg så att alla kan se den så kan du inte förvänta dig att alla ska tycka det är snyggt. Skriv "jag klarar inte kritik" om det är så att du inte vill höra att folk inte gillar ditt bygge. Om du tycker att det är snyggt så visst kör på, men du kan inte vänta dig att du bara ska få höra lovord.

Permalänk
Medlem

ser lite nice ut.. skulle nog matta av färgen lite då det blir lite "svart" men kuligt med folk som vågar leka å inte bara pratar .."keep it up"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Jag håller med. Om du lägger upp en logg så att alla kan se den så kan du inte förvänta dig att alla ska tycka det är snyggt. Skriv "jag klarar inte kritik" om det är så att du inte vill höra att folk inte gillar ditt bygge. Om du tycker att det är snyggt så visst kör på, men du kan inte vänta dig att du bara ska få höra lovord.

Nej det har jag aldrig påståt heller,att man inte får lov att tycka vad man vill.Men man kan ju kritisera på ett lite lungare sätt.Och inte Typ fy fan va fult , släng skiten, orka lägga upp bilder på den skiten m.m.kritisera gärna men inte skriva massa meninglösa saker.

mvh En som tydligen inte tål kritik

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ser grymmt bra ut!!

Permalänk

Lite fler foton bara

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Snyggt med tänderna!

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The hax boss
Snyggt med tänderna!

ha ha ja det ser lite ut som mossa:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag tycker du ska dra lite med sandpapper på dem så de inte blir så skrikiga ^^

Annars mycket bra. Tummen upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jesuz
Jag tycker du ska dra lite med sandpapper på dem så de inte blir så skrikiga ^^

Annars mycket bra. Tummen upp!

Eller spruta dit lite blodstänk. Maskera allt utom tänderna, doppa penseln i lite röd färg och slå i luften framför tänderna. ja, du hajjar nog..

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av car2n
Eller spruta dit lite blodstänk. Maskera allt utom tänderna, doppa penseln i lite röd färg och slå i luften framför tänderna. ja, du hajjar nog..

ja det va ju en idé:D

Edit: Tänkte på guld som nån skrev:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Angående kritik mot Elitmodds byggen så håller jag med. Alla har rätt till sin åsikt.

Dock så tycker jag att personer utan egen bygg-erfarenhet släpper iväg en del ogenomtänkta och ibland även billiga åsikter. Ni kan näppeligen kritisera utförandet innan ni själva har prövat på ett rejält projekt i realiteten. Då jag råkar känna Elitmodd personligen vet jag hur mycket tid, pengar och arbete som läggs ned på hans moddar. Vissa må tycka att byggena han gör är skit. Ni kan nog få medhåll från hans fru och dotter som bara ser till honom när kvällsmaten serveras. Men det stora flertalet är inte bara imponerade över tiden han lägger ned utan också över idéerna han förverkligar och hans stora engagemang han visar för att få andra SweC:are att ta steget att våga skära i sina burkar.

Johnny Balle (Elitmodd) blir nog förbannad över att jag sitter och försvarar honom men det är smällar man får ta om man lyckades få honom till detta forumet.:)

Om det slutar i box så kan ni köpa biljetter redan nu...:D 120kg västkustpulver(Elitemodd) mot105kg tokdåre W.S.V);)

Ett insidertips är att AIK:aren vinner;).

Privat: Fre26:e är jag upptagen men Lör27:e är du och Helené hjärtligt välkomna, Vi hörs på tel. i veckan.

Visa signatur

- Det var tamejtusan det vackraste jag hört sen jag konfirmerades! Vill du ha ett fikon?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av W.S.V
Angående kritik mot Elitmodds byggen så håller jag med. Alla har rätt till sin åsikt.

Dock så tycker jag att personer utan egen bygg-erfarenhet släpper iväg en del ogenomtänkta och ibland även billiga åsikter. Ni kan näppeligen kritisera utförandet innan ni själva har prövat på ett rejält projekt i realiteten. Då jag råkar känna Elitmodd personligen vet jag hur mycket tid, pengar och arbete som läggs ned på hans moddar. Vissa må tycka att byggena han gör är skit. Ni kan nog få medhåll från hans fru och dotter som bara ser till honom när kvällsmaten serveras. Men det stora flertalet är inte bara imponerade över tiden han lägger ned utan också över idéerna han förverkligar och hans stora engagemang han visar för att få andra SweC:are att ta steget att våga skära i sina burkar.

Johnny Balle (Elitmodd) blir nog förbannad över att jag sitter och försvarar honom men det är smällar man får ta om man lyckades få honom till detta forumet.:)

Om det slutar i box så kan ni köpa biljetter redan nu...:D 120kg västkustpulver(Elitemodd) mot105kg tokdåre W.S.V);)

Ett insidertips är att AIK:aren vinner;).

Privat: Fre26:e är jag upptagen men Lör27:e är du och Helené hjärtligt välkomna, Vi hörs på tel. i veckan.

Jag förbannad behöver jag ju inte bli men box blir det:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Haha tummen upp för tänderna

Visa signatur

AMD 8320, Radeon 7950 etc... | Trächassi :) |

Permalänk
Avstängd

inget snygg!

Visa signatur

HAtad?

Permalänk
Medlem

Det var snyggare men orginalfärgen på skallen men ja väntar och ser hur det blir när det är klart.. Keep it up

Visa signatur

God Jul
:D

Permalänk

Här kommer den sista bilden på projektet.Nu skall helvetet skrotas.Kommer bilder på skitenhögen när jag har brännt upp det.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

skrotas?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
skrotas?

Japp har lessnat så dj**la fett.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Du kan säkert få lite pengar av någon här på swec.... Låt folk lägga bud på den
Men för allt i välden! Skrota den inte !

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SkAliz
Du kan säkert få lite pengar av någon här på swec.... Låt folk lägga bud på den
Men för allt i välden! Skrota den inte !

Det är ingen som vill ha den dj*la skiten

Visa signatur