Permalänk
Medlem

Vilken musmatta skall jag välja?

Jag har tänkt köpa en ny musmatta till mig själv i julklapp men jag vet inte vilken? Jag har nu en Icemat men jag tycker inte riktigt om ljudet när man drar musen på mattan (eller rättar sagt glaset). min fjortis bror sägar att man skall ha en Q-pad. Jag såg en bild på någon som hade en q-pad med HL2 tryckt och det skulle vara skit häftigt att ha, går det att köpa en sådan någonstans? Jag spelar mycket FPS.
Vilken musmatta tycker ni att man borde ha? Jag har en MX510

Permalänk
Medlem

Qpaden med HL2-trycket går tyvärr inte att köpa, men http://www.sogamed.com har en tävling där du kan vinna den. Själv tycker jag att du skall köpa en Qpad LowSense Hard Contact (den tunna versionen)

Visa signatur

ny signatur kommer snart

Permalänk
Medlem

Q-pad xxxL Low sense 1.5mm tjock och så ett par hyperglidze

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Jag har kombinationen som ovannämda tipsade om, och jag är inget annat än nöjd!

Visa signatur

[Antec 1200][Corsair TX650W][Asus P5Q-E][Intel E8400][2x2GB Corsair XMS2 PC6400][Sapphire HD4850 512Mb][Zerotherm NV120]

Permalänk
Medlem

Alla verkar vara nöjda och glada över sina q-pads så då blir det en sådan i julklapp.

Permalänk
Medlem

köpte en Steelpad 4S idag. grymt skön

Permalänk
Medlem

Fick en razer db + q-pad idag. Jag är jättenöjd med båda.

Permalänk

Eller varför inte en func surface ? Hört att dom oxå ska vara bra.
Funderar på att köpa en sån jag..

Visa signatur

HP Pavilion dv7-3130eo laptop | Netgear Readynas Duo 1TB | Benq W1000+ 100" | Xbox One

Permalänk
Medlem

Hm, Q-pad säger ju alla är den bästa musmattan.... Dock har det ju i nya tester visat sig att Steelpad S&S verkar vara i bättre dager än Q-paden.

Permalänk

en dell orginal musmatta med en microsoft kul mus rekomenderar jag!!!, skämt å sido jag rekomenderar en everglide gamingmat

Permalänk
Medlem

hm du ska nog ha en packard bell kulmus med en ikea matta "blå" ska den va

Visa signatur

Signatur raderad, max tre rader och max två färger. Se reglerna. - Vicotnik

Permalänk
Medlem

kör med teknikmagasinets tyg musmatta för 19 kr

OBS! jag är allvarlig

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem

Jag kör helt utan musmatta. Alla musmattor är för små. Allt under A3 är för litet och ökar risken för musarm.

Visa signatur

I am not a politician and my other habits are also good.

Permalänk
Medlem

Har själv en func surface tycker att den fungerar helt utmärkt, den bästa musmatta jag har testat.

Visa signatur

10^-9

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henque
Jag kör helt utan musmatta. Alla musmattor är för små. Allt under A3 är för litet och ökar risken för musarm.

Jag hoppas du skämtar?

Man får ju musarm om man rör armen för mkt? Handleden ska ju vara helt still....bara fingrarna som rör sig.

Visa signatur

MacL3ans ljudisolering: Spela in ljudet från ett tyst rum på en bandspelare. Stoppa spelaren i datorn och spela upp på högsta volym!

Permalänk
Medlem

Icemat rockar!

Visa signatur

Stationär: Asrock Dual VSTA | AMD Opteron 170 | Sapphire X800XT | 2*1024 MB Corsair XMS | 1*Raptor 74 Gb | 2*Seagate 250 Gb | 1*Seagate 500 Gb | NEC 3540 | Logitech MX1000 | Icemat Black Second Edition |
Laptop: IBM 600X
Telefon: W880

Permalänk
Medlem

Steelpad S&S eller Razer eXactmat

Permalänk
Medlem

Jag slår ett slag för fUnc.

Permalänk
Medlem

Jag har en Everglide nu och den har funkat bra... lite väl tjock bara. Det tar en stund att vänja sig. Kommer nog att köpa nått annat när jag byter mus.

Permalänk

Någon som har en Ulti-Mat , å vad tycker ni om den??? den verkar grym..

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none