Permalänk
Medlem

Hjälp med hl2

Jag har "fastnat"... vet inte riktigt om jag kan kalla det så, men iaf.

Jag samarbetar för tillfället med tjejen (vet inte vad hon heter) och vi är just nu i fängelset. Jag är vid andra stället där det gäller att sätta upp "dom där kulsprutorna", jag tror ni vet vad jag menar. Jag har hela tiden hennes röst med mig, dvs hon säger att "nu kommer dom", eller liknande. MEN det kommer inga, därav kan jag inte klara det. Och nej, jag har inte nån kopia så de kan bli ai disable.

Är det nån som vet vad problemet kan vara? Tex hur jag ska sätta uppp kulsprutorna?

Tack på förhand...

Permalänk

Om dem inte kommer är det sannolikt något som är fel. Prova att installera om spelet.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem

jag orkar fan inte göra det :S finns det inte nåt "change level" commando eller nåt? givetvis vill jag hellst veta vad felet kan vara för att klara det.

Permalänk

Tja det finns väl auto-save.
Fick ett liknande fel fast det var i Unreal 2, det var bara att köra om hela banan.

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Medlem

Fienderna kommer inte in föräns du har satt upp alla kulsprutor.

Greppa tag i en i taget o bara ställ dom lite här o där o när alla 3 e utlagda så kommer fienderna.

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Proffsmoddare

Lyssna på Bamb. Han har rätt.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem

nej de löste sig... behövde starta om leveln.

Permalänk
Medlem

Man måste fortfarande ställa upp alla 3 torrets för att fienderna skall komma fram..

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk

Bara jag som tyckte det stället var fruktansvärt svårt? Var tvungen att dra ner till Easy för att klara XD

Visa signatur

Come take us out of here / take us anywhere... oh yeah.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ParalyzeD
Bara jag som tyckte det stället var fruktansvärt svårt? Var tvungen att dra ner till Easy för att klara XD

Haha, var väl inte speciellt klurigt.

Permalänk
Medlem

Jag körde det på Hard o det var annat

Placerade då ut torrets som fienderna typ slog ner direkt fast jag hoppade upp på 2:a våningen me hjälp av lådor o tunnor o tog dom på det viset.

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ParalyzeD
Bara jag som tyckte det stället var fruktansvärt svårt? Var tvungen att dra ner till Easy för att klara XD

Fruktansvärt svårt tyckte jag, men kom sedan på att man kunde ju gömma sig.
Hade inte klarat det annars.

Visa signatur

|AMD Barton 3200+@2231Mhz
|Zalman ZNPS7000A-Cu|Abit KV7|HIS Radeon 9800Pro IceQ@405/380|1024mb PC-3200|Seagate U5 30GB+Seagate barracuda 200GB|3RSystemAir|Tagan 380W|

Permalänk
Medlem

Buggigaste stället i hela spelet. Jag samt två vänner hade samma problem när det gällde just den fängelsedelen. När man ställt upp "turretsen" så kom inga alls eller ibland bara någon. Spelade om det cirka 20 gånger men sen fick jag nog och använde noclip för o ta mig vidare till andra sidan stängslet.

Permalänk

Får väl se hur det går vid det stället nu när jag börjat köra om på Hard

Visa signatur

Come take us out of here / take us anywhere... oh yeah.

Permalänk
Medlem

Jag vände bara på kulsprutorna och la in dom där de var från början.
Sen gömde jag mig själv i en sån där "slot" med hagelbrakaren

Visa signatur

Dell: P4 3,2 EE, 1024m DDR 400 mhz, Leadtek 6800LE 16/6, 345/830,
2*120gb SATA, Dell 19" TFT
3dmark03: 11600 3dmark05: Feta artifakter :(

Permalänk
Medlem

Jag campade i ett rum och sköt med shotgunen när dom kom

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VesslaN
Jag campade i ett rum och sköt med shotgunen när dom kom

och tog med alla kulsprutor med mig till rummet

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET