World of Warcraft tråden!

Permalänk
Medlem

Det finns olika erbjudanden att köpa wow i internetaffärerna.
T.ex. presell kit som innehåller final beta key á 99kr

och något kit från webbhallen som innehåller både final beta key och så får man wow hemskickat när det kommer ut.

Kan någon förklara dessa erbjudanden lite

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HTFFB
Ja

My misstake
Den gick upp några min senare, phuu

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neohamster
Defeniera högsta är du snäll.
1600x1200 2xAA,8xAF allt på max (förutom fullscreen glow för det tar bort AA), jag ligger mellan 40 och 100fps med mitt 6800U, så det blir nog tungt på ett 9800XT.

Kan man få se en skärmdump?

Och får du också fpsdrop när det laggar till?

Permalänk
Medlem

Nån som har någon aning om när Europa betan startar? jag kollar hemsidan jämt... men jag får samma trista besked varje gång
Jag har hört 27-28 och det är ju imorn
Det va någon som hade dragit lite slutsatser genom olika fakta bliZZard hade gett ut.

God fortsättning på Julen

Visa signatur

ASUS Rampage II Gene | i7 920 @ 3.8Ghz | 6Gb DDR3 1600Mhz | GF260GTX |

Permalänk
Medlem

nej, ingen vet något om eu fb, dom har inte sagt något på deras sida förutom late dec/early jan, och jag får snart damp om jag inte får spela. ville bara säga det

Permalänk
Medlem

Man skall nog inte hoppas på för mycket. I början talade Blizzard om "december" och nu har man ju även nämnt "december / early january" och om jag känner Blizzard rätt så blir det inte innan nyår utan just i början av januari och inget annat. Sedan så vet man ju inte vad "early january betyder i Blizzards ögon. Det kan bli den 1 januari men även den 15:e.
Men folk kan ju alltid hoppas, jag är en av dem.

Visa signatur

| ASUS P4C800-E Deluxe | Intel P4 2.6C | 2x512 ADATA bh-5 | Hitachi Deskstar 120 Gb SATA| Club 3D Radeon 9800Pro 128Mb | Antec True Power 430W |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HTFFB
Kan man få se en skärmdump?

Och får du också fpsdrop när det laggar till?

Slänger upp några så fort jag kommer hem från jobbet. (runt 18.00)

Visa signatur

Pappas: 5900X, 32GB, 9070XT, M.2 1TB Gen4, LG Ultragear 27".
Barn: 4790K, 24GB, RTX 3070, SSD 1TB, 27" IPS.
HTPC: 5800x3D, 32GB, 9070XT, M.2 2+1TB Gen4, Sony 75x90K.
Konsoller: Fler än vad min fru tycker får plats i förråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Defeniera högsta är du snäll.
1600x1200 2xAA,8xAF allt på max (förutom fullscreen glow för det tar bort AA), jag ligger mellan 40 och 100fps med mitt 6800U, så det blir nog tungt på ett 9800XT.

högsta grafik för mig är 1280x1024 med högsta på inställningarna...
skärmen klarar ju inte av mer

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ChAOX
högsta grafik för mig är 1280x1024 med högsta på inställningarna...
skärmen klarar ju inte av mer

Lätt att veta det

Men då funkar det nog fint, bara du inte lägger på för mycket AA & AF (beroende på vad man anser spelbart såklart).

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag har hört rykten om att den koreanska betan skall läggas ner typ imorgon eller inom de närmsta dagarna, kan någon bekräfta detta?

Visa signatur

Ge oss tillbaka Övriga ämnen!

Permalänk
Medlem

Varför vill ni spela på det sättet, spela så som jag i stället... mycket mera givande i längden

http://www.zfight.com/misc/images/games/worldofwarcraft/wides...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FF|Toxic
Jag har hört rykten om att den koreanska betan skall läggas ner typ imorgon eller inom de närmsta dagarna, kan någon bekräfta detta?

27e sa en Kines som jag brukar spela med.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

Rykten om datum för Blizzards spel ska man ta med en stor container salt!

Permalänk

så jävla störigt...på julafton gick "min" server ner .."server shutdown 15:00" (om 15 minuter) och sedan dess har den inte varit uppe... alla andra fungerar däremot?:S skit skumt och skitstörigt nu när man är ledig...jobbar inte koreaner eller vad är problemet... vi är ett par polare på samma server så jag vet att det inte e ett enskilt problem..

Permalänk
Medlem

Jag hörde nyss att den koreanska betan skulle lägga ner den 31:te december av en korean. Aja, bara gött att slippa vara tvungen att spela med det lagget.

Visa signatur

Ge oss tillbaka Övriga ämnen!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robster1986
så jävla störigt...på julafton gick "min" server ner .."server shutdown 15:00" (om 15 minuter) och sedan dess har den inte varit uppe... alla andra fungerar däremot?:S skit skumt och skitstörigt nu när man är ledig...jobbar inte koreaner eller vad är problemet... vi är ett par polare på samma server så jag vet att det inte e ett enskilt problem..

Då kanske vi är på samma server. Min gick också ner nån gång på julafton..Förmiddagen ungefär vill jag minnas.
Så antingen är den nere eller så är min gubbe borttagen (hittar ej tillbaka till realmen utan att se numret med antal karaktärer)

Permalänk
Medlem

På ett sätt ska det bli gött att slippa den Koreanska betan p.g.a alla problem med lagg och "Disconnected From Server" som man får. Fast man ska vara glad att fått ha spelat spelet iaf.

Just nu - Disconnected From Server.

Visa signatur

|A64 3200+ @ 2211MHz| |MSI K8N FSR| |1024MB Corsair CMX512-3200XL 2-2-2-5| |Galaxy 6800GT 256MB 370/1000| |Zalman 7000A|
|Realtek AC'97| |560 GB HD| |Antec TruePower 430W| |3DMark05/03/01 - 5115/12326/22320| |Aquamark - 62723|

[i]- WoW -[/i]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av totten
Då kanske vi är på samma server. Min gick också ner nån gång på julafton..Förmiddagen ungefär vill jag minnas.
Så antingen är den nere eller så är min gubbe borttagen (hittar ej tillbaka till realmen utan att se numret med antal karaktärer)

Var det en pvp server med medium population?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
Varför vill ni spela på det sättet, spela så som jag i stället... mycket mera givande i längden

http://www.zfight.com/misc/images/games/worldofwarcraft/wides...

Eh, nej tack, det är klart mkt skönare att köra med fullscreen så man ser allt bra och stort.
http://www.myran.com/wow48.jpg

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk

Här är screenshotsen.

ftp://81.216.228.6/wow/

Under stora raider sänker jag dock till 1280, går lite tungt annars

Visa signatur

Permalänk
Medlem

en snabb fråga som behöver ett enkelt svar

ja köpte final beta key:n o ja undrar när betan släpps då komemr dde ju stå deras sida
wow-europe lr hur ? o do kommer de finns ej grej där man laddar ner eller registrerar så ma kan ladda ner right ??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ikard
en snabb fråga som behöver ett enkelt svar

ja köpte final beta key:n o ja undrar när betan släpps då komemr dde ju stå deras sida
wow-europe lr hur ? o do kommer de finns ej grej där man laddar ner eller registrerar så ma kan ladda ner right ??

För det första, lär dig att skriva normalt. För det andra, läs igenom tråden några sidor bakåt så kommer du hitta svar på din fråga.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gordon
Var det en pvp server med medium population?

Ja det var det, dock kunde det ibland bli kö när man skulle logga in beroende på när koreanerna vill spela brukade dock inte ta så lång tid.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
För det första, lär dig att skriva normalt. För det andra, läs igenom tråden några sidor bakåt så kommer du hitta svar på din fråga.

så ja kan inte få nå svar ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ikard
så ja kan inte få nå svar ?

Du har redan fått svaret

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem

asso det har hänt en skit konstig grej med mitt wow ni vet väll när man tex drar ner spells från spelbooken och lägger ner en på snabbt knapparna som tex 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0,= och det funkar perfekt men det går inte att dra bort dom sen (det har funkat perfekt att göra det innan patchen)
nån som vet hur man får bort dom

Visa signatur

Undead rogue i retail
WOTF= 4ever!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plAjja
asso det har hänt en skit konstig grej med mitt wow ni vet väll när man tex drar ner spells från spelbooken och lägger ner en på snabbt knapparna som tex 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0,= och det funkar perfekt men det går inte att dra bort dom sen (det har funkat perfekt att göra det innan patchen)

Håll inne shift och sen är det bara och dra bort dem som vanligt

Permalänk
Medlem
Citat:

Här är screenshotsen.

ftp://81.216.228.6/wow/

Under stora raider sänker jag dock till 1280, går lite tungt annars

Vad mysko, själv har jag 6800GT och får runt 30 fps med de inställningarna. Kan klockan göra så mycket skillnad?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plAjja

Avbocka rutan till vänster om knapparna.

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem

va????????
vilka rutor det finns ingen avbocknings ruta brevid det är bara massa snabb knappar jag hittar ingeting

Visa signatur

Undead rogue i retail
WOTF= 4ever!