Gratis Anarchy Online Ett År

Permalänk
Medlem

hur får man pengar??

Visa signatur
Permalänk
Medlem

säljer saker som du tycker är onödigt.

Permalänk
Medlem

när jag skulle spela detta med min kompis så kunde jag inte se honom varför?

har kollat att vi hade samma version etc.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambo
vad är det för skillnad mellan de 3 olika servrarna och vilken ska man välja?

hur ser man hur mycket xp man har och när man levlar?

RK-1 Atlantean är den mer populära servern, fler som spelar på den.
RK-2 Rimor är mindre, skiljer inte så mycket vad jag vet mellan de två första.
RK-3 Die Neue Welt är en tysk-server. Ännu mindre folk på den, dessutom är det mest tyskar på den.

Tryck Ctrl+0 så borde det komma ett statusfönster, där du kan se hur mycket Liv, Nano, XP du har.
Du borde få ett meddelande varje gång du dödar något hur mycket XP du får. Ett tips är iaf att du inte slösar tid på grå mobs då de inte ger dig någon nämnvärd xp.

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Medlem

Lirar med min lvl 16 Nano Tech just nu.
Den var fan så mycket roligare än soldier.
Släng ett mess senare till mig om ni vill köra subway eller nåt. Lithia

Visa signatur

Winchester 3500+, Sapphire X850XT,2x512 Kingston hyperX,2x200Gb Diamondmax10,DFI Lanparty Nf4-sli dr
(23:42:26) <@Garland|Greene> peGGy: du är inget annat än en attentionwhore, så dig skiter jag fullkomlit i

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Docksider
hehe igår blitzade jag några missions... lyckades få en del värdefulla saker
2st Concrete Cushions tex^^ sålde dem för 150K.. nu vet jag att jag kunde fått så mycket mer för dem :/.
Vad kostar med suit idag? en typ försökte sälja en för 500K! det låter som ett rejält över pris imho, min förra kostade mig 100K...

EDIT: det är ingen här som är villig att donera lite pengar eller tid? Behöver en Frost Scytche snart :/

Sålde du båda för 150k tillsammans? Tror att man kan få 200k styck för dom. Sålda själv iaf 1st QL 14 Concrete cushion för 200k. Sitter på tre stycken nu som jag ska försöka få sålda
Blitzade dom också, var inte speciellt svårt då det var QL 11 på dom och ganska enkla missions då jag var level ~17.

Med suit vet jag inte vad dom kostar. Fick ett helt set gratis (förutom byxor). Är de värda 500k per bit så är jag stormrik Dock så är den väldigt trevlig

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk

sålde dem för 200K/st.
min Clicksaver harvar :/ jag drog på maxium tries 1000, men han hittade inga Concrete Cushions!

Det var inte 500K per bit, utan hela kitet, och normalt pris verkar inte vara över 200K för allt

Permalänk
Avstängd

undrar en till grej. hur säljer man saker? vad ska man med pengarna till sen?

och vad är cred för nåt? vad ska man med det till och hur får man det

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambo
undrar en till grej. hur säljer man saker? vad ska man med pengarna till sen?

och vad är cred för nåt? vad ska man med det till och hur får man det

Du annonserar vad du har under shopping channel, ni möts, du dubbelklickar eller högerklickar på den andra spelaren så får du upp trading rutan den går knappast att missförstå. Tryck bara inte accept förrens båda parter lagt vad dom ska.
Eller så tar du dina fynd till en general store vilket inte är att rekommendera för typ concrete cushions eftersom du aldrig lär få vad spelare betalar i en general store. Men övrigt "skräp" kan man sälja av sig där. Ungefär samma sak där högerklicka på ett bås och du får upp köp/sälj rutan. Du kan sälja i vilken som helst men för att köpa så måste du kolla vilken typ av bås du letar efter typ vapen, armor etc. Samma gäller också för vendors som står ute i världen, du kan sälja av ditt skräp till killen som säljer bronto burgers t.ex.

Creds = pengar i AO. Behövs i nästan sjuka mängder (enligt mig) senare i spelet. Sämsta flygfarkosten (Yalmaha) går på runt 4,5 miljoner. Får det genom att sälja saker och en liten del genom quests/missions.

Visa signatur

"/me votes for anarchy"
and WoW for all

Permalänk
Medlem

varför svarar ingen när jag skriver i chatten???

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av una
när jag skulle spela detta med min kompis så kunde jag inte se honom varför?

har kollat att vi hade samma version etc.

Spelar ni på samma server? Är ni samma faction? En del ställen i AO har olika zoner för att det inte ska bli fullt med folk, så om du är i zon 1 och din polare i 2 så ser ni inte varandra. Bäst att träffas i en stad, dom har inte zoner.

Sen kan jag inte svara till 100% men det verkar som dom gjort om startområdena, alla pratar om denna ön. Förut så startarde man i en backyard och det fanns 10st i varje "startstad" så det var ingen garanti att man hamnade i samma. Haft det problemet förut när jag försökt spela med kompisar. Då får man helt enkelt bli lvl 2 och springa till sin polare isåfall.

Citat:

hur får man pengar??

Se alla föregående inlägg. Sälj allt du hittar, till spelare eller affärer. Skaffa clicksaver om du orkar (det är värt det) så kan du leta concrete cushions och sånt hög level personer vill ha. En liten del kan du tjäna genom uppdrag.

Citat:

varför svarar ingen när jag skriver i chatten???

Ingame chatten? Tar det som en självklarhet att du inte skriver på svenska. Du har ju massa kanaler att välja mellan om du trycker på i:et tillhöger där du skriver. OOT är den vanliga kanalen den brukar för det mesta vara trafik på. Sen har du ju OOT newbie eller om det var newbie OOT. Det är ju en superbra kanal för just newbies, brukar också va ganska livlig.
Vill du snacka med folk i omgivningen så använder du Vicinity eller om du verkligen vill ha uppmärksamhet /shout (/s). Vill du snacka med en specifik person så har du /tell personensnamn.

Visa signatur

"/me votes for anarchy"
and WoW for all

Permalänk
Medlem

varför kan jag inte se min kompis när jag spelar och han ser inte att jag skriver men jag kan se att han skriver vet ngn varför har exakt samma nerladdning och version...

Visa signatur
Permalänk
Citat:

varför kan jag inte se min kompis när jag spelar och han ser inte att jag skriver men jag kan se att han skriver vet ngn varför har exakt samma nerladdning och version...

omformulera tack förstår inte vad du menar, använd gjärna skiljetecken osv

Permalänk
Medlem
Citat:

Se ovan. Du svarade ju inte på mina frågor. Då blir det svårare att hjälpa dig.

Skriver du /tell hansnamn meddelande så ska han på ett meddelande från dig.

Visa signatur

"/me votes for anarchy"
and WoW for all

Permalänk
Medlem

k

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snakedad
vilken server lirar alla på då? kan inte trådskaparen lägga upp en omröstning?
så man vet vart man har störst chans att möta någon annan swecare..

Ja fixa en:

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=38939...

Visa signatur

"/me votes for anarchy"
and WoW for all

Permalänk

Jag blev riktigt uttråkad..........:(:(:(:(.....spela den här istället:

www.ryl.net

Visa signatur

MSI K8N NEO4 PLATINUM | AMD 64 3200+ | Corsair CMX512-3200XL XMS3200 2x512 | Powercolor X850XT 256MB DDR3 520/540 MHz | Seagate Barracuda, 7200rpm ATA - 80 Gb
3dmark 01: 23635 3dmark 03: 12440 3dmark 05: 4995
60 Shaman - Eonar http://ctprofiles.net/4658795

Permalänk
Medlem

jag skriver åt en kompis.

system:
cpu: amd duron 950mhz
minne : 512
grafik: geforce4mx 420, senaste drivare.
Bredband: 8mbits telia.
hd: nyformaterad.
dx 9c installerat

han har enorma problem med anarchy online. Först så hackade grafiken sjukt mycket. även på lägsta inställningar.

Sedan formaterade han och installerade om windows.

Nu hackar det mer än förut. och så får han grafikfel.

fel1. ingen text syns, se chatfönstret.
fel2. alla fönster med komandon syns inte men de finns där. om man t.ex. för musen ungefär dit som "sitt knappen" ska sitta och trycker så sätter sig karaktären ner.

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Sapphire 9070xt pulse| Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Medlem

sådär, tankar nu från den tyska ftp'n med 1.15 MB/s

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragin Pig

system:
dx 9c installerat

han har enorma problem med anarchy online. Först så hackade grafiken sjukt mycket. även på lägsta inställningar.

fel2. alla fönster med komandon syns inte men de finns där. om man t.ex. för musen ungefär dit som "sitt knappen" ska sitta och trycker så sätter sig karaktären ner.

Grafikkortet är ju inte speciellt hett. Prova äldre drivare... ta http://forums.anarchy-online.com till hjälp, techsupport är bra där gällande spelet.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

ok.
grafikkortet ska räcka, rekomenderad hårdvara är
p2 450mhz, 3d kort med 32mb ram

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Sapphire 9070xt pulse| Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Medlem

när jag ska installera kommer nvidia mix install fram , så jag tömde allt i temp mappen för att se om ngt där spelade mig ett spratt men det hjälper inte vad kan det vara för fel, hjälp...

Visa signatur

Kunskap är inte gratis. Den kostar din tid!

Permalänk
Medlem

vem ska man prata med för att kunna komma ut i riktiga världen som omni???
så man kan få teleport kortet

vilka ranged vapen är heavy

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Una: Borde vara någon av de 3 NPC's som står utanför byggnaden. Tror de är tre iaf

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tack till den som gjorde den här tråden, har sökt ett gratis online spel hur länge som hällst och när jag såg den här tråden var jag bara tvungen att testa spelet och det var en hitt:D

Permalänk
Medlem

Måste hålla med ovanstående talare. Fastän spelet har en del år bakom sig, så är det underhållande. Grafiken är kanske inte den bästa, men absolut tillräcklig.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

hur använder man implants???????????????

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Här är något ni noobs bör läsa igenom
Snowglobe's AO Terminology List
AO Bookmarks

AOVaults guide

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragin Pig

system:
dx 9c installerat

http://www.ranchan.net/asp/untitled.JPG

såja det löste sig. installerade gamla nvidia drivare.

Visa signatur

Permalänk

e dehär verkligen helt gratis i ett år...tycker det känns lite skumt.

Visa signatur

<Macbook Pro 15":: 2.0Ghz :: 1.5gig ram>