Gratis Anarchy Online Ett År

Permalänk

Yay! Går i hela 2kb/sek. Sitter på en 8/1 telia lina... Är det några inställningar man måste göra i bittorrent? (har aldrig använt det förr...)

Visa signatur

"Apokalypsens fyra Wärschare tågar in" - nienithaur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av khendon
Verkar lite knepigt att lära sig nån bra taktik... min adventurer slåss mest genom att bara stå och skjuta och ta stryk. Lite simpelt, förhoppningsvis blir det väl bättre med tiden.

Nej.

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Medlem

Har lirat lite nu. Rätt kul. Stort känns det, men så har man ingen direkt erfarenhet av MMORPG. Borde fixa en svensk klan bland dem som gillar att spela AO här :). Kanske finns redan. Hur som helst så jag heter CehNedrah ute i vida AO-världen.
Ses där

Visa signatur

"Ett spel behöver inte vara bra för att det ska vara kul att spela, men ett spel måste vara kul att spela för att vara ett bra spel."

Permalänk
Medlem

Jag heter Kagemushae och är i Rubi-Ka 1. Ska försöka kontakta några Sweclockers nästa gång jag loggar in.

Permalänk
Medlem

försöker tanka men jävla torrent vill ju inte
Har ni skrivit in era äkta adress uppgifter?

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Sapphire 9070xt pulse| Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Medlem

tjänar ingenting till. Spelet suger! har inte spelat någe sämre än Anarchy Online... Inte konstigt dom går ut med en sådan kampanj.

Visa signatur

:: "Ut med det gamla, och in med det nya." ::

Permalänk
Hedersmedlem

Oh vad roligt att folk upptäcker spelet igen och tycker det är kul

Har spelat AO i tre år, finns på Atlantean... har hört från mina gilleskamrater att det börjat poppa upp x antal nya karaktärer hehe, skitkul. För tillfället lirar jag lite WoW men kan inte släppa AO, det är ett underbart spel.

Skicka ett /tell till Lniya om det är något ni vill. Ska försöka logga på ikväll...

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

men fan va segt bit torrent är, har tankat 31% i jävla 56k hastigheter nbu blir jag riktigt less på det här. Om det inte vore så att jag villjat testa detta spel sedan det kom så skulle jag gett upp..

Ingen som har det hostat på en ftp eller nått?

OM man skulle tanka det från typ dc, blir det rätt filer då?

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Sapphire 9070xt pulse| Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Medlem

spelade 20min och jag fastnade i ett berg =(

Sen avinstallerade jag skiten. Hittade inget vapen heller =( Tog ju bara 2dagar att ladda ner med 27kb/s

Permalänk
Medlem

estimated time left 56h 3k/s vill spela nu.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har tankat hem det nu, ska börja spela inom en kort stund. Återkommer med mer info om en stund

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Snälla kan inte någon lägga upp spelet på en ftp. Btn går ju så sjukt slött för många av oss.

Permalänk
Medlem

Alla som tankar via bittorrent se hit!

om ni är bakom en brandvägg/router så se tills å ni har portat 6881 och 6889 annars kör bittorrent i passive.

tankade i 3k/s innan jag portade, nu tankar jag i 130k/s

update:

Äntligen då har man reggat sig och fått ner spelet, nu ska liras

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har spelat ett tag nu, kom till level 6 med en "Fixer", sedan kom jag fram till att jag gjort fel med skillsen, så det blir nog en ny gubbe nu

Fixedsys heter jag förresten.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

shit dethär spelet är väldigt beroende framkallande. hur funkar skillen!? har fattat att man måste öka vissa grejer där

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har spelat lite AO (större delen av dan faktiskt, kom till level 14), det är inte direkt ett dåligt spel. Men UO, EQ 1, EQ 2 och WoW är samtliga bättre MMORPGs.

Permalänk
Medlem

Har registrerat en användare. Men varför står det:

Subscription Type: Anarchy Online 1-month recurring

Borde det inte stå Free Until Jan 2006?

Permalänk

Är en lvl 9 Agent, de är hur häftiga som helst!

Visa signatur

Macbook

Permalänk
Medlem

shit, man tappar totalt tidsbegreppet i såna här spel. Stängde av spelet nu och klockan var 01:00!
men kul är det.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av grensman
Har registrerat en användare. Men varför står det:

Subscription Type: Anarchy Online 1-month recurring

Borde det inte stå Free Until Jan 2006?

ah så stod det för mig med, är nog lungt.

Vilka världar/servrar kör ni på?
jag trodde att jag kunde växla men inte. så nu är jag fast på atlantean.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

är i en stor stad fixat lägenhet osv men fan jag hittar inte exit från staden nu

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk
Medlem

300 kB/s =D
Aldrig spelat AO, får se om det är något att ha.
Skulle vara kul om det fanns folk man kunde spela med sen.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sloppy
Har spelat lite AO (större delen av dan faktiskt, kom till level 14), det är inte direkt ett dåligt spel. Men UO, EQ 1, EQ 2 och WoW är samtliga bättre MMORPGs.

Du baserar dina åsikter på en-två timmars speltid i AO? heh det är inte samma typer av spel ens engång. Har personligen inte provat UO, EQ eller EQ2 men jag har WoW och det spelet är j*vligt skoj för att vara ärlig, men kan ärligt talat inte säga att det är ett BÄTTRE mmorpg.. det är minst lika roligt.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

hmm min torrent dog på 99%...
perkele vem måste man dräpa för att detta ska funka..

Visa signatur

Winchester 3500+, Sapphire X850XT,2x512 Kingston hyperX,2x200Gb Diamondmax10,DFI Lanparty Nf4-sli dr
(23:42:26) <@Garland|Greene> peGGy: du är inget annat än en attentionwhore, så dig skiter jag fullkomlit i

Permalänk

Väntar på att det ska starta någon gång. "Checking DirectX capabilities"

Edit: Jäkla krångligt spel... Spelade i 20 minuter och fattade ingenting. Nåja, jag får väl ge det ett nytt försök senare.

Visa signatur

"Apokalypsens fyra Wärschare tågar in" - nienithaur

Permalänk
Medlem

kan inte någon på 10mbit+ lägga upp en mirror.

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Medlem

Jag måste säga att inlärningskurvan är betydligt högre/längre än de flesta mmorpgs, men det är bara att man ger det lite tid så ska man nog komma att förstå något

Har en fråga ang. Submachineguns... vad skulle det bästa köpet vara efter den första smg'n man får när man börjar? Det jag har nu är 2 av den första, upgraderade med nån Stockpryl. Dom två samtidigt är mycket bättre än vapen jag hittat i affären för ca 2,5k. Nu vet jag inte hur mycket pengar man bör lägga på ett vapen för att få ett bra sådant.

Förövrigt är jag level 9 Fixer.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nightcrawl
Jag måste säga att inlärningskurvan är betydligt högre/längre än de flesta mmorpgs, men det är bara att man ger det lite tid så ska man nog komma att förstå något

Har en fråga ang. Submachineguns... vad skulle det bästa köpet vara efter den första smg'n man får när man börjar? Det jag har nu är 2 av den första, upgraderade med nån Stockpryl. Dom två samtidigt är mycket bättre än vapen jag hittat i affären för ca 2,5k. Nu vet jag inte hur mycket pengar man bör lägga på ett vapen för att få ett bra sådant.

Förövrigt är jag level 9 Fixer.

Till fixer finns det några SMG's som är värda att satsa på.

Den du kan köpa i en vanlig shop är Mausser Patricle Streamer. Den duger hyfsat men den kan byggas om till en Mausser Chemical Streamer, måste dock göras av en engineer.
Ett annat vapen som är bra, men som bara finns som boss loot i missions (iaf vad jag vet) är Manex Cathastrophe.

Recept för att bygga vapen och armors finns på: Anarchy Arcanum

Visa signatur

[b](..O'-')...O * \(x_X)/[/b]

Permalänk
Medlem

Tackar för tipset.

Mausser Particle Streamern var den jag köpte, kostade runt 2,5k, men det var rätt mycket sämre än två stycken moddade "nybörjar smg's" dual wielded så att säga.

Ännu en fråga ang. Fixer är vad för Ranged skills som man bör satsa på? Är det bara SMG och typ Burst skillen man ska satsa på?

Återkommer nog om ett tag

edit:

Ännu en fråga
Hur fungerar mission terminals? Det dyker inte upp några missions i dom som jag har hittat...

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nightcrawl
Tackar för tipset.

Mausser Particle Streamern var den jag köpte, kostade runt 2,5k, men det var rätt mycket sämre än två stycken moddade "nybörjar smg's" dual wielded så att säga.

Ännu en fråga ang. Fixer är vad för Ranged skills som man bör satsa på? Är det bara SMG och typ Burst skillen man ska satsa på?

Återkommer nog om ett tag

edit:

Ännu en fråga
Hur fungerar mission terminals? Det dyker inte upp några missions i dom som jag har hittat...

Alla saker i spelet har en QL (quality level) Vissa har en speciell QL och andra finns i områden från 1-200 t.ex.

Maussern finns i QL från 1 till 200. Desto högre QL desto mer skada gör den och högre skills kräver den.

Gällande vapenskills är det SMG och burst du bör satsa på -> det är Fixer's huvudvapen.

Du klickar på en mission terminal så kommer ett interface upp. Där kan du trycka "Request Mission" så rollar den fram 5 missions, varav du kan välja ett. Kolla igenom vad det är för mission och bestäm dig för ett - accept mission. Om du inte är nöjd kan du rolla 5 nya, om och om igen tills du hittar ett som är bra nog.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Någon som är sugen på att ta några screens och slänga upp?

Visa signatur