Gratis Anarchy Online Ett År

Permalänk
Medlem

Körde för ett tag sen och då var det ganska öde på servernarna så dom vill nog ha mer folk också...

Visa signatur

Angelheaded hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night

Permalänk
Medlem

Då var spelet igång, Atlantean spelar jag på namn Xerbee är fixer tror jag Vet inte vad de är då jag inte orkade läsa texten under utan vill bara se på känslan i spelet...

Permalänk
Medlem

Finns det olika raser och sårter och skit som i WoW?

Permalänk
Medlem

Ni som spelar: Hur är spelet? Mycket folk inne efter erbjudantet?

Permalänk
Medlem

säkert så att man srkiver på ett avtal så man blir tvungen att betala för antalet timmar man spelat det sedan år 2006

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Medlem

Man får inte tillgång till AO's forum, det får man inte förrän man börjar betala.

Fult :/

Visa signatur

Give a man a fire and he'll be warm for a night. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.

Permalänk
Medlem

Nån som är sugen på att starta en "clan" eller?
Heter Talina btw.

Visa signatur

>Amilo PA3553<

Permalänk
Medlem

sa detta tidigare, men fick dock inget svar, så jag säger det igen, kan någon lägga upp det på ftp?

Permalänk
Medlem

Gratis är gott. Men det verkar lite krångligt.

Permalänk
Medlem

Torrenten går ju fort! 400kb/sek

Visa signatur

"man skall inte kasta pil i gummibåt"

Permalänk
Medlem

Har själv spelat AO sedan det släpptes, har många hög lvls chars. samt gjort det mesta som går to date. Bästa onlinespelat jag någonsin spelat,
många som spelar ao är även 25+, för dom som gillar det.
Det som jag kan tycka e dåligt är att när man kommer upp i lvlarna så tar det såååå mycket tid allt man ska göra, det är alltså mycket tidskrävande.
Så sätt dig inte o spela om du inte har många timmar Allt som allt är det dock ubervärt att testa!! gör det!

Visa signatur

Det som gäller är DS + G6 lite :D

Permalänk
Medlem

Mjoh, verkar vara lite högre medelålder på communityn än andra spel, vilket ju är positivt för oss gamlingar )

Visa signatur

Give a man a fire and he'll be warm for a night. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.

Permalänk
Medlem

Har spelat spelet hela dagen. Svårt som fan att slita sig
Har haft massor av tur hela tiden. Fått massa saker av andra svenskar som jag mött osv

Rekomenderar starkt spelet till alla som har lite tid över på dagarna

Visa signatur

>Amilo PA3553<

Permalänk

Kanon... tackar .... detta skall onekligen testas....

Visa signatur

När andra slår med nävarna, slår jag med häpnad!!!

Permalänk
Medlem

Tycker det var ganska tråkigt, men gratis är gott Tröttnade på grafiken och styrningen efter att ha spelat WoW US betan.. kanske ger de en chans till någon dag efter jul.

Permalänk
Medlem

Varför laddar det ner i bara 4KiB/s för mig
(noob, laddade ner BitTorrent nyss)

Jag brukar ju annars ha 800kb/s på vanlig nerladdning.

Permalänk
Medlem

Tycker man hittar nya saker hela tiden nackdelen är bara att inventoryn är så liten =P På vissa saker står det att man måste vara en viss klass och ha klan för att kunna använda. Vad menas med det, eller måste jag gå och leta upp en klan ? Och hur chattar man med folk som står bredvid en? Har inte riktigt fattat mig på chattsystemet ännu.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Tänk på detta bara:

"Should Funcom deem that a too high-increase in server load or other unforeseen events will lessen the experience for existing players the offer will be terminated at our discretion."

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem

Grymt, blir att sätta sig och spela lite imorgon.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

inventoryt går att resiza som man vill ha det, klivka o dra bara. Clan menar att du månste vara på clan sidan, in på omni eller neutral

Visa signatur

Det som gäller är DS + G6 lite :D

Permalänk
Medlem

woo! har alltid velat prova detta spel

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk

Bara 555 timmar kvar då...

Finns det inget bättre ställe att tanka från?

Visa signatur

"Robots have shiny metal posteriors which should not be bitten."

Permalänk
Medlem

Wooow hela 0.55kb/s! Otroligt.

Någon som vill lägga upp den någon annanstans eller
har lust att skicka det över msn eller irc eller msn:m?

korkad@potentia.org, finns som k0rkad i #sweclockers.com #sweclockers

Visa signatur
Permalänk

Min torrent började på 2KB/s och nu har jag fått hem 1% så nu ligger den på 150KB/s och fortsätter gå uppåt.

Visa signatur

Procrastinators; rulers of tomorrow.
Klicketh!

Permalänk
Medlem

Min torrent vägrar starta nerladdningen

Permalänk
Medlem

jag får ingen bild i spelet :/

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

fick hem spelet på typ 10 timmar med en slö 0.5 lina...

tycker det var krångligt, fult och flöt inget bra på min "data". tacka vet jag guildwars.

Permalänk
Medlem

Jag säger bara en sak... fyfan vilket jävla bra spel... och så jävla stort... har en Fixer som är level 13... givetvis heter gubben Thiesen... är med i organisationen "The Stand"...

VARNING!!!

SPELET ÄR BEORENDEFRAMKALLANDE!!!

Har man väl satt och ska köra ett uppdrag så sitter man där...

Permalänk
Medlem

LOL, ett företags desperata jakt på spelare. Näe, innan man börjar spela den här skiten igen så måste de nog fanimej betala för det.

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Medlem

Verkar lite knepigt att lära sig nån bra taktik... min adventurer slåss mest genom att bara stå och skjuta och ta stryk. Lite simpelt, förhoppningsvis blir det väl bättre med tiden.

Visa signatur