Permalänk
Medlem

Chassi bytet nästan klart (BILDER)

Permalänk
Medlem

snälla, dra ner på storleken på bilderna, jag orkar inte kolla på såna där stora saker...

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk
Medlem

snyggt!. vart köpte du dina dämpningsmattor?

Visa signatur

🎮 ⇢ R7 5800X3D • MSI B450 Gaming Pro Carbon • 64 GB Vengeance LPX • Sapphire Nitro+ 7900 XT
⌨️ ⇢ AKB Vero • Mekanisk Fjell
🖱 ⇢ DeathAdder V3 Pro • GPX Superlight Pro 2
🔈 ⇢ DT 1990 Pro • HD6XX • JDS Labs Element 3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zmutch
snyggt!. vart köpte du dina dämpningsmattor?

Jag köpte dom på den lokala Hifi-butiken i Nybro..(Dialect)..Riktigt bra kan jag säga..dom är avsedda för baslådor igentligen..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av codename[black]
snälla, dra ner på storleken på bilderna, jag orkar inte kolla på såna där stora saker...

Fick ju scrolla så armen gick ur led !

Fixa storleken till nästa gång

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ziim0n
Fick ju scrolla så armen gick ur led !

Fixa storleken till nästa gång

hmmm i windows xp så förminskas ju bilden automatiskt när den e fårdig laddad..men det kanske bara e i XP??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maxer
hmmm i windows xp så förminskas ju bilden automatiskt när den e fårdig laddad..men det kanske bara e i XP??

Ungefär 2% av swecarna kör med automatisk bildstorleksjustering.

Permalänk
Medlem
Citat:

Eller de kanske bara är i Internet Explorer?

Visa signatur

[color="blue"]DET HETER CCFL, INTE NEON[/color].Neon är en ädelgas och används inte i en DATOR.
Har du försökt att söka? :)

Permalänk
Medlem

Mitt firefox förminskar bilderna.

Visa signatur

5d mkII 35 1,4 L 24-70 2.8 L 135 2 L 70-200 2.8 L IS

Permalänk
Medlem

inte för att vara taskig men varför ta bilder på det här? ett helt vanligt chassi då enbart satt in lite fläktar och dragit lite tejp runt ide kablarna och så får man ju inte glömma fan controllen men snälla det är inget spec med detta, kolla vad formuet heter

Visa signatur

Game: Ryzen 9 9900X, 32Gb DDR5, EVGA GeForce GTX 1080 Ti 11GB SC2 Hybrid Gaming
HTPC: Ryzen 5 5600X, 16Gb DDR4, GTX 1050 Ti 4GB
NAS1: Ryzen 5 4600G , 16Gb DDR4, 464TiB
NAS2: A10-7860K, 16Gb DDR3, 381TiB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shen
inte för att vara taskig men varför ta bilder på det här? ett helt vanligt chassi då enbart satt in lite fläktar och dragit lite tejp runt ide kablarna och så får man ju inte glömma fan controllen men snälla det är inget spec med detta, kolla vad formuet heter

Det jag tänkte va bara att få lite kommentarer på mitt system..åsikter om något kan göras bättre osv...Och nej det är INTE någon fruktansvärd modd..Det kryllar väll av "onödiga" trådar i det här forumet om man ser det som du..

Permalänk
Medlem

Är det Antec plusview 1000AMG chassi?? om det är det är du nöjd med det då?? funderar på att slå till på ett!

Visa signatur

🎮 ⇢ R7 5800X3D • MSI B450 Gaming Pro Carbon • 64 GB Vengeance LPX • Sapphire Nitro+ 7900 XT
⌨️ ⇢ AKB Vero • Mekanisk Fjell
🖱 ⇢ DeathAdder V3 Pro • GPX Superlight Pro 2
🔈 ⇢ DT 1990 Pro • HD6XX • JDS Labs Element 3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zmutch
Är det Antec plusview 1000AMG chassi?? om det är det är du nöjd med det då?? funderar på att slå till på ett!

Ja det är ett sådant!...Mycket prisvärt! Jag e hel nöjd alltså! bästa chassit jag har haft!

Permalänk
Medlem

mest lol @ din eltejp:D

Visa signatur

Jag är jag och du är du?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av malte
Ungefär 2% av swecarna kör med automatisk bildstorleksjustering.

E det ens så många??

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ploppan
mest lol @ din eltejp:D

Har du några bilder?...

Permalänk
Medlem
Citat:

Har du några bilder?...

http://medlem.spray.se/maxer/PICT0058.JPG

vid nätaggregatet...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snapdragon
http://medlem.spray.se/maxer/PICT0058.JPG

vid nätaggregatet...

hahaha!..ja jag vet men som sagt så är finns det fortafarande kabel städning och små plock kvar som jag SKREV högst upp i tråden

Permalänk
Medlem

Bilderna funkar inte för mig :/

Visa signatur

Dator: Antec 1080, 430w:Msi k8n neo nForce3: 2x512KIngston ValueR 3200 400mhz: AMd 64 3200+(clawhammer) @ 3600+: X800XT PE 520/560: 1x seagate 160gb SATA 7200rpm, 1x seagate 200gb SATA 7200rpm: Soundblaster Audigy2 ZS: Razer Diamondback Plasma och 1 Magma +Hyperglides: Logitech Media keyboard: Sennheiser pc 160: Samsung 959NF 19" @ 1280x1024 100HZ

Permalänk

funkar inte ffs

Permalänk
Medlem

Om du själv kollar vad forumet heter så ser du Modifikationer-Eget bygge-Chassin, det här borde väl ändå ligga under chassin? Eller läser du bara första ordet i varje mening?
En dator behöver inte vara moddad för att vara med i forumet/galleriet men det finns visst en del personer som inte fattar det.

Föresten, bilderna funkar inte

Edit: Stvafle

Visa signatur

"Get your facts first, and then you can distort them as much as you please." - Mark Twain
På internet kommunicerar vi huvudsakligen i textform, så skriver du som en idiot kommer du således att uppfattas som en idiot.

Permalänk

e det bara jag som bytar chassi på ca 20 minuter :P?

Permalänk
Medlem

Ni får kolla i mitt galleri om ni vill kika på bilderna för mitt tripod konto är helt konstigt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ja det är ett sådant!...Mycket prisvärt! Jag e hel nöjd alltså! bästa chassit jag har haft!

samma här.. har 3 STYCKEN!!!

bilden är på min p4 2.8GHZ , min amd står på golvet okomplett utan cpu

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

Jag använder maskeringstejp när jag gömmer min kablar,

Mån inte sitta superhårt men bättre än eltejp och dessutom lämnar det inga klisterspår eftersig.

Visa signatur

ang. de, dem och dom. Det är i skillnaden mellan subjektsform och objektform som skillnaden mellan de och dem ligger; De åt bananen men bananen åts av dem.
Tips: de kan bytas ut mot han och dem mot honom. Om du inte kan skilja använd dom, funkar till allt!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Akira_san
e det bara jag som bytar chassi på ca 20 minuter :P?

Tar du kafferast då också, eller jobbar du bara långsamt

Detta är ironi!!!

Visa signatur

If the facts don't fit the theory, change the facts. Albert Einstein

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _baRRy_
samma här.. har 3 STYCKEN!!!

http://hem.bredband.net/barrytheblade/barrysdator_resize.jpg

bilden är på min p4 2.8GHZ , min amd står på golvet okomplett utan cpu

Barry:Har du inte fått din cpu änn?? Ja visst det är underbara chassi!

Permalänk
Medlem

Snyggt.....Billgt chassie på www.ACP.nu