Nån som hört nått mer om bostreams uppgradering?

Permalänk
Medlem

Nån som hört nått mer om bostreams uppgradering?

Sitter på bostream 2.5 mbit.. vilket duger fint men ja tackar fortfarande inte nej till en gratis uppgradering som det snackas om (ringde kundtjänst i för 3 månader sen och då sas det att en uppgradering e på väg) nån som hört nått mer om det?

Helt tyst för mig del.

Kan inte heller beställa bbb då deras station e full vid mig.. men jag har ju redan en plats och man kan inte uppgradera bostream genom att beställa det längre

surt.

lite av ett moment 22

mvh Tommy

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Medlem

kan inte bbb uppgradera dig då de har fullt i stationen ser det nog dåligt ut för "gratis" uppgradering...

Permalänk
Medlem

Jag blev uppgraderad för en ca en månad sen och är väldigt nöjd med min tjänst iaf.

Jag vet inte hur dom andra som fått Xstream+ hamnat, jag verkar hamnat på bostreams scream nät iaf.

Va jag har hört ska alla bostreams 2.5 tjänster vara uppgraderade till 5/0.8 innan sista march på dom stationer där BBB ADSL eller Scream ADSL finns.

Permalänk
Medlem

Fick uppgraderat till 8/1 istället för lovade 5/0.8 (Stod 5 i första brevet, 8 i andra brevet med IP å sånt) och detta för kanske 2-3 veckor sen.. Tror att BBB jobbat för fullt med att beta av så mycket de kan.

Permalänk
Medlem

Man kan ju undra vad som händer egentligen... sitter själv och väntar...

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?threadid=371081

Dessutom så finns det ingen som helst säkerhet i tjänsten hos Skanova mot att bli floodad...

Permalänk
Medlem

Blev uppgraderad till 5/1 i november... fick brev på posten ett par månader tidigare att dom skulle uppgradera alla.. sedan en månad innan fick jag brev med nya uppgifter, sen fick jag modemet, efter en vecka kopplade dom ur det gamla, fungerar smärtfritt för mig... har en polare som skulle haft samma, han fick det lite senare dock, men han fick 8/1 istället, precis som frohike.

Men som jag uppfattat det har vissa fått 5/1, och vissa 8/1, de med 5/1 har bostream.se-hosts, de med 8/1 har bbb-hosts.

Visa signatur

Goatpower.Se | DayofDefeat.Nu | DayofDefeat.Net
HDTV für die ganze familie!

Permalänk
Medlem

har fått mitt brev nu..om cirkus 2 veckor har ja 8mbit tydligen :D..får väl se hur lång tid det tar :I

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk

Blev uppgraderad från 2.5 till 5 för några månader sen... nu ska vi flytta anslutningen till en ny lägenhet och därigenom få "gratis uppgradering" till 24, får väl se hur många månader det tar dock...