Permalänk
Medlem

Tillbehör, väskor och dylikt?

Tja. Har en Acer Travelmate 4502 på ingång och undrar nu över lite tillbehör till den.

Kensingtonlås, vart hittar man ett sådant? Behövs det?

Vilken typ av väska är bäst? Ryggsäck eller attaché-modell? (stavning?)

Polaren har en Boblbee till sin, och den funkar väldigt bra. Finns det någon speciell modell som lämpar sig bättre än någon annan?

Tacksam för svar samt om ni har något som ni själv använder er av till eran bärbara dator kan ni ju tipsa om det i tråden så kan andra få nytta av det också.

(edit: stavfel)

Visa signatur

Moderator på Sveriges största sida om saltvattensakvarier.

Permalänk
Medlem

Crumpler gör fina väskor, de har både axel- och rygg-väskor. De är "anpassade" för bärbara macar, men de bör fungera med vilken bärbar som helst Kullander i Malmö säljer dem, fast de kanske inte blir så glada om du lägger upp din Acer på bordet och vill ha en väska till den (de är Apple-ÅF) www.kullander.se

Finns även att beställa på macoteket.se

F.ö. har jag nyss övertagit min brorsas gamla Boblebee, riktigt tuff, kanske lite klumpig (eftersom den är hård) - Å andra sidan kan man knocka folk på tåget med den när det är trångt...

Visa signatur

The only problem with Microsoft is they just have no taste. They have absolutely no taste. And I don't mean that in a small way, I mean that in a big way, in the sense that they don't think of original ideas, and they don't bring much culture into their products.

Permalänk
Medlem

Hehe, känns som man på rent jäkelskap ska dra in till Kullander & Kullander å höra vad de har o erbjuda.. Men jag skall nog försöka o få tag i en Boblebee faktiskt... Ska ner till Thailand(igen) i mars/april å då vill man ju ha nåt ordentligt till datorn på resan.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Lånar tråden lite..
Sitter själv å väntar på en 4502:a så jag vill gärna också veta vad man behöver för "livsviktiga" tillbehör och var man kan hitta dessa?

/Linus

Permalänk
Avstängd

ni vet väll att boblebee har fabriksförsäljning i malmö

Visa signatur

citera

Permalänk
Avstängd

Visa signatur

citera

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bergis

Har dem flyttat fabriken från torekov?

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

vet ej?

men de har fabriks försäljning nära stationen evargeffll

Visa signatur

citera

Permalänk
Medlem

Jag använder en Curtis ryggsäck som jag inte förstår hur jag klarade mig utan. Targus gör också bra väskor, hade en sån tidigare. Väldigt bra kvalitet. Den såg fortfarande ut som ny efters två års mer eller mindre daglig användning.

I väskan brukar det alltid ligga en bluetoothadapter, en usb-mus, en korskopplad samt en vanlig nätverkskabel, några pennor och några tomma cdr. Man vet aldrig när det behövs...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ja, jag har sett den där. Aldrig variut inne men det får väl bli av snart, de som vill sälja på blocket tex bor så jäkla långt bort!!

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

vet du vad de kostar på fabriksförsäljningen

Visa signatur

citera

Permalänk
Medlem
Citat:

vet du vad de kostar på fabriksförsäljningen

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Laggeman
Aldrig varit inne men det får väl bli av snart

men gå in på http://www.boblbee.com/ välj Sweden så kan du kolla priserna där.

Visa signatur