Permalänk
Avstängd

underflow

Jag ska göra underflow på mitt chasi och undrar vad är det bästa sättet. Jag är tacksam för alla svar

Visa signatur

// Borttagen av Ulvenstein

Permalänk
Avstängd

Underflow ? (newb)

Visa signatur

Kinkiga moderatorer och tråkiga forumsdelar, snart lämnar jag swec.

Permalänk
Avstängd

när det lyser under datorn

Visa signatur

// Borttagen av Ulvenstein

Permalänk
Avstängd

hmm skär sätt dit en plexiglas som glov unnuti chassi lr så klistrar du ccfl rörer unte chasit?

Visa signatur

HAtad?

Permalänk
Medlem

öööh....borde det inte heta underGlow?

Glow = glöd
Flow = flöde

När man skriver underglow förknippar jag det iallfall med luftflöde.

Enkelt tips: sätt fast ett par ccfl under burken.

Visa signatur

[Arrogance]-[5800X+6900XT]-[Win10]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hatad0
hmm skär sätt dit en plexiglas som glov unnuti chassi lr så klistrar du ccfl rörer unte chasit?

Va?

Visa signatur

"Penol, the makeup of mobbade makeup artists" - Ritarn, MNK, P3

Permalänk
Medlem

Köp en glowwire och fäst under

Visa signatur

iLove iRiver

Permalänk
Medlem

sYph: underglow förknippar jag med underglöd/ljus... underFlow därimot med luft/vätskor
(sry kunde inte låta bli att rätta rättaren )

Visa signatur

"If you are looking for perfect Saftey, you will do well sitting on a fence watching the birds"
Wright Brothers 1901

Permalänk
Medlem

köp några lysdioder koppla ihop dem borra hål för dioderna i chassits golv med jämna mellan rum stoppa ner dioderna och limma fast dem koppla in dem och viola där har du ditt underglow.

Om du inte menar underflow vilket nog mer är att du har chasiifläktar som drar underifrån istället för på baksidan

Visa signatur

System: Amd S939 3500+(NC) Thermaltake Bigwater| Mobo: Asus SLI DELUXE | Grafik : xfx Geforce 6800GT PCI-E med NV silencer 5 | System HD: Raptor 36.7GB | Lagring: 2st Maxtor DiamondMax 200GB/st | Minne: OZC Platinum | Chassi: Antec gammalt grått lanboy