Permalänk

Hahahah akta han i en mörk gränd haha usch vad pinsamt

Visa signatur

P4 2.8Ghz@3Ghz - 2x256MB PC3200 DDRSDRAM - Leadtek 6800GT@Ultra - "19 SyncMaster 957MB -- 3dmark03 >-> 12296pts - 3dmark05 >-> 5360 pts

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xyph0
men va fan alla rappare använder ju "n-ordet" hela tiden så varför ska inte han få göra det?

Det är en jävla skillnad på "nigga" och "nigger"....

Visa signatur

It´s Sony or nothing

Permalänk
Medlem

Videoklippet där bilderna är hämtade från:

http://www.mtv.com/games/video_games/peep_show/50_cent_bullet...

Jag sågar inget spel på förhand och tycker det är mindre viktigt "vem" huvudkaraktären är, så länge spelet är underhållande. Jag förstår dock inte hur folk kan hoppas på att spelet blir dåligt då jag själv tycker att bra spel blir alltmer sällsynta nu för tiden. Jag hoppas i alla fall på fler bra spel i framtiden istället för fler dåliga, men det är jag det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hwoejk
Människor kan ta illa upp pga av n - ordet...ta det lite lungt med sånt

Jag kanske är neger själv?

Ber om ursäkt om någon tog illa upp

Visa signatur

- AMD 2500+ @2,41Ghz - ABIT Nf7-s - Leadtek GeForce 6800GT 256mb - 2x TwinMOS 512mb - 2x IBM 120gb + 1x Seagate 200gb hdd - Hyundai L90D+ 19" TFT

Permalänk
Medlem

Ajajaj.. detta verkar bli jättedåligt.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mytos
men lol hata 50 cent och gay unit
Han kan ju inte ens rappa, låter som en ekorre. Ja jag säger o det, dumma bling bling rappare
Jag hoppas inte att spelet blir bra

om spelet blir bra ?

Låt mig svara, du går o slänger dig i väggen helt enkelt...

Visa signatur

| 8700K | ASUS Z370-F STRIX | Deepcool 240 EX | G.Skill Trident Z 16GB 3000Mhz | ASUS GTX 1080 Strix | SAMSUNG 970EVO 500GB | Evga 1600W P2 | ACER XB271HU | NZXT H440W |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xyph0
men va fan alla rappare använder ju "n-ordet" hela tiden så varför ska inte han få göra det?

För att han inte är en neger själv... Ojsan, där sa jag visst det själv.
Är det bara att vänta på att det ska knacka på dörren nu

ONT: ROFL!
Själva konceptet på spelet är ju skrattretande, en knarkande wannabegangster ska stoppa knarkande gangsters från att knarka och smuggla?

Som sagt. ROFL!

Permalänk
Avstängd

aps du är riktigt tuff, en mafia, nu känner du dig stolt för att du har sagt något sådant på sweclockers din lilla fis

Visa signatur

..::AMD64::..

Permalänk
Sötast

oh my.. god...

Permalänk

Tråd låst =P :S

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasermannen
Tråd låst =P :S

Det var värst vad alla nya moderatorer missar att låsa tråden hela tiden

Jag menar, gör något unikt. Det är inte fyndigt att skriva "*tråd låst*" för att signalera att man tror att tråden kommer bli låst. Det är gammalt nu.. Hitta på något roligare. Jag har inte sett någon klistra in en fyndig gif-bild än. Gör det!

On Topic: .. Äh.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
Xyph0: Är jävligt lätt att säga om man är vit. Gå fram och säga "n-ordet" till en svart är som om jag skulle gå fram till din flickvän och skrika "din jävla hora" helt utan anledning. Tänk på det! [/B]

Dålig jämförelse. Såna där gangster-rappare säger ju neger hela tiden till varandra, men vem brukar kalla Xyph0s flickvän "jävla hora" hela tiden och hon tycker det är ok?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majed
om spelet blir bra ?

Låt mig svara, du går o slänger dig i väggen helt enkelt...

Jupp

Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Samsung 27G60SD QD-OLED |

Permalänk
Medlem

50 Cent e grym! Hoppas spelet blir grymt

Permalänk
Avstängd

Varför skall man inte få säga neger, tex. i Sverige fanns ordet tex. negerboll innan utlänningarna kom te Sverige och kallade detta rasistiskt så det typ förbjöds...Hmm, varför komma till ett nytt land och klaga?!
Jag skulle inte bosätta mig i USA och klaga på deras ord för tex. bög...

Hmm, är inte rasist själv eller nåt sånt!
Ha de gött, spelet blir säkert bra!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem

såg ni en bugg i filmen? svart läderväskan halv ner i bordet

50 cent = halvdollarn = halv = half life
titeln "half $"

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET