Permalänk
Medlem

Ljudet försvinner i 1-2 sek!

Hej!

Jag har fått världens jobbigaste problem med min dator, när jag sitter och lyssnar på musik så bara försvinner allt ljud i ungefär 1-2 sek och sedan kommer det tillbaka igen som inget hade hänt!

Jag har ett Creative Desktop theater 5.1 ljudsystem som jag spelar upp i, kan det vara det som är problemet?

Någon som har något förslag på hur jag skall tillrätta detta?

Tack På Förhand

Visa signatur

Aaken e ju den att om alla hade slutat bry sig, vart hade världen varit då?

Permalänk
Medlem

Radion Buffrar?

Vet att när jag hade det så var mitt ljudkort trasigt

Permalänk
Medlem

Ungefär samma sak för mig när jag släcker/tänder en lampa, vars kontakt sitter i samma grenuttag som datorn.

Visa signatur

Hacking hasn't been this easy since the axe was invented. - Tomshardware

Permalänk
Medlem

Har du en sån här liten dosa som du kan reglera ljudet på? Isåfall brukar det bli glapp i dom.

Visa signatur

Jag vill inte diskriminera någon så jag har bestämt mig för att hata er allihopa lika mycket.

Permalänk
Hedersmedlem

Flyttad.

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

har samma problem jag oxå...ljudet försvinner i 1 sek för att sedan komma tillbaks :S

verkar ju vara ljudkortet. men de konstiga är att det bara blir så när ja kör digitalt ljud..testa nya drivrutiner kanske? de ska ja göra iaf

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk

Är det kopplat via USB ? Har du mus , tangentbord , webcam, mic på Usb också så kan det bli för mycket för usb kanalen?

Visa signatur

Dell 2405 ;P + Shuttle SN25P, 3700+ San diego, 1GB XMS Pro, 6800GT (VF700Cu), 1 x WD Raptor 74GB, 1 x WD 200GB, 1 x Hitachi 250GB, DVD-R NEC 1300A. Kan någon dra ner värmen i min burk?

Permalänk
Hedersmedlem

Tråd låst, korspostning är ej tillåtet.

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem