Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trojan1313
Mjo... jag är på lvl 13 just nu.

och jag på level 12:)

wow...hah!

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
otroligt enformigt och tråkigt, samma musik osv.

tacka "gud" för WoW

Tja! Alltid lika kul med folk som jämför betor med retail spel.
Speciellt public betor som är gratis och öppna för alla.

Permalänk
Medlem

skulle vilja spela kalonline! men deras server segar.. kan ingen hosta ett nytt ställa att ladda ifrån??

Visa signatur

Woop woop

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DroWziD
skulle vilja spela kalonline! men deras server segar.. kan ingen hosta ett nytt ställa att ladda ifrån??

segade som fan för mej med,men om du tittar noga så kan du ladda hem spelet i 3 olika versioner....1 där du kan ladda hem hela på en gång i en enda stor fil(den som segar så fruktansvärt)...sen finns det 2 till där du kan ladda hem spelet i flera filer,tryck på dom istället och välj sen INTE kalonline servern utan den andra,där går det snabbt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trokic
Tja! Alltid lika kul med folk som jämför betor med retail spel.
Speciellt public betor som är gratis och öppna för alla.

det kommer förstås att ändras så mycket att det inte går att känna igen från betan sedan.
förlåt jag misstog mig.

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

finns det nått som gör så att den där ägg processen påskyndas?
går hur segt som helst att ens komma i närheten av att levla upp.

så finns det nått man kan göra för att det ska gå snabbare?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

kan inte hitta den där förbannade Sae-Ryu, va e han nånstans??

Visa signatur

60 Human Paladin. Skullcrusher
60 Troll Hunter, Ravencrest

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karde
kan inte hitta den där förbannade Sae-Ryu, va e han nånstans??

hörödu,det är hopplöst att hitta den människan...har sökt igenom varje minsta lilla vrå utav cargo station nu utan resultat...har tom sökt runt om i åmrådet men no no.

jag sket fullständigt i den questen och började slakta en massa demon band,demon flag bearer och water demons för att avreagera mej efter nån timmes sökande.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

HAHA... jag hittade honom :p.
Han står i första staden ute på en brygga nära skill tränarna!!

Visa signatur

60 Human Paladin. Skullcrusher
60 Troll Hunter, Ravencrest

Permalänk

Nu har jag också börjat spela Kal.
Har en Knight ( Karkkainen ) lvl 9

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Är engelskan fortfarande lika värdelös på typ quest briefings och sånt? Sist jag spelade det va typ varannat ord halv koreanskt eller nått.

Visa signatur

citera om du vill få svar.

Permalänk
Avstängd

Någon som kan kolla upp hur mycket utrymme det tar installerat? Har ont om plats här på filservern, men känner ändå för att testa lite.

Visa signatur

Space, the final frontier

It's not what you've got, it's how you use it, som gamle Ray Stevens sa.

Permalänk
Medlem

uj,hade helt glömt bort det här spelet=/.
har inte spelat på ett antal månader nu.
blev så inne i hoi2 så man helt glömde bort klanen man är med i(eller var,tror inte jag är med nu efter mitt uppehåll=P)och själva spelet....ah well.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

kan man fortfarande spela gratis, eller har de börjat ta betalt?

Permalänk
Medlem

hehe tankar spelet nu
hoppas det är gratis..

Permalänk
Medlem

spelat 2 dagar är helt fast i det spelet

Permalänk
Avstängd

jag suger :/

Permalänk

Hur fanken fixar man pengar? dom pengarna jag hittar räcker inte till vettiga vapen hur ska man kunna köpa armor för inget? är lvl13 archer nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KalleKofot
Hur fanken fixar man pengar? dom pengarna jag hittar räcker inte till vettiga vapen hur ska man kunna köpa armor för inget? är lvl13 archer nu

trust me,det är jäkligt jobbigt och frustrerande i början.
man ser spelare som ligger på lvl 30 springa förbi en i sina utrustningar och vapen för runt 300000 och man själv bär ett vapen som ligger på 100 nått.
men ju mer levlar man går upp desto mer kommer det att flyta på...du hittar mer saker,du får mer pengar för varje död fiende....det blir lättare när du kommit en bit in i spelet.

själv ligger jag på lvl 28 innan jag slutade spela om jag inte minns fel och nu blev man sugen på att uppta spelet.
har dock lyckats he bort spelet pga windows omläggning...så kan nån länka till en sida där man kan ladda ner spelet igen?

btw,har clockers nån klan i kalonline?isf,vad heter clanen?
om ni ser en spelare som heter "ashida" så är det jag,hojjta till om nån som är med i clanen ser mej.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Verkar intressant detta, kostar det någonting? Registreringsforumläret ser lite misstänksamt ut.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

mangemani:
http://www.kalonline.com/

Afterdeath:
Det är helt gratis, kommer inte ihåg hur registreringsforumläret såg ut. Men jag tyckte inte det var konstigt. Dom har ju inte frågat efter konto-nummer eller liknande så.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pope
mangemani:
http://www.kalonline.com/

Afterdeath:
Det är helt gratis, kommer inte ihåg hur registreringsforumläret såg ut. Men jag tyckte inte det var konstigt. Dom har ju inte frågat efter konto-nummer eller liknande så.

Jag var mest lite skeptisk då dom efterfrågar namn och gatuadress då man inte vet vad dom gör med personuppgifterna. Lika trevligt blir det om dom skickar en faktura på 5000 kr på någonting som är gratis, eller något liknande.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Hmm, kommer inte ihåg något sånt. Men det kan nog stämma. Har lirat det över en månad nu, och har inte fått några udda brev eller något från Korea.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem

hah!
jag var fortfarande med i guilden:).
efter all dessa månader(närmare 1 år)så är jag forfarande med i leken:).
men uj vad mina guild medlemar hade dragit iväg när det gäller lvl,jag ligger på 28(snart 29) och dom är nu uppe vid 40 nått=/.

ang betalning osv,har haft konto i över 1 år nu och jag har inte fått nått brev eller nånting om nån betalning...inte ens reklam har jag fått.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

ska testa lite med nu, någon som har lite info om vilken klass som är bra mot vad osv? finns det någon buff-class?

Permalänk
Medlem

tycker att pillbågs skytten är kanon,men så testade jag även på magikern och den hade också rätt så mycket att erbjuda(massa magier man kunde lära sej)men jag håller nog på båg skytten.
krigaren gillade jag inte riktigt,hatar när man ska springa fram till fienden och börja slå,tycker det är bättre att kunna peppra på fienden en bit bort och kanske tom få ihjäl fienden innan han har nått fram till en.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag har spelat det. Var väl sådär :p.

Permalänk
Medlem

tycker spelet håller.
någolunda bra grafik,mycket folk,mycket uppdrag/quest,mycket vapen och mycket kombinationer utav vapnen,någolunda stor värld att traska igenom,samt det viktigaste,det är GRATIS:)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tyvärr var spelet för likt Lineage2 och mitt hat mot allt relaterat till Lineage2 är fortfarande starkt. Ska hålla mig undan detta spelet med.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ca[[pp
Tyvärr var spelet för likt Lineage2 och mitt hat mot allt relaterat till Lineage2 är fortfarande starkt. Ska hålla mig undan detta spelet med.

aja,suit yourself:)

Visa signatur