Permalänk
Permalänk
Medlem

O_o trevligt att jag ska få ett r800xt kort av min flickvän då ^^

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Najs!

Men herregud sa inte utvecklarna att dom ej skulle göra ett nytt ut2006? Utan dom skulle vänta och göra andra spel på nya motorn.

Ej mej emot iaf!

Visa signatur

[Amd 64 3800] - [TwinMos 2048 4*512] - [Gainward 6800Ultra 2600 GS]- [MSI K8T NEO2]
No easy way out.......By pain alone shall i find you.......My love!

Permalänk
Medlem

Too much bandwidth säger de nu. Hade bara sista bilden kvar att se.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alving
Too much bandwidth säger de nu. Hade bara sista bilden kvar att se.

sista bilden för mig med..

ont: sweet

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette - 1024MB RDRAM Samsung 400Mhz - Hercules 9800 SE AIW + (ZM 80D, OP1) - SG 40GB , WD 120GB , SG 200GB - Nec DVD+-RW 3500A - 16" CRT Samtron - Santa Cruz | no its not, its the dark side, you are correct
Tangentbord, Mus, Musmatta - Ljudsystem

Permalänk
Medlem

Najs flickvän ^^

Permalänk
Medlem

Känns lite overkill där.

Permalänk
Medlem

Är inte scans olagliga egentligen? Kanske bara vissa sidor som kör sånt vad vet jag... Det verkar som alla spel som kommer i framtiden som kör unreals nya motor, som jag antar det är, kommer påminna ganska mycket om varandra, eller så är det bara gjort så nu med flit.

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk

jahapp, då blir det nytt graffe igen då, precis som till UT 2004

Permalänk

Ny grafik är alltid kul, men jag är mer intresserad av hur de ska förbättra spelkonceptet.

Permalänk

Tycker inte de där bilderna sa speciellt mycket. Såg inte ut som något speciellt. Tror vi kan får se snyggare saker mer framåt i tiden.

Permalänk
Medlem

tjusigt längtar

Visa signatur

//Jens

Permalänk
Hedersmedlem

Väntar redan. Jag gillar UT2004 väldigt mycket. Dels spelet, dels hur Unrealmotorn är byggd (moddarnas dröm!).
Men dagens avancerade spel blir det ju riktigt jobbigt att göra riktigt bra banor. Iofs är Unreal Editor väldigt kraftfullt, men det tar ju väldigt mycket tid för att fixa allt för att få en sådan där underbar bra bana.
Nej, vi ska inte gå tillbaka till quake 1 bara för detta "problem"

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG