Permalänk
Medlem

DFI Lanparty NF2 Ultra Rev. B

Någon som vet vars(om det ens går..) man kan få tag på ett sådant? Helst nytt..

Permalänk
Inaktiv

Köp mitt:) flr 700:-

Permalänk
Medlem

Du har PM

Visa signatur

Lian-Li PCV2100 :: X2 4800+ :: ASUS M2N32-SLI DELUXE :: Corsair XMS2-6400 4GB :: 2* XFX 7800GT SLI @ 522/1188 :: SilverStone STRIDER 600W :: Dell 2404FPW 24" Widescreen

Permalänk
Avstängd

Jag har ett till salu, helt nytt: kostar 1200:- om man köper, säljes för 800:- med kablar å allt.. Jag betalar frakt!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk

Dom ligger alltså såpass högt? Då hade jag flyt när jag hittade mitt

Visa signatur

DFI Lanparty nf2 Ultra B | AMD Athlon XP Barton 1833Mhz/2500+ @ 2150Mhz (215x10) 1,651 | 3x 512mb noname crap | Hitachi 250gb sata | Radeon 9800 128 mb

Permalänk
Medlem

Finns det någon affär i sverige där man kan köpa dom, överhuvudtaget?
isåfall vart?.

Permalänk
Medlem

Jag har erbjudigt en polare till mig att köpa mitt DFI LP B + Barton 2500+ + Thermalright 947U kylare + zalman 92mm fläkt för 1500kr nyss.
Ett LP rev.B kostade mig 1600kr när jag köpte det...blir ett nyss LP snart med nForce4

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Medlem

i Sverige får du inte tag i dom. Köpte mitt i Tyskland.
Priset ligger på dom från 1500:- - 1700:-
Beg. kan du få tag i men rek. dig att köpa AN7 du får det för 550 kr på komplett (gå till demoprodukter och klicka på moderkort) om du skall klocka din dator.
DFI nf 2 har fina inställningar att klocka men dom blir så förbaskat varma och bränner upp.
Så dom måste du modda ordentligt om du vill klocka dvs kyla varenda en transistor osv.

Däremot DFI nf 3 och DFI nf 4 är helt andra saker dom tål att blir överklockade och det rejält oxå.

Själv sitter jag på en sån planka och är nöjd kan komma typ 250 fsb men inget att köra i 24/7 då den blir varm och jag vill inte limma massa kylflänsar för jag har garantin kvar dok i Tyskland men dom står för frakten om nåt skulle hända. Har varit i kontakt med dom och det är inga problem. Konsumentverket är mycket strängare i Tyskland än vad det är i Sverige.
Den är jaklig fin men försök hoppa över DFI nf2 och ta AN7 så blir du mycket gladare i längden.
Köp inte nån beg. DFI gör inte bara det.

Lycka till.

@ ADDE-VT läste jag inte i nån tråd att din DFI planka va kass eller va nåt galet med den.
Tror att det va i Lastvikings tråd eller Arne Ankas tråd om DFI.

Permalänk
Medlem

Okej, jag har ett NF7-s v2.0 och har haft 2 sådana nu och båda har blivit totalt cp. På det jag har nu så har AGP porten börjat var lite dum och bios är surt osv. så jag vet inte riktigt vilket jag ska köpa.

Permalänk
Inaktiv

Nej nej mitt funkar asbra! hur stabila volt tal somhelst

Däremot Korvskall hade problem med sin tidiga verison av LP.B