Permalänk
Medlem

Har för mig att <p> buggar sig i FF me .

Visa signatur

Samsung TFT 22" 2233RZ Svart 120HZ - 640GB Western Digital Black 64MB SATA III - Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 - AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz Black Edition - Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC - Fractal Design Define R3, Svart - Corsair TX 650W 80+ - Gigabyte GA-870A-UD3 - Cooler Master Hyper 212 Plus

Permalänk
Medlem

emn, va? ser inga buggar? och jag sa ju att jag skulle fixa det, att jag hade gjort en liten ändring precis innan.

Visa signatur

///Johannes

Permalänk
Medlem

Jag vet . Men asså. Sa det inte riktat mot din sida, utan bara vad jag har för mig.

Visa signatur

Samsung TFT 22" 2233RZ Svart 120HZ - 640GB Western Digital Black 64MB SATA III - Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 - AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz Black Edition - Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC - Fractal Design Define R3, Svart - Corsair TX 650W 80+ - Gigabyte GA-870A-UD3 - Cooler Master Hyper 212 Plus

Permalänk
Medlem

okej

EDIT:
Så, nu har jag fixat allt! Förutom att sidan avslutas tvärt då.

Visa signatur

///Johannes

Permalänk
Medlem

Öka avståndet mellan [ Kommentera | Direktlänk ] och raden under, det ser ut som allt är samma löpande text i nuläget.

Längst ner i foten på sidan står det "Senaste inlägget" kanske bör det heta "Senaste kommentaren" för att inte förbrylla folk, jag trodde först att det gällde senaste "loggen" du själv skrivit, den har man redan sett nr man scrollar neråt.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem

Okej, jo det kan nog stämma.

Hm, jag syftar på det senaste jag skrev. Tänkte ha den där så man kan se det även på andra undersidor om man vill det. Men visst, senaste kommentar skulle man kunna ha istället. Ska jag ändra på det?

Visa signatur

///Johannes

Permalänk
Medlem

Förutom att innehållet kanske var lite magert, så är det väl ganska bra. Dock saknar ju bloggen en hel del grejer, typ trackback, pingback, kategorier och lite sånt. RSS-syndikering är också bra att ha.

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk
Medlem

trackback, pingback? vad är det?
kategorier för bloginläggen eller? vad ska man ha det till?
RSS kan jag inte, men jag hade tänkt att lära mig sen så småningom.

Visa signatur

///Johannes

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk
Medlem

Hm, okej, får kolla på det imorgon, när jag är lite klarare i huvudet.

Men varför ska man ha kategorier? Man kan väl bara skriva om vad man vill?!

Visa signatur

///Johannes

Permalänk
Hedersmedlem

Lite högre line-height skulle inte skada, raderna flyter ihop i höjdled...

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Medlem

jo.. sådär, blir det bättre nu?

Visa signatur

///Johannes

Permalänk
Hedersmedlem

Mycket bättre!

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Medlem

Tack för all kritik! Det har hjälpt till att få en bättre sida! Självklart får ni fortsätta kommentera om det är något mer.

Visa signatur

///Johannes