Permalänk
Medlem

Oj Oj Oj!!! HjÄlp HjÄlp HjÄlp!!!

Har ett problem!

Det började med ett par veckor sedan. Min flickvän och jag satt och tittade på tv! Då sträckte jag mig efter hennes mobil för att se vad klockan va och då blev hon skit sur och tyckte att jag snokade. Jag blev då lite misstänksam och på senaste tiden har hon agerat underligt. Hon har fått en massa sms som jag inte får se och hon berättar inte vem det är ifrån. I förrgår sa hon att hon och en kompis skulle se på tv hemma hos oss för att jag skulle iväg på en resa. Men jag kunde inte hjälpa det men jag måste får ett svar. Så innan hon kom hem så gömde jag mig i min garderob, och när jag satt där så såg jag att tempen på min dator var otroligt hög! Så nu undrar jag är en större fläkt att rekommendera? Funderar även på vatten kylning!

Visa signatur

[size="1"]Signatur raderad, max tre rader. Se reglerna. - Vicotnik[/size]

Permalänk
Medlem

Re: Oj Oj Oj!!! HjÄlp HjÄlp HjÄlp!!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bmw-V8
Har ett problem!

Det började med ett par veckor sedan. Min flickvän och jag satt och tittade på tv! Då sträckte jag mig efter hennes mobil för att se vad klockan va och då blev hon skit sur och tyckte att jag snokade. Jag blev då lite misstänksam och på senaste tiden har hon agerat underligt. Hon har fått en massa sms som jag inte får se och hon berättar inte vem det är ifrån. I förrgår sa hon att hon och en kompis skulle se på tv hemma hos oss för att jag skulle iväg på en resa. Men jag kunde inte hjälpa det men jag måste får ett svar. Så innan hon kom hem så gömde jag mig i min garderob, och när jag satt där så såg jag att tempen på min dator var otroligt hög! Så nu undrar jag är en större fläkt att rekommendera? Funderar även på vatten kylning!

HAHAHHAHAHHAHAHAHA

Visa signatur

Stationär: Mob: ASUS PRIME Z690-P D4 > CPU: i7 12700K 3.6 GHz > Minne: Corsair 32GB DDR4 3600Mhz > GPU: Asus GTX 3060 TI STRIX OC > PSU: Corsair RM1000x > HDD: 2x Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk
Medlem

hehe lol...blev lite rädd där ett tag att du ville att vi skulle hjälpa dig med dina kärleksproblem...

vad har du för nuvarande fläkt?

Visa signatur

Gigabyte GA-P35 DS3:: Intel C2D E6750@ 2,66GHz :: XFX Geforce 8800 GTS 320mb :: 4gb corsair ddr2 6400 cl4 :: 660GB lagring.

Permalänk
Avstängd

Haha, sån sjuk twist på ett gammalt skämt om en volvo

Kör in en fläkt och var glad.

Visa signatur

c-(`_´Q) - <(^-^)>

-05a och astuff. Lovar.

Permalänk
Medlem

Dumpa henne ffs!!!!!!111111111111 :rolll:

Permalänk

Skall detta vara roligt eller vad är tanken?

(Borstar dammet av datorn efter detta uråldriga skämt)

Visa signatur

If the facts don't fit the theory, change the facts. Albert Einstein

Permalänk

Re: Oj Oj Oj!!! HjÄlp HjÄlp HjÄlp!!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bmw-V8
Har ett problem!

HAHAHHAHAHAH

Kan jag få IP adress via min CD brännare, va???

Permalänk

haha, bäst idag! haha

säker på att du inte ar varm förr att du var rädd att bli upptäckt? Om inte, testa att blåsa rent från damm som sätter sig och täpper igen. När du väl är igång dra in en 120mm fläkt.

Edit: Detta är sjukt

Visa signatur

- Athlon64 Winchester -

Permalänk
Inaktiv

ROFL!!! You have made my day xD

Permalänk
Medlem

ffs! Det är ju du som värmer upp garderoben! Du sitter där och vänta på att din brud ska komma in och ha lite myspys men den kvinnliga polaren Klart som bara den det blir varmt:P

Permalänk

han blev registrerad igår, så vad tror ni??

Visa signatur

MSI K8N NEO4 PLATINUM | AMD 64 3200+ | Corsair CMX512-3200XL XMS3200 2x512 | Powercolor X850XT 256MB DDR3 520/540 MHz | Seagate Barracuda, 7200rpm ATA - 80 Gb
3dmark 01: 23635 3dmark 03: 12440 3dmark 05: 4995
60 Shaman - Eonar http://ctprofiles.net/4658795

Permalänk
Medlem

Ripoff på en inlägg skrivet på nått bilforum ju! Dock handlade det om rost i skärmkanterna på bilen då.

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fräd
Ripoff på en inlägg skrivet på nått bilforum ju! Dock handlade det om rost i skärmkanterna på bilen då.

skit samma, jag har inte läst det

detta var underhållande

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X

💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Haha, trevlig läsning faktiskt.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk

gammal klassiker

Visa signatur

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd Låst*

Ge tusan i att posta irrelevanta trådar i den seriösa delen av forumet!

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600KF • GTX 1080 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X