Mycket kvar i Doom 3?

Permalänk
Medlem

Mycket kvar i Doom 3?

När man har kommit upp ur helvetet, var ska man gå då? Man kan gå till en trasig bro och så kan man svänga in på en väg där det kom massa spindlar fram. Var ska man? Och är det mycket kvar av spelet? Har börjat tröttna.

Permalänk
Medlem

Nu ska vi se här. Är det där man kryper upp i ett shakt och ser en tentakeldemon med chingun vandra omkring? Och till höger kommer en korridor kommer massvis med kryp? Då ska man gå genom korridoren och upp i stegen längst bort!

Tror jag.

EDIT: Btw så har du en bit kvar att njuta av så lägg inte av.

Visa signatur

Lever pastej?

Permalänk
Medlem

Ok, tackar för svaret

Permalänk
Medlem

Längtar tills min nya data så jag kan spela igenom hela spelet. Spelade på min syrras förut, och fan vilket grymt spel!

Permalänk

jag har precis fått min nya dator så jag får väl dra in till ebgames och köpa doom3 då

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Jag väntar på att klara ut det, så jag kan köpa resurection of evil (tror jag ska det iaf). Men har tyvärr börjat tröttna nu på slutet

Permalänk
Hedersmedlem

Jag slutade spela för att det hackade så fördärvligt med mitt grafikkort

och för att var så läskigt

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ColtrasteN

köp ny

Permalänk
Medlem

Jag har kommit till stället där man får motorsågen, ungefär hur långt har jag kvar på spelet? Tänkte också spela igenom hela doom3 innan man börjar med RoE.

Visa signatur

- AMD 2500+ @2,41Ghz - ABIT Nf7-s - Leadtek GeForce 6800GT 256mb - 2x TwinMOS 512mb - 2x IBM 120gb + 1x Seagate 200gb hdd - Hyundai L90D+ 19" TFT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av w00gie
Jag väntar på att klara ut det, så jag kan köpa resurection of evil (tror jag ska det iaf). Men har tyvärr börjat tröttna nu på slutet

Resurrection of Evil:

+ Nya trevliga vapen
+ Optimerad spelmotor (mindre krävande)
+ Inte lika repetivt och mörkt
+ Action direkt
+ Mysiga bossar
+ Nya multiplayerlägen och MP-banor
+ Nya fiender

- Lite kort (I D3 hade jag ungefär 100 sparanden i slutet, i RoE hade jag ~40, säger väl lite om längden kanske)

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Avstängd
Citat:

fan vad det för grafikkort?

Körde genom fanskapet på en GeForce3 utan problem, drog bara ner kvaliteten på mörkret... ingen skilnad på HQ mörker och LQ mörker

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3

fan vad det för grafikkort?

Körde genom fanskapet på en GeForce3 utan problem, drog bara ner kvaliteten på mörkret... ingen skilnad på HQ mörker och LQ mörker

9600xt kort.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alving
Resurrection of Evil:

+ Nya trevliga vapen
+ Optimerad spelmotor (mindre krävande)
+ Inte lika repetivt och mörkt
+ Action direkt
+ Mysiga bossar
+ Nya multiplayerlägen och MP-banor
+ Nya fiender

- Lite kort (I D3 hade jag ungefär 100 sparanden i slutet, i RoE hade jag ~40, säger väl lite om längden kanske)

Det ska ju vara mörka annars är det ingen sport ^^

Visa signatur

| A64 3200+ | 2x Apacer 512 Mb Pc3200 | Powercolor x800 XT |

Permalänk
Avstängd
Citat:

9600xt kort.

Okej, Doom3 var tyvärr optimerad till nVIDIA som jag upptäkte vid byte till 9800pro... eller så hade jag helt fel inställningar

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.