Permalänk
Medlem

partition magic

när jag ska starta upp norton partition magic 8.0 (även powerquests) så får jag upp en ruta (se bild 1), när jag klickar på ok får jag upp en ny ruta (se bild 2). vad kan det vara för fel? fan måste få skiten att funka. har som sagt testat med både nortons och powerquests partition magic.

bild 1
bild 2

peace.

Permalänk
Medlem

Fick ett liknande problem för några dagar sedan fast jag fick detta meddelande istället:
"Error EZ drive has been detectet on drive 1, but EZ drive is corrupt. Run the EZ drive setup diskette to correct this problem. For EZ drive support contact your EZ drive provider."

Jag la in hårddisken för undersökning där jag köpte den.
Kanske också du borde göra.

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=44926...

Visa signatur

"Va var vi, fisk skämt fisk. Sa du skämt"

Permalänk
Avstängd

Lita inte på dom där programmen.
jag kan fortfarande inte komma åt informationen på en partition som jag skapade av två andra med det programmet. Windows kan inte se det.

Permalänk
Medlem

desen: inte en chans. jag måste ha kvar allt som är på hårddisken just därför jag behöver programmet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbey
desen: inte en chans. jag måste ha kvar allt som är på hårddisken just därför jag behöver programmet.

Det ville jag också innan jag lämna in den men dom kanske inte behöver ta bort allt.
Men om dom behöver det så finns det alltid program som man kan få tillbaka saker man har formaterat tidigare. Testa dom eller något men du kan fråga först om dom måste ta bort allt på hårddisken.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

nej. då testar jag hellre formatera själv. men jag måste ha kvar en massa saker på disken.

Permalänk
Medlem

Mkey.
Men jag hörde att man skulle partitionera i windows någonstans om windows inte hittade en partition. Kommer inte ihåg riktigt hur han förklarade hur men skall fråga det när jag hämtar min hårddisk på måndag.

Visa signatur