Projekt: 4 Special designade chassin i alu

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

riktigt snyggt!

Visa signatur

MacBook (svart) | fixedgear

Citera mig om du vill ha svar.

Permalänk
Avstängd

Faan va nice.... säljer du det????

Visa signatur

SpelDator: P4 ||| Radeon X800 GTO 256MB ||| 3.3 gHZ ||| 2x200 GB hdd ||| 3x512 mB RAM
VentServerDator: Geforece2 ||| 800 mHZ ||| 6 gB hdd ||| 128 mb RAM :D
----------> Telia 24 Mbit/s <----------

Permalänk

undrar bara en sak på en av bilderna ser man att nät agget sitter öppet mittemot moderkortet finns det inte risk att få chassit strömförande?

Visa signatur

Moderkort:Fic vi35l | processor:P4 2.4ghz | Ram:2st 256ddr | Grafikkort:ATI all in wonder 9800 | Hårddiskar:Maxtor (80gb 7200rpm) Seagate (200gb 7200rpm) | Ljudkort:Integrerat | Bildskärm:AOC 17tum

Permalänk
Medlem

Det tar sig gosse!

Visa signatur

[Arrogance]-[5800X+6900XT]-[Win10]

Permalänk

Fy fasen vad snyggt!.

Visa signatur

Livet är bra hårt, ingen har någonsin kommit levande ur det.

Permalänk

SKIT åsså!!

höll på å installerade om servern, självklart
glömde jag köra en ny backup på root katalogen
där hemsidan + alla bilder på bygget ligget

någon som sparat alla bilderna från mitt bygge?

Permalänk
Medlem

Ajdå, det var tråkigt att höra. Jag har tyvärr inte sparat bilderna och rensar cachen regelbundet. Förhoppningsvis har någon läst igenom tråden nyligen och har kvar bilderna cachade.

Visa signatur

Opteron 146 2000 MHz @ 2400 MHz, ASRock 939Dual, 4*512 MiB Corsair Value PC3200 @ 200 MHz, Leadtek GeForce 6800LE @ 395/725 MHz 16,1/6, 1*Samsung F1 1TB, 2*Samsung P120 250 GB, M-Audio Audiophile 2496

Permalänk
Medlem

Antar att du inte har dem kvar i kameran, men frågar ändå.

Visa signatur

[Core2Duo E6600][Corsair XMS2 6400 2GB][Asus P5B WiFi-AP][Asus ATI Radeon X1950XT]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GlowMax
Antar att du inte har dem kvar i kameran, men frågar ändå.

Permalänk

använd nå program för att få tillbaka datan, innan den hinner skriva över allt.

Permalänk
Avstängd

INTE EN ENDA BILD FUNKAR JU FFS!!!!

Visa signatur

SpelDator: P4 ||| Radeon X800 GTO 256MB ||| 3.3 gHZ ||| 2x200 GB hdd ||| 3x512 mB RAM
VentServerDator: Geforece2 ||| 800 mHZ ||| 6 gB hdd ||| 128 mb RAM :D
----------> Telia 24 Mbit/s <----------

Permalänk
Medlem

öh, toby88. Selektiv syn?

citat Dark luna en bit upp:

SKIT åsså!!

höll på å installerade om servern, självklart
glömde jag köra en ny backup på root katalogen
där hemsidan + alla bilder på bygget ligget

någon som sparat alla bilderna från mitt bygge?

slut citat.

Nu till vad jag egentligen tänkte säga. Jag rensar aldrig cachen så det finns ju en chans att de finns kvar hos mig. Men jag vet inte hur jag kollar det.
Det finns ett gäng filer under "C:\Documents and Settings\Bejja\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\sputwtgk.default\Cache"
Men vad gör jag sen med det?

Visa signatur

-Mycken möda leder ofta till tappad handske.

Permalänk
Medlem

Eilert: Testa att söka igenom din cache efter .jpg-bilder och ev. en del av filnamnen som bilderna har. Dessa kan du se om du tar upp sidorna där de är länkade till. Får du upp för många träffar är det bara att lägga till fler sökkriterier.

Visa signatur

Opteron 146 2000 MHz @ 2400 MHz, ASRock 939Dual, 4*512 MiB Corsair Value PC3200 @ 200 MHz, Leadtek GeForce 6800LE @ 395/725 MHz 16,1/6, 1*Samsung F1 1TB, 2*Samsung P120 250 GB, M-Audio Audiophile 2496

Permalänk
Medlem

Tyvärr, det finns inget sånt där.

Visa signatur

-Mycken möda leder ofta till tappad handske.

Permalänk

Okej, vad hette servern som bilderna låg på. Det finns nog en chans att jag kan ha dom kvar.

EDIT: hittade addressen, inga bilder dock.

Permalänk
Medlem

ni kollar på fel ställe kolla in på C:\Documents and Settings\[användarnamn]\Lokala inställningar\Temporary Internet Files där kollar du först på adressen sen kollar du om d är dem bilderna som finns där!

Visa signatur

||Moderkort|| ASUS Maximus IV GENE-Z ||Cpu|| Intel® Core i7-2600K Processor @ 4.8ghz ||Minne|| Corsair Dominator GT DDR3 2000MHz 12GB(3x4gb) ||Gpu|| ASUS GeForce GTX 560Ti ||Hdd (boot)|| Corsair SSD Force Series GT 120GB ||PSU|| Corsair HX 850W PSU ||| Vattenkylning | EK-Supreme HF | XSPC RX240 Dual Radiator |

Permalänk
Medlem

Jag ser inte de bilder alla andra ser...
har firefox men det har väl alla andra med??

Visa signatur

jag är lyckligare än du. Jag är bra på poker...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ESS
Jag ser inte de bilder alla andra ser...
har firefox men det har väl alla andra med??

läs tråden...

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk

Du luna, vad är det för typ av filer, bmp, jpg etc. ungeför vad för storlek. Och vad kan dom tänkas heta, bara en massa siffror, eller en text kanske.

Jag har dom KANSKE, har ganska stor internet cache. Ska kolla nu, men det är mycket bilder.

Permalänk
Medlem

C:\Documents and Settings\[användarnamn]\Lokala inställningar\Temporary Internet Files kolla om ni hittar några bilder där

Visa signatur

||Moderkort|| ASUS Maximus IV GENE-Z ||Cpu|| Intel® Core i7-2600K Processor @ 4.8ghz ||Minne|| Corsair Dominator GT DDR3 2000MHz 12GB(3x4gb) ||Gpu|| ASUS GeForce GTX 560Ti ||Hdd (boot)|| Corsair SSD Force Series GT 120GB ||PSU|| Corsair HX 850W PSU ||| Vattenkylning | EK-Supreme HF | XSPC RX240 Dual Radiator |

Permalänk

GODA nyheter, har redan hittat 45 bilder.

Är det nån stanns jag kan skicka dom?

Min email är hypnotoadx@gmail.com

Maila mig om hur jag ska göra, kan kanska dock inte svara på en vecka pga ska resa lite, men sen kan jag skicka dom, om nån annan inte hinner göra det.

Permalänk
Medlem

Bra hypno toad! Se till att börja med till att du sparar bilderna någon annan stans än cachen ifall du inte redan gjort det (bäst att vara säker ). Om du ska åka bort kan du ju alltid lägga ut bilderna någonstans på nätet så att dark_luna kan ladda hem dem även om du är bortrest.

Visa signatur

Opteron 146 2000 MHz @ 2400 MHz, ASRock 939Dual, 4*512 MiB Corsair Value PC3200 @ 200 MHz, Leadtek GeForce 6800LE @ 395/725 MHz 16,1/6, 1*Samsung F1 1TB, 2*Samsung P120 250 GB, M-Audio Audiophile 2496

Permalänk

tackar alla i förväg!

hypno toad: kanon!! fixar en ftp så du kan tanka över!

kom på att en sak kanske krånglar till det ytterligare
på servern låg bilderna under div mappar typ

htpc
server
osv.

och i de mapparna avnände jag mig av samma filnamn typ

htpc/mount_01.jpg

och

server/mount_01.jpg

är inte säker om det kan strula till det
av cachade filer...men blir glad för allt
som kan räddas

*edit*

hoohoo verkar ha medvind!
namnet på bilderna sparas tydligen med ett
namntillägg [1] [2] osv

Permalänk

inte byggt nått mer?

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk
Medlem

har darkluna tuppat av eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av o0ski
har darkluna tuppat av eller?

det börjar jag också undra...

Visa signatur

// David

Permalänk
Medlem

Han har säkert hittat nån snygg dam!

Permalänk
Medlem

det tror ja

Visa signatur

||Moderkort|| ASUS Maximus IV GENE-Z ||Cpu|| Intel® Core i7-2600K Processor @ 4.8ghz ||Minne|| Corsair Dominator GT DDR3 2000MHz 12GB(3x4gb) ||Gpu|| ASUS GeForce GTX 560Ti ||Hdd (boot)|| Corsair SSD Force Series GT 120GB ||PSU|| Corsair HX 850W PSU ||| Vattenkylning | EK-Supreme HF | XSPC RX240 Dual Radiator |

Permalänk
Medlem

Men.. så kan man väl inte göra? :S