World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mistar intarnet
Riktigt surt, hoppas du får tillbaka det.

Vilket ui körde du med till wow btw?

Jag kör ultimate user interface samt ctmod för Raidassist.

UUI innerhåller en massa mods i ett och ger ganska stor möjlighet att konfiguera som man känner för det samt atlas(karta över flertal instanser).

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Ahhh, nu är det som det hänger sig när jag ska byta server i spelet.

"Retrieving Realm List" står det i evigheter.

Nu verkar det som jag inte kan logga in alls! Provade att stänga ner och nu står det "Authenticating" hela tiden efter användarnamn och lösenord......

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Jag kan inte logga in.. börjar bli seriöst trött på allt strul.

Visa signatur

: AMD Ryzen9 9900X : 64GB RAM : Nvidia RTX 4070 Ti Super :

Permalänk
Medlem

fan den fastnar på Authenicaiting eller vad det heter

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Samma problem här. Likadant efter varje patch...

*suck*

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ozzit
någon som vet vad det är för add-ond som visar vad golthorn på bilden gör och säljer för http://img227.echo.cx/img227/71/wowssexpanded8ig.jpg

http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=137

kanske

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mqx
Måste bara fråga hur många här har 512mb ram minne när ni lirar WoW? För jag har det och det laggar "sönder" o jag menar verkligen det alltså det kan frysa i 20-30sek ibland som värst när man raidar mot större grupper =( Verkar nästan som ett måste med 1g ram.

Jepp brors dator har det (den jag sitter på nu, min har brunnit ).
Jag blir galen då jag måste spela på den, efter att haft flytande WoW på 1gb minne och 3.2:as prolle så bryter man ihop när man ska in i ogrimmar och det fryser i cirkus 1minut.
Jag kör på gröt-grafik för att det ska flyta perfekt. 16bitars :), 800x640 och 70Hz :P.

Edit: På min warrior står det att jag har 69-90 i melee damage.

Men det är i undantagsfall jag får över 63 på min vanliga attack och över 100 på min heroic strike

Permalänk
Medlem

Men det var väl själva........

Nu kommer jag in men det råhänger sig när det laddat klart! Ser omgivningen men inga lirare och inte mig själv. Ctrl+alt+del så står det "svarar inte" på Wow!

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Orka 2 updateringar på en gång :\

Permalänk
Medlem

Fick hoppa in med andragubben. Kört att ladda in main! *gråter*

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det är ett helvete vad plats det ska ta hela tiden

Yessss.. efter att tagit bort massor med program så

Permalänk
Medlem

downup: Jag tror utrymmet frigörs efter patchningen, åtminstone en del av det.

Visa signatur

CTMod Developer (WoW UI Mod)
http://www.CTMod.net

Permalänk
Medlem

Någon som har prowl soloat library instancen i SM? Vilken level är rekommenderad?

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av psy_shr00mz
Perl's Unit Frames

var laddar man ner den då?? provat googla letat på curse gaming och på ui.worldofwar.net/ men ingen lycka. snälla ge mig url

Visa signatur

Har en fet ny dator

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup

http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=137

kanske

Nepp, jag har det nu. Det andra ser mycket bättre ut

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kaka the great

Jepp brors dator har det (den jag sitter på nu, min har brunnit ).
Jag blir galen då jag måste spela på den, efter att haft flytande WoW på 1gb minne och 3.2:as prolle så bryter man ihop när man ska in i ogrimmar och det fryser i cirkus 1minut.
Jag kör på gröt-grafik för att det ska flyta perfekt. 16bitars :), 800x640 och 70Hz :P.

Edit: På min warrior står det att jag har 69-90 i melee damage.

Men det är i undantagsfall jag får över 63 på min vanliga attack och över 100 på min heroic strike

63 kan du få för att fienden har armor som reduserar skada
100 kan du få för att heroric strike lägger på exta damage (69-90 + extra)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mqx
Måste bara fråga hur många här har 512mb ram minne när ni lirar WoW? För jag har det och det laggar "sönder" o jag menar verkligen det alltså det kan frysa i 20-30sek ibland som värst när man raidar mot större grupper =( Verkar nästan som ett måste med 1g ram.

Jag skaffade 256MB mer och då märkte jag knappt av något lagg förutom 5sekunders lagget när allt ska renderas i storstäderna. Annars var det helt smooth....

Kommer alla min addons bli outofdate nu med ny patchen? Och hur fixar jag dem uptodate?:)

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

Aff... grabbar, ni måste med hjälp av era 1337 skilzors hjälpa en stackars noob som mig...

WoW laggar as!
Kan inte en chans i helvete köra högsta grafiken med följande dator:

MSI K8N Neo-FSR nForce3
AMD 64 athlon 3000+
NVIDIA GeForce 6800 LE

med drivisarna DNA-Force 1.1.7180 Balanced...

Vad göör jag för fel? Varför har jag inte mer än 20 fps i org med allt under hälften av max!

Visa signatur

|bjrrn|
Nachmanun, Nachlol @ Dunemaul

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoi
Någon som har prowl soloat library instancen i SM? Vilken level är rekommenderad?

Beror väl lite på klass men 2 st rogues kan vid lvl 40 smyga fram till Doan och döda han utan allt för stora problem. Tänkte du på att döda precis allt i instancen helt ensam? Monks slår förj-kla hårt så 50 minst skulle jag tro man lär vara.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lind78
Beror väl lite på klass men 2 st rogues kan vid lvl 40 smyga fram till Doan och döda han utan allt för stora problem. Tänkte du på att döda precis allt i instancen helt ensam? Monks slår förj-kla hårt så 50 minst skulle jag tro man lär vara.

jag tror jag va i lvl 37 när jag soloade Doan själv, gäller bara o se upp för hans fire nova eller vad det är

Permalänk
Medlem

Nänu jävlar... Jävla update, jag kkommer inte ens in på WoW... Det kraschar innan jag ens fått upp rutan!

Fy fan! AAARGH

Visa signatur

|bjrrn|
Nachmanun, Nachlol @ Dunemaul

Permalänk
Medlem

Rank 6 fick man nu. jag som ville ha rank 7 så jag kunde få söta vantar.

Permalänk
Medlem

Yay, Stone guardian, och gick från standing 15 till 8.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

jag fick från standing 19 till 51. Får ta och PvP:a mer, blev lite lite senaste veckan. Är rank 5 nu, hoppades på att nå rank 6. Jaja, nästa vecka så...

Permalänk
Medlem

rank 4:a gick jag upp till

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jag gick från Scout till Sergant

Permalänk
Medlem

men SKIT, hade fått BRD grupp och fick error nu fastnar den på authen, BLIR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ SKITEN

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
men SKIT, hade fått BRD grupp och fick error nu fastnar den på authen, BLIR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ SKITEN

Spelar du på Shattered Hand?

Visa signatur

Heimdall lvl 60 troll rogue <Inspiration> @ Frostmane

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoi

Jag testade med min lvl44 rogue en gång, men så fort jag attackerade doan så kom det 2 monks på mig också, trots att jag inte ens var i närheten av dem + att doan skrek något precis när de började springa... fast som druid är det nog enklare

Dock lyckades jag ta han i graveyard ganske enkelt

Visa signatur

A few years ago I hated life. Now I understand it was mutual

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lassh
Spelar du på Shattered Hand?

nej stormscale

MEN FFS BLIZZARD

Visa signatur