World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

börjar gilla horde mer och mer shaman är riktigt kul! e snart lvl 29 nu och som jag uppfattar det så gankar alliance mer iaf på shattred hands

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk

Intressant att du tycker det.. Vilken server spelar du med din main?
Tycker det är grymt mycket ganking på SH. Tur att man växt till sig och kan ta fler åt gången...

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem

ska göra scholo hoppas på wildheart cowl, (ända drullen)

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
ska göra scholo hoppas på wildheart cowl, (ända drullen)

Värsta med scholo är att det är så långt till bossen....

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
börjar gilla horde mer och mer shaman är riktigt kul! e snart lvl 29 nu och som jag uppfattar det så gankar alliance mer iaf på shattred hands

Du har uppnått upplysningens stadium ^^

Shaman blir grymt sköjj när du får chain lightning och chain healing.. Man kan alltid fixa grupper också. Vet iofs inte hur det är på endgame-instances då jag precis krämat förbi 40-strecket.

Och angående hur mkt alliance gankar på Shattered hand...så har du helt rätt. Man ser aldrig en alliancespelare som questar/springer runt ensam, alltid i en grupp om minst 3 varav en är paladin.
Teamwork är något som inte existerar hos horden^^

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk

atWa: Vad har du för total speltid? level.59.. Du måste vara grymt effektiv i ditt spel.. När du starta den druiden var jag level.39 eller något, nu är vi samma level... Kanske jag som är långsam i och för sig

Citat:

Shaman blir grymt sköjj när du får chain lightning och chain healing.. Man kan alltid fixa grupper också. Vet iofs inte hur det är på endgame-instances då jag precis krämat förbi 40-strecket.

Är lvl.59 shaman och vi behövs, även vid endgame instancer.. Jag har då aldrig haft problem att hitta grupp, spela dina kort rätt bara så löser det sig.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kan ni gen några förslag på bra Druid-set.
Lite svårt att hitta på thottbot när man inte vet vad dom heter ?

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM

Wildheart http://www.thottbot.com/?s=wildheart

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM

http://wow.allakhazam.com/db/itemset.html?setid=185
http://wow.allakhazam.com/db/itemset.html?setid=205
http://wow.allakhazam.com/db/itemset.html?setid=214
http://wow.allakhazam.com/db/itemset.html?setid=381
http://wow.allakhazam.com/db/itemset.html?setid=382

Här är ett par..

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RokkeR
Gah! Antar att du är Priest. Hatar sånna människor som inte kan förstå vad de ska rolla på!
En Warlock SKA INTE rolla på Devout om det finns präster med i partyt. Det är så jäkla fel så det finns inte, han har ett eget set, kan han inte försöka hålla sig till det istället för att förstöra för någon annan?!
Äger själv stora delar av Dreadmist fast än jag är en mage, men alla mina delar har jag fått i avsaknad av Warlocks i partyt.
Men jag gråter inte för det, Dreadmist är bättre än Magisters på många punkter. Skulle aldrig falla mig in att rolla på något Dreadmist item om det fanns en Warlock i partyt.

instämmer, dock har jag beastalkers tunic
(är shaman) fast det var bara för att det inte fanns med någon hunter på den runnen

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xdm
Charge kan du inte köra i combat, det kan du bara med intercept (30sec cooldown).
Hamstring slöar ner dig.

Mana shield (han chargar dig), blink (han kör intercept), polymorph, fireball, PoM pyroblast, fireblast, frost nova, blink, frostbolt, scorch (ev. arcane missiles), fireblast
=> Död warrior

Många Mages tycker Warriors är lätta eftersom dom aldrig har stött på en warrior med end game gear. När Warriors börjar critta 1800dmg på en så går det fort.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golem
Nån mer vars contri points ej uppdaterats? Var i hillsbrad hela dagen igår, trots det har jag kvar honor & contri points från i förrgår på "yesterday"..?

samma för mig... är typ allits då, men jag hoppas dom räknas in endå

coca: precis vad jag menar, en lvl 60 warrior med hygglig utrustning behöver inte mer än 2-4 slag för att döda en mage.

Permalänk
Medlem

tänkte spela druid som alt "gubbe".Hur bra är de på att hela?Är de bra på att slåss osv kan jag få lite information skulle det vara snällt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

druider har låg DPS, kan lite av allt , är skoj att köra men är man själv tar det år och dar att levla. Har en lvl49 druid själv.

Permalänk
Medlem

Ni som är hög lvl mages vad kör ni för talents? fire lr frost?
Har lagt de som behövs i Arcane så nu har det samlats några talent points, men är osäker på om jag ska köra fire lr frost?
Läste att Fire är "Damage, damage and more damage" medans frost är mer för om man kör grupp i pvp...

Är frost helt värdelöst då solo?

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Har lagt de som behövs i Arcane så nu har det samlats några talent points, men är osäker på om jag ska köra fire lr frost?
Läste att Fire är "Damage, damage and more damage" medans frost är mer för om man kör grupp i pvp...

Hehe, jag specca om till frost för ett par dagar sedan, trots att jag bara är lvl 45 snart. Om du lär dig frost kan du göra grymma grejjer, mobs 2 lvl över mig dödar jag med ca 40% av min mana utan att de rör mig en gång (Säger inte jag jag är duktig, men det är kul ) Vidare så ska du frostspecca om du ska grinda med AoE:s. När man har mount så kan man dra aggro på många mobs samtidigt och sen döda alla med AoE-spells. Läste om en kille som tog ca 75k exp / hour, iofs med rested och en healer, men ändå :).

Läs denna om hur man kör AoE

Hoppas att du får ut ngt av vad jag skrev, känner mig lite seg i huvudet

Permalänk
Medlem

Jag är också lite sugen på att speca om till Frost men jag lär kolla upp mer om hur spelstilen skiljer sig. Jag blir sällan träffad med min arcane/fire build som jag har hittills (lvl 43) men det är ju frost spells som gör att man kan det.

Permalänk
Medlem

Fyfan sejer jag bara! jag har hela viper sättet förutom byxorna och så droppas dom för 3 gången och jag sken upp som en sol och sa: NEED!!!... Då tar en warrior fan rollar på dem och vinner! (Embrace of the viper heter sättet och det är ett druid sett)

Visa signatur

q][0n^

Permalänk
Medlem

Ding lvl 60 ska göra molten core, hoppas på Stormrage

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
Ding lvl 60 ska göra molten core, hoppas på Stormrage

Grats atWa!!

EDIT: Kan någon på på BB som är Alliance säga till Sneaky att inse att han är en jävla idiot och sluta campa The bulwark och ingången till WP för oss horde

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen

high end instance är det Arcane/Frost som är bäst

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Grats atWa!!

EDIT: Kan någon på på BB som är Alliance säga till Sneaky att inse att han är en jävla idiot och sluta campa The bulwark och ingången till WP för oss horde

tack

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nu ska vi köra Garr och framåt, så saknar vi sorath :< (aka likeunigo på swec) så om du läser detta sy skynda dig in

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Någon som är intresserade av att rerolla på zenedar, jag kommer att göra troll mage isof. PMa mig eller kontakta mig på IRC #sweclockers.com @ Quakenet där heter jag k0rkad.

Eller skriv i tråden

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vart blir man expert leatherworker?

Visa signatur

"Say unto thine own heart, I am mine own redeemer"
Don't touch me when I'm crazy of that airplane glue

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k0rkad
Någon som är intresserade av att rerolla på zenedar, jag kommer att göra troll mage isof. PMa mig eller kontakta mig på IRC #sweclockers.com @ Quakenet där heter jag k0rkad.

Eller skriv i tråden

Jag är sugen på att rolla en horde och har funderat att göra det på Zenadar.

Är det någon som vet hur Zenadar är?

Visa signatur

OOO
OOO
OOO

Permalänk
Medlem

http://img219.echo.cx/my.php?image=mount1xr.jpg <-- sjukt

Finns det något UI så man kan ha en timer.. vill se hur mycket tid en runda scholo tar )

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av harten
Jag är sugen på att rolla en horde och har funderat att göra det på Zenadar.

Är det någon som vet hur Zenadar är?

Jag spelar där nu, tycker det fungerar bra, alliance är ganska mycket mer men det är märks inte så mycket, som alla andra servrar, högsta kön jag haft är ~ 55 personer och jag har bara haft det en gång (när alla servrarna förutom typ 2 gick ner igår).

Jag vill rerolla på zenedar efterssom jag har min andra karaktär där och det är trevligt att starta med lite extrapengar

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
http://img219.echo.cx/my.php?image=mount1xr.jpg <-- sjukt

Finns det något UI så man kan ha en timer.. vill se hur mycket tid en runda scholo tar )

Finns timer i CTmod.

HMB/Flexo/Topgun/Heart @ Daggerspine.