Permalänk

P4 3,0 GHz

nån som kan berätta hur jag klockar min dator, har en P4 3,0GHz
vet inte vad bussar är för något överhuvud taget, MvH Dennis

Visa signatur

"Intel p4 3,0 Ghz, Mk ABIT S775 I865PE, AGP8X,SATA, LAN, UGURU.
1024Mb DDram. Maxtor 200GB SATA (7200rpm). Extern 160 GB(maxtor)användes för x-tra minne.Brännare(8x)

Permalänk

Grabben, du är skyldig mig en ny skärm och de tusentals kronor det kommer kosta att lappa ihop mina ögon.

För jag kan inte göra något annat när jag läser sådana här inlägg än att slänga ut skärmen genom fönstret (det var det ändå lite sprickor i så det tänkte jag ändå byta) och i förtvivlan försöka klösa ut mina ögon, som nu känns smutsiga.
Det skulle inte förvåna mig om jag blivit brunögd av att läsa sån här skit.

Låt mig förklara en sak:
Ska du klocka en cpu är det inte bara att ringa i en liten klocka så komer 10 000 kedjade slavar med all gudomlig information på ett litet guldfat. Nej, man läser först igenom vad hundratals andra okunniga frågat innan, sedan läser man på. Lämpligtvis i faq.
Sedan tar man reda på vilket moderkort man har. För det antar jag att du inte visste. För du kan väl inte på allvar trott att vi kunde tipsa dig om hur du ska göra med något som vi inte vet vad det är för något.
Minnen UTGÅR jag också ifrån att du inte har koll på eftersom du inte skriver.

För att jag inte totalt ska ha slösat bort min tid kan jag bara säga till dig att du ändå är för okunnig i dagsläget för att klocka. Surfa runt på forumet ett par månader först.
Men nu känner jag att jag varit alldeles för ödmjuk. Så här trevlig och informativ får jag inte vara mot en person som är så totalt okunnig och oinsatt och ändå tror att vi ska komma och fixa allt åt dig...
Nej, usch, nu känner jag mig helt olustig. Den kompakta uselheten/dumheten i ditt inlägg måste gett mig en hjärnskakning.
Jag skickar ett PM med mitt kontonummer när jag får räkningen från läkaren.

Visa signatur

Your days are numbered, puny human race,I am conquering you with blasphemy,Religious foolishness,enslavement of the weak
I am your saviour the blasphemer

Permalänk
Medlem

Ärligt talat, vilken utläggning
Btw: Det blir Ich bin ein Berliner; Berliner är en syltmunk som kallas just Berliner överallt i Tyskland utom i Berlin, där kallas den Pfannkuchen.

Visa signatur

Have a nice day!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kaiten
Btw: Det blir Ich bin ein Berliner; Berliner är en syltmunk som kallas just Berliner överallt i Tyskland utom i Berlin, där kallas den Pfannkuchen.

Jag skrev berliner men det var för långt så det kortades ned automatiskt.

Visa signatur

Your days are numbered, puny human race,I am conquering you with blasphemy,Religious foolishness,enslavement of the weak

Permalänk
Medlem

ichbin: kul att hacka på andra?
frågar man inget får man inget veta.

carandira: det ligger ändå något i det han säger, ta reda på vad du har för komponenter, och sen läs på. det är inte så svårt som man tror, men det är ganska viktigt att ha förståelse för det man gör annars så kan det gå illa. good luck

Visa signatur

Ave!

Permalänk
Avstängd

Re: P4 3,0 GHz

Citat:

Ursprungligen inskrivet av carandira
nån som kan berätta hur jag klockar min dator, har en P4 3,0GHz
vet inte vad bussar är för något överhuvud taget, MvH Dennis

Kolla upp och berätta vad grejjer du har i burken..
Väsentligheter som moderkort, minnen kan vara en fördel att nämna om man vill ha lite hjälp..
Det finns en hel del duktiga klocknissar här, men dessvärre är dom inte trollkarlar som kan göra mirakel.
Rent allmänt kan väl nämnas att själva processorns prestanda bestäms av 2 faktorer..
En sak som kallas FSB (Front side buss) och multiplier. Klockning kan göras dels genom att endera höjja FSB eller så höja Multipliern..
Processorns hastighet bestäms av Multiplier multiplicerat med FSB..
T.ex i mitt fall med en intel P4 3,0GHz, så är "formeln" 15x200MHz=3000MHz, eller 3,0GHz.
Lyckas du t.ex öka FSB'n till 230MHz så blir det 15x230=3450MHz, eller 3,45GHz
Största vinsten med klockningen är ifall du höjer FSB och ev. om möjligt kan sänka multipliern + att du kan köra minnet i samma höga frekvens som FSB..
Förslagsvis tycker jag att du kikar runt lite på forumet, och även lite andra hardwaresajter innan du ger dej i kast med att klocka din processor..Det är stor risk att tusenlapparna flyger iväg om man inte vet någorlunda vad man håller på med, och det vill vi väl inte.:-)..
Det finns många bra guider lite varstans.
Och som sagt, vill du ha hjälp med inställningar på forumet så måste du redogöra vad för slags komponenter du har i din burk.

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Hedersmedlem

Även om det kanske inte var det bästa upplägget i tråden så skall vi inte vara taskiga. De som inte vill hjälpa till i denna tråd kan strunta i att skriva något.

Till trådskaparen: Som du kanske anar så är det inte så vidare populärt att man vill få allt serverat på silverfat. Försök gärna ta reda lite på ämnet själv, innan du skapar en sådan här tråd. Det är ett brett ämne, så jag tvivlar på att någon är villig att hjälpa dig med mera än bara grunderna.

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk

ledsen att jag inte sa va jag hade,MK ABIT S775 I865PE, AGP8X,SATA, LAN, UGURU. DDR-512Mb minne, Grafik Sapphire Radeon 9800 Pro 128mb. å intel P4 på 3Ghz.....sorry om någan tagit illa vid min tråd,är ganska ny när det gäller sånt här...sorry om någon blivit störd av min tråd, menar inget illa....MvH

Visa signatur

1024Mb DDram. Maxtor 200GB SATA (7200rpm). Extern 160 GB(maxtor)användes för x-tra minne.Brännare(8x)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av carandira
ledsen att jag inte sa va jag hade,MK ABIT S775 I865PE, AGP8X,SATA, LAN, UGURU. DDR-512Mb minne, Grafik Sapphire Radeon 9800 Pro 128mb. å intel P4 på 3Ghz.....sorry om någan tagit illa vid min tråd,är ganska ny när det gäller sånt här...sorry om någon blivit störd av min tråd, menar inget illa....MvH

Sedär, med lite tur nu så finns det någon samma typ av moderkort som kan tipsa lite..
Dessvärre har jag Asus P4P800 s478 och vet inget om det moderkort du har.
Men uGuru, är inte det ett program du kan klocka i windows med?
Om du testar, så öka FSB bara typ 2-3MHz i stöten och kör nått processorkrävande mellan höjjningarna, t.ex prime95 eller SETI, se om datorn är stabil (Dvs inte hänger sej) håll koll på temperaturen på processorn..Testa dej fram vartefter..

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Permalänk

fick med ett program jag kör i windows, där kan jag se temp å volt på allt som ör inkopplat, men jag har sett nånstans om ex 15*200=3.0ghz eller nått, det var e BIOS, där har jag en meny för moderkortet också. eftersom jag inte har internet hemma så sitter jag på en skoldator just nu, Mvh

Visa signatur

Permalänk
Medlem

som sagt, skriv alltid vad för saker i dator du har. och sen kan du alltid skriva i din sign eller nått som andra kan se vad för saker i din dator Buss vad det är ? låt oss säga att din dator har 3000Mhz så har den 200 x 15 där 15 ä multiplier... dvs den som gångrar antalet 200 till 3000mhz och du kan inte ändra multiplier som amd kan göra utan här talar vi om ( FSB = Frontsidebuss ) allså bussen som processorn jobbar med och med att du ökar fsb så måste du alltid typ ändra Vcore... dvs spänningen till processorn, eftersom den blir snabbare och kräver mer ström ochså att tänka på är att värmen kommer att öka allt eftersom du drar på och sen måste du ha minnen som klarar det du ska klocka typ om bussen ligger på 250 - 270fsb måste den helst kunna jobba mot processorns busshastighet.... när man talar om timings ? jo dina minnen har så kallad timings typ 7-3-3-2.5 och juh mindre timings du anger och om dom klarar så kommer du får bättre resultat på program som beräknar som pi-fast

enda sättet att få reda på vad din processor klarar är att klocka så mkt det går tills den inte startar mer... då får du rensa bios " Cmos " det sitter en liten plugg på ditt moderkort som du kan flytta fram o tillbacka för att rensa det med.... hoppas att du förstår mig nu ??? annars är du inte redo att klocka än..... det är bara så i livet !!! Rom byggdes inte på en dag vet du

och vart du letar efter bios när din dator startar trycker du Del knappen eller F1 för att komma in i den... sen letar du efter typ softmenu III eller Cpu Frequency !!!

Edit.... !!!!

ichbineinberline

sluta nu.... till och med du har varit en Newbie och man ska inte hacka på andra så utan att hjälpa en då !!!!!!! nästa gång när jag ser att du postar eller så om hjälp kanske du får samma svar.... tänk på det !!!!!!!

Visa signatur

[Intel Core i9@13900KF Raptor Lake@5,5Ghz Oc][Asus ROG Z790 HERO[G-Skill RGB 32GB 6600Mhz cL34][WD Back 2TB NvMe][2TB Samsung 970 Evo + 2x8Tb Samsung 870 Qvo spel disk][Msi RTX 4090 Gaming Trio-X][ASUS ROG Swift OLED PG48UQ][Windows 11][1000/1000Mbits Telia fiber][Razer Ornata Tangentbord.

Permalänk
Citat:

ichbineinberline

sluta nu.... till och med du har varit en Newbie och man ska inte hacka på andra så utan att hjälpa en då !!!!!!! nästa gång när jag ser att du postar eller så om hjälp kanske du får samma svar.... tänk på det !!!!!!!

Självklart har jag varit en noob en gång. (Är självklart riksnoob inom massor av områden fortarande) Men när jag var överklockningsnoob ansträngde jag mig att lära mig, läste andras trådar osv tills jag lärde mig.
Ställde dock en fråga om dividers på mitt mobo där de heter helt andra grejer. Fick dock inte svaret här utan råkade snubbla över det på ett helt annat ställe ändå.

Det jag vill säga är i alla fall att jag inte bara slängde iväg en post och trodde att folk inte hade något bättre för sig än att leka gissningsleken om mina delar, och föklara noggrant för mig alla steg i hur man överklockar en cpu.
Killen har väl fan hjärna nog att läsa andras trådar, och till och med söka om han nu är smart nog att posta.

Så nästa gång du öppnar munnen (skriver nåt dvs), tänk innan du postar så slipper jag skriva sådana här svar där jag upplyser dig om att du jämför äpplen med päron.

edit: stavfel korrigerat.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ichbineinberline
Självklart har jag varit en noob en gång. (Är självklart riksnoob inom massor av områden fortarande) Men när jag var överklockningsnoob ansträngde jag mig att lära mig, läste andras trådar osv tills jag lärde mig.
Ställde dock en fråga om dividers på mitt mobo där de heter helt andra grejer. Fick dock inte svaret här utan råkade snubbla över det på ett helt annat ställe ändå.

Det jag vill säga är i alla fall att jag inte bara slängde iväg en post och trodde att folk inte hade något bättre för sig än att leka gissningsleken om mina delar, och föklara noggrant för mig alla steg i hur man överklockar en cpu.
Killen har väl fan hjärna nog att läsa andras trådar, och till och med söka om han nu är smart nog att posta.

Så nästa gång du öppnar munnen (skriver nåt dvs), tänk innan du postar så slipper jag skriva sådana här svar där jag upplyser dig om att du jämför äpplen med päron.

edit: stavfel korrigerat.

Har du trasiga leksaker din stackare?

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ilg@dd
Har du trasiga leksaker din stackare?

Nej. Jag, till skillnad från dig har tröttnat på alla värdelöst formulerade frågor som man oftast hittar svaret på på 15 minuter med ett par sökningar.

Att folk frågar "dumt" har jag i sig inget emot, hjälper gärna till. Men då får de fan anstränga sig nog för att formulera frågan korrekt och ge tillräcklig info.

Visa signatur

Permalänk

ni behöver inte bråka. no needs, jag provade OC guru, (klocknings program för mitt moderkort) kom upp i lite olika hastigheter, det roliga är att det finns redan förinställt på normal, quite, å Turbo, eller User define, det mesta är automatiskt och den gör en koll så att det fungerar med den valda klockningen jag gjort innan den blir aktiv, jag höjde fsb lite i taget, men sen finns det Agp/pci som ligger på 66/33, det är det minsta jag kan ha och är redan förinställt, högsta ligger runt 99/?? men jag vågar inte röra när jag inte är säker på min sak, ska kolla i olika trådar efter en del info som jag behöver, är tacksam för det ni kan hjälpa med, men snälla inget bråk, hjälp istället för själp, "men kul att läsa" Ps. ska skriva mina dataprylar som sign.....

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Nej. Jag, till skillnad från dig har tröttnat på alla värdelöst formulerade frågor som man oftast hittar svaret på på 15 minuter med ett par sökningar.

Att folk frågar "dumt" har jag i sig inget emot, hjälper gärna till. Men då får de fan anstränga sig nog för att formulera frågan korrekt och ge tillräcklig info.

Nu är det kanske så att om man är helt "n00b" så kanske inte ens tanken att kolla upp eller kunskapen att ens kunna ta reda på det finns.
Jag kommer ihåg när jag första gångerna skulle klocka upp min processor..
Noll koll på ens vad märke jag hade på moderkortet.

Ontopic igen.
Har man inte kartonger/kvitton eller annat som kan skvallra om innehållet i burken kan man med fördel använda PC Wizard för att kolla upp innehållet, finns att tanka ned här: http://www.cpuid.org/pcw.php#download
Eller så Everest Home Edition som kan tankas ned här: http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en

Ett annat bra program för att se hur FSB och minne går efter justering i BIOS är CPU-Z som kan tankas ned här: http://www.cpuid.org/cpuz.php#download

För att sedan se huruvida systemet är stabilt kan man testköra med t.ex SETI som kan tankas ned här: http://setiathome.ssl.berkeley.edu/download.html
eller Prime95 som du finner här: http://www.mersenne.org/freesoft.htm
SiSoft Sandra är ett annat bra program med många finesser och information om ditt system, det kan du ta ner här: http://download.guru3d.com/sandra/

Lycka till

Visa signatur

Permalänk

ska checka på adresserna, Tack

Visa signatur

Permalänk

Testa att kolla på överklocknings delen av forummet.
Du kan nog hitta fler svar där på din fråga.

BTW: Jag såg att jag hade nästan samma komponenter som du men inte samma moderkort sry men ajg kan inte hjälpa dig. men som sagt kolla på överklockningen

EDIT: Det kan spela roll vad du har för Bios med men inte alltid.
och ta det här som en vänlig varning GLÖM FÖR HELVETE INTE KYLNINGEN.
jag har nämligen en kompis som klocka sin AMD för ett tag sen och efter det så smälte skiten iofs så var det ju en AMD CPU så ingen större skada skedd men du har ju en Intel (lite bättre saker)

Visa signatur

Jag stavar inte fel, tangenterna sitter bara inte på rätt ställe!
Datorn: |Asus Rampage Extreme| |Intel Core 2 Extreme QX9650 @4.2GHz | |Corsair Dominator 1800Mhz 8Gb DDR3(4x2Gb)| |2xHIS Radeon HD4870| |300Gb WD VelociRaptor +1,53 TiB HDD| |Corsair 1KW PSU
Skärmar: |LG W2452V-PF 24" (Full HD)| |LG M228WA-BZ 22"| |LG 32LB75 32" LCD-TV|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WhoiSTech
Testa att kolla på överklocknings delen av forummet.
Du kan nog hitta fler svar där på din fråga.

BTW: Jag såg att jag hade nästan samma komponenter som du men inte samma moderkort sry men ajg kan inte hjälpa dig. men som sagt kolla på överklockningen

EDIT: Det kan spela roll vad du har för Bios med men inte alltid.
och ta det här som en vänlig varning GLÖM FÖR HELVETE INTE KYLNINGEN.
jag har nämligen en kompis som klocka sin AMD för ett tag sen och efter det så smälte skiten iofs så var det ju en AMD CPU så ingen större skada skedd men du har ju en Intel (lite bättre saker)

Det påståendet är totalt felaktigt, det var för minst 4 år sedan en AMD kunde överhettas på det sättet. Kolla på effekterna idag isåfall.
Skulle säga att INTEL är lite sämre saker.
Har ingen kompis som ens sitter med P4or, vad kan anledningen till det vara? Man vill inte betala mer för att få mindre.

Edit: ändrade till för minst 4 år sedan.

Visa signatur

- MSI 550 Tomahawk - Ryzen 7 3700 X - 32 GB - (GTX280) - Corsair 850W - LG W2600HP BF

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henrik21
Det påståendet är totalt felaktigt, det var för 6 år sedan en AMD kunde överhettas på det sättet.

Säg 4, så ska jag hålla med dej.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kaiten

En Berliner i Berlin är en korv om jag inte missminner mig... Så det verkar som om vi har en sarkastisk korv på forumet.

carandira lyssna på pytonOrm han har klarat av att överklocka sin Intel processor ett par MHz.

Visa signatur

ASUS Prime RX 9070 XT 16GB OC | AMD Ryzen R7 5700X3D | Noctua NH-D15S | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury 2x16GB 3600 CL 16 Renegade | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Corsair Frame 5000D | Xiaomi G34WQi | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair HS65 |

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av ichbineinberline
Grabben, du är skyldig mig en ny skärm och de tusentals kronor det kommer kosta att lappa ihop mina ögon.

För jag kan inte göra något annat när jag läser sådana här inlägg än att slänga ut skärmen genom fönstret (det var det ändå lite sprickor i så det tänkte jag ändå byta) och i förtvivlan försöka klösa ut mina ögon, som nu känns smutsiga.

Låt mig förklara en sak:
Ska du klocka en cpu är det inte bara att ringa i en liten klocka så komer 10 000 kedjade slavar med all gudomlig information på ett litet guldfat. Nej, man läser först igenom vad hundratals andra okunniga frågat innan, sedan läser man på. Lämpligtvis i faq.
Sedan tar man reda på vilket moderkort man har. För det antar jag att du inte visste. För du kan väl inte på allvar trott att vi kunde tipsa dig om hur du ska göra med något som vi inte vet vad det är för något.

För att jag inte totalt ska ha slösat bort min tid kan jag bara säga till dig att du ändå är för okunnig i dagsläget för att klocka. Surfa runt på forumet ett par månader först.
Men nu känner jag att jag varit alldeles för ödmjuk. Så här trevlig och informativ får jag inte vara mot en person som är så totalt okunnig och oinsatt och ändå tror att vi ska komma och fixa allt åt dig...
Nej, usch, nu känner jag mig helt olustig. Den kompakta uselheten/dumheten i ditt inlägg måste gett mig en hjärnskakning.

[/QUOT

fyfaan va ja e trött på dej asså, du hackar ju på allt o alla! o sen skriver du inlägg som e långa som romener vafan! orka me dej!

Visa signatur

| Compucase 6k34bs | Asrock 939S56-M | AMD 64 3000+ @ 2,36Ghz | 1024Mb Ram | Gforce 7600GS | Atrix AT-520W (7v mod) | LG 48/16 Dvd-rom | Segate Barracuda 7200.9 80Gb | Arctic Cooling Silencer 64 Ultra (7v mod) | Zalman 92mm (7v mod) | Zalman Nb47-j + Vantec heatsink | Väldigt tyst

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henrik21
Det påståendet är totalt felaktigt, det var för minst 4 år sedan en AMD kunde överhettas på det sättet. Kolla på effekterna idag isåfall.
Skulle säga att INTEL är lite sämre saker.
Har ingen kompis som ens sitter med P4or, vad kan anledningen till det vara? Man vill inte betala mer för att få mindre.

Jag sa aldrig när det var och det var för 5 år sedan så jag hade visst rätt i det jag skrev
dessutom vet jag de som överhettat sin AMD så hårt att de inte kunnat använda den mer (den jävla idioten har kört utan fläkt för att bevisa ungefär det du just skrev).

Visa signatur

Datorn: |Asus Rampage Extreme| |Intel Core 2 Extreme QX9650 @4.2GHz | |Corsair Dominator 1800Mhz 8Gb DDR3(4x2Gb)| |2xHIS Radeon HD4870| |300Gb WD VelociRaptor +1,53 TiB HDD| |Corsair 1KW PSU

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av farmboy
[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av ichbineinberline

Låt mig förklara en sak:

[/QUOT]

fyfaan va ja e trött på dej asså, du hackar ju på allt o alla! o sen skriver du inlägg som e långa som romener vafan! orka me dej!

[/QUOTE]

Själv tycker jag hans inlägg är ganska underhållande. "Halvkrånglig men underhållande".

-k0nsl

Visa signatur

Intel® Core i7-2600K @ 5.1GHz (Cuplex Kyros XT) | ASRock Z77 Extreme4 | 16GB RAM | Asus HD DirectCU 6870 (MCW55) | 2x OCZ Agility 3 RAID 0 (Linux Mint / Zorin OS).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k0nsl
Själv tycker jag hans inlägg är ganska underhållande. "Halvkrånglig men underhållande".

-k0nsl

de kanske dom e, men d e nt kul o va måltavlan! tro mej...

Visa signatur

| Compucase 6k34bs | Asrock 939S56-M | AMD 64 3000+ @ 2,36Ghz | 1024Mb Ram | Gforce 7600GS | Atrix AT-520W (7v mod) | LG 48/16 Dvd-rom | Segate Barracuda 7200.9 80Gb | Arctic Cooling Silencer 64 Ultra (7v mod) | Zalman 92mm (7v mod) | Zalman Nb47-j + Vantec heatsink | Väldigt tyst

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av farmboy

Inlägg med det där fjortisstuket är inget att bry sej om..
Du lär dej med tiden att sålla agnarna från vetet.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

EDIT: framboy DET, ÄR, INTE, VARA håll dig till svenskan i fortsättningen och använd endast de förkortningar som finns i SAOL (svenska akademins ordlista över svenska språket) om du inte har den så skaffa den.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Citat:

Låt mig förklara en sak:

För det första måste jag gratulera dig till årets mest skillade quote.
För det andra tycker jag det är dags att lägga ner nu farmboy. Ok, jag fistade dig i den andra tråden, och jag antar att din ända fortfarande är öm men det tillför inget att du försöker fortsätta hacka på mig med dina meningslösa inlägg även i andra trådar.

ilg@dd> Wow, du är så häftig. Finns det en fanclub jag kan gå med i?

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

För det första måste jag gratulera dig till årets mest skillade quote.
För det andra tycker jag det är dags att lägga ner nu farmboy. Ok, jag fistade dig i den andra tråden, och jag antar att din ända fortfarande är öm men det tillför inget att du försöker fortsätta hacka på mig med dina meningslösa inlägg även i andra trådar.

ilg@dd> Wow, du är så häftig. Finns det en fanclub jag kan gå med i?

Nej.
Men du borde bearbeta ditt obstinata beteende.
Men vill du roa folk med din sarkastiska retorik, varför inte göra det på lunarstorm istället..

Visa signatur

Permalänk

Jag tycker att ichbineinberline skriver mycket underhållande inlägg förtsätt med det det är så kul att läsa dem.

Visa signatur